Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar het bovenstuk staat er niet meer
Je bent lekker afwezig dus Juud, slim jurk vergeten

Fijn dat ogentest goed was!

Eetje nog niet gezien, ja op foto's

Wie aan de mopper? Amalia, nee joh

Sorry Amalia
Je bent lekker afwezig dus Juud, slim jurk vergeten

Fijn dat ogentest goed was!

Eetje nog niet gezien, ja op foto's

Wie aan de mopper? Amalia, nee joh

Sorry Amalia
Duh Star....
op je bericht van 21:15 dus
quote:Suze2 schreef op 13 januari 2010 @ 20:48:

Even over de keuken: Mal zijn die bovenkastjes overal uitverkocht of is er wat anders aan de hand met die dingen? Weet jij dat?

Bam, keukentje op je site. Staat bij leverbaar va januari. Heb je die al in huis?

Ik word ineens een beetje nerveus... het zou toch wel een tikkie lullig zijn als er geen cadeau is volgende week Hij zou geleverd worden, maar ik kan/wil morgen even voor je bellen.
quote:Suze2 schreef op 13 januari 2010 @ 21:21:

Duh Star....

Niet iedereen weet dat
quote:Suze2 schreef op 13 januari 2010 @ 21:01:

Compu, en hoest met ons andere zwangere ding? We zien je weinig. Is u moe of gewoon lekker bezig? Hoe voel je je en weet nu iedereen het? Wanneer is je combi-test precies?

Hier dat zwangere geval! Tja, een vervelend tijdje he. Misselijk en honger tegelijk en continu koud. Verder geen last van buik ofzo.

Maar ben verre van mezelf, geirriteerd en licht depri (geef gelijk de eerlijke versie haha).

Iedereen weet het sinds de verjaardag van CG. Wel lekker dat je geen toneel meer hoeft te spelen.

Combitest de 26e, spanning en sensatie. Ik reken bijna op iets, raar.. We gaan het meemaken!
er is een nieuw topic geopend meiden!
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, Compu, maar hier wordt geduimd voor goede uitslagen!
Compu, verrot dat je je verrot voelt. Maar je schiet al lekker op dus over een week of wat ben je helemaal het vrouwtje. Ik heb er vertrouwen in! Een lief broertje voor CGtje, ik zie het wel zitten!

voor je vervelende tijdje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven