3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
donderdag 14 januari 2010 om 01:43
quote:stratego schreef op 14 januari 2010 @ 01:40:
[...]
maar dat is niet aardig...
Ik ben ook niet aardig, dat had je ondertussen toch moeten weten.
Maareh, ik vind jou wel aardig, maar krijg een beetje de kriebels van AW. Dus als je die nou thuis laat, dan kunnen we in dromenland wel een bakkie doen hoor.
[...]
maar dat is niet aardig...
Ik ben ook niet aardig, dat had je ondertussen toch moeten weten.
Maareh, ik vind jou wel aardig, maar krijg een beetje de kriebels van AW. Dus als je die nou thuis laat, dan kunnen we in dromenland wel een bakkie doen hoor.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 14 januari 2010 om 01:44
donderdag 14 januari 2010 om 01:47
Dan is het goed
Maar liever geen cafeïne in dromenland drinken, dat verstoord de rust.
wel....gaap tr....u......st....en...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Maar liever geen cafeïne in dromenland drinken, dat verstoord de rust.
wel....gaap tr....u......st....en...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 14 januari 2010 om 01:53
Nee, limonade met seresta's (bestaan seresta's eigenlijk nog wel?)
Noanne, hoe hou je het vol, het is alweer bijna twee uur..............ik tol van de slaap, maar ben een doorzetter in het niet naar bed willen gaan...............ook wel dom genoemd, want ik moet morgen er weer vroeg uit
*doet nu het licht echt uit, knip*
Noanne, hoe hou je het vol, het is alweer bijna twee uur..............ik tol van de slaap, maar ben een doorzetter in het niet naar bed willen gaan...............ook wel dom genoemd, want ik moet morgen er weer vroeg uit
*doet nu het licht echt uit, knip*
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 14 januari 2010 om 01:57
quote:stratego schreef op 14 januari 2010 @ 01:53:
*doet nu het licht echt uit, knip*Hier nog zo één. Gewoon geen zin om actie (gezicht schoonmaken, wc, uitkleden, wekkers zetten) te ondernemen.
*doet nu het licht echt uit, knip*Hier nog zo één. Gewoon geen zin om actie (gezicht schoonmaken, wc, uitkleden, wekkers zetten) te ondernemen.