A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
*duikt morgen ook maar ff C&A in voor (warme) broek*
Freak, ik zal LL vragen of hij donderdag nog naar de markt gaat en als die kraam er staat die thermo dingen voor je kan kopen.
quote:thee schreef op 13 januari 2010 @ 17:05:

[...]

(her)ken het vreemde van de combi tussen rust en onrust/ongerust; hoop dat je de rust nog even vast kunt houden tot er meer bekend is

Merkt/weet kleine man er iets van?

Kay heb ik verteld dat oma bij de dokter is geweest en dat de dokter onderzoeken doet om te kijken of oma ziek. Hij weet ook dat oma vrijdag hoort of oma ziek is. Hij krijgt namelijk vanalles mee natuurlijk dus dat leek me wel handig.

Hoera voor Mini!

Hiep hiep hoera voor Mini

Gefeliciteerd Freak!

Wat Dreamer ook al zegt, zonde dat er zoveel geld naar een advocaat moet gaan, en nog erger dat het zo moet gaan

Idd vangen kids van alles op, dus zeker beter om het hem op die manier uit te leggen Kay, wat zal de tijd voor jullie nu langzaam gaan

Broeken kopen vind ik persoonlijk een ramp, ik heb er geen figuur voor, maar het lukt mij ook om ze voor die prijs te scoren, dat dan wel:-)

Maar ja als ze dan niet goed zitten is 9 euro ook teveel;-)

Ik vind het vervelend dat de aanbiedingen bij de C&A binnen 3 dagen geruild moeten worden.

En broeken passen in de winkel vind ik ook erg vervelend;P

Heb gisteren een vreselijke dag gehad, teckel trok een beetje met zn pootje toen ik thuis kwam, maar met wandelen viel hij opeens om, en kon hij ook niet meer lopen. Dus ik hem dragen en toen trok hij ook nog zn koppie helemaal schreef, en heel erg bibberen, zag er zo slecht uit opeens.

Snel taxi gebeld en naar de dierenarts, die het ook somber inzag eerst, en niet wist wat het was, dan kun je mij ook opvegen hoor, paniek, en ook die angst in de ogen van M echt een nachtmerrie.

Maar al met al valt het allemaal mee, hij heeft blijkbaar een ontsteking in zn rug? En met de medicijnen die hij heeft gehad gaat het weer goed, hij liep vanmorgen alweer zo snel dat ik hem niet kon bijhouden:-)

En vanmorgen een lieve kaart (een mooie met teckel) van Dee in de bus, dat doet me een heleboel
.
Hee Twin! Ja, wat een schrik man .

En fijn dat M de kaart ook leuk vond

De tijd zal idd wel langzaam voor jullie gaan Cay. Hang in there!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Twin schrikken zeg!

Blegh volgende minidrama hier: Man heeft onsteking in kaak (al zeer geruime tijd kwamen we achter ) en gaat morgen voor behandeling met spoed...
Oh, dat is ook heeeel akelig! Sterkte voor je man!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Cayman sterkte!

Twinteckel sterkte!

rest: groetjes!
heb ff heavy moodswing.... daar houd ik niet van.
Thee
Caylinn, thnx en 1 ding scheelt, de moodswing is zeker positief, moet er alleen ff aan wennen dat LL doet zoals ie doet en zoveel lieve dingen zegt/sms-t en zo. Zoals hij het doet/met mij omgaat ken ik het niet/moet ik er erg aan wennen ondanks fijn.

Mijn Lief is bijzonder en ik ben steeds blijer met 'm (en ok, hi met mij blijkbaar..)
Kortom, moet er soms zels na jaar aan wennen dat ie zo lief voor me is, ben meer van het geven en dan is 'krijgen' ineens wel bijzonder.
Twin wat ontzettend schrikken met teckel! Jeee. Het klinkt trouwens wel ongeveer als dat wat er met onze hond afgelopen voorjaar ook was. Die had hetzelfde, eerst slepen met het pootje waardoor wij dachten dat hij iets aan z'n pootje had, daarna zwabberen en omvallen en daarna scheef koppie.

Je schrikt je rot dan. Heel veel sterkte er mee en fijn dat de medicijnen zo snel aanslaan!

Cay, voor jou ook heel veel sterkte , zowel met het wachten als met Cayman.

Thee voor jou ook een knuffel ook veel sterkte met de moodswing.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Sterkte even voor iedereen

En bedankt voor de lieve felicitaties

Nu snel Mini halen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Lieve ladiezz, moodswings zijn (gelukkig) in dit geval positief. Moet gewoon af en toe erg wennen aan dat iemand me zo waardeert/behandelt/me accepteert zoals ik ben. En dat is fijn. En daar geniet ik van. EN daar moet ik af en toe nog aan wennen dat het na een jaar nog steeds zo is. Mijn Lief is lief en bijzonder
Jij bent lief en bijzonder Thee, dus je hebt eindelijk iemand gevonden die dat ook ziet, vind het nog steeds heerlijk om te lezen!

Word het ondertussen niet tijd voor een andere naam, mini is niet zo mini meer toch, het wordt echt tijd dat ik haar weer eens zie, en jou natuurlijk ook;-)

Dank voor de sterkte Jasmine, maar hoe gaat het met jou, dat wil ik wel graag horen.

Morgen is het eindelijk vrijdag, ik denk aan jou en je moeder Cay, ook sterkte voor je man

Ja M vond de kaart ook erg hmm boeiend
.
Met Cayman gaat het redelijk. Dikke lip en wat napijn, maar dat valt te verwachten na een wortelpuntbehandeling. Ontsteking is verwijderd in ieder geval.

Morgen D-day en ik merk dat ik steeds gespanner begin te worden.
Mooi dat die ontsteking is verwijderd, is best te doen eigenlijk vind ik, als het maar verdoofd wordt, de tandarts ziet mij graag komen, kassa:-)

Natuurlijk ben je gespannen voor morgen, en ik kan niks anders doen dan aan je denken en zo hopen op goed nieuws
.
Cay, ik hoop dat je nog wat kunt slapen Heel veel sterkte morgen!! Fijn dat het met Cayman beter gaat.

Twin, hoe is het met teckel? Gaat het beter? Erg schrikken lijkt me dat ook, als je hond ineens zo doet. pfoei.

Wen maar lekker aan lieve dingen van LL Thee.. altijd fijn. Soms raar he, als iemand ineens zo positief tegen je doet. Maar je verdient het dus kennelijk! Helemaal goed!!

ff kopietje ander topic:

Vanavond avondje modeltekenen gehad in galerie/atelier waar ik nu ook vrijwilligerswerk doe... zo'n 1x per maand. In principe zijn we een groepje van zo'n 10 dames, maar vanavond waren er 5. Om de beurt ging iemand zitten (alleen ik kwam niet aan de beurt). We zijn begonnen met portret. Een volgende keer komt er iemand bij, die ook wel model wil zitten, maar ook vanavond waren er al een paar die zelf wel wilden zitten. Materiaal is van iedereen zelf en zo kan het dus gratis. Ik dacht éénmalig, maar we gaan het vaker doen. En het is LEUK!! In het begin wennen voor mij. Ik ben gewend van plaatjes te tekenen (is het toch makkelijker te zien hoe de lijnen gaan, want het is al een plat vlak) en ik ben niet gewend met anderen te werken. Voelde toch wat gene. Maar van de 4 tekeningen waren er nooit 2 gelijk. En dat is zó leuk om te zien

Ben echt heel enthousiast, zoals misschien te lezen, en blij dat ik me aangemeld heb. Zo ga ik in elk geval 1x per 3 weken tekenen, dát weet ik zeker. En volgens mij ga ik zo automatisch ook thuis meer tekenen. Leuk leuk leuk

We hebben ook gezellig afgesloten met een wijntje. Na zo'n 15 jaar in deze wijk te wonen, lijkt het erop dat ik er ook eindelijk een sociaal leven opbouw

---

Nu trusten dames, ik moet nooodig naar bed
Later is nu
Leuk Dreamer, leuk!

Heel veel sterkte morgen Cay

En ja, Thee heeft het verdiend! Zei je nou laatst een keer dat LL kok is? Zo ja, écht een goeie match zeg!

Ik was net even op Facebook, een nichtje uit Engeland is daar nogal fanatiek in en is allemaal familieleden aan het opsnorren, erg leuk om mensen na jaren weer te zien (voornamelijk dus neven en nichten. Ooms en tantes zie ik sowieso nog wel op verjaardagen van ouders, maar heb nogal grote familie, en neven en nichten zie ik dus amper of nooit. Behalve dan m'n nichtje uit Engeland, het verste weg, maar die zie ik regelmatig, toch wel 1 a 2x per jaar. En diegenen die om de hoek wonen zomaar al 20 jaar niet meer...)
Thee fijn om te lezen dat het niet negatief was, en ik sluit me aan bij de anderen, je hebt het verdiend!

Spanning is nog te doen, hoop dat ik kan slapen.... Fijn dat jullie meeleven!
Goedemorgen allemaal.

Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen Cay. Heel veel sterkte straks!
Goedemorgen allemaal

Caylin... meid heel veel sterkte voor zometeen en ik denk aan je

Gesprek ex was rustig gisteren... veel dingen waar we uit gekomen zijn..... nog niet alles maar we hebben op een gegeven moment maar even time out genomen....

nou eerst maar een uurtje sporten
Cay heel veel sterkte vandaag!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Oh Cay... weet je al iets meer???????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven