3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
donderdag 14 januari 2010 om 02:15
quote:Bubbles_ schreef op 14 januari 2010 @ 02:11:
Straat gooi t er hier dan nog ffies uit, dan hoef je niet piekerend in slaap te vallen.
Ha nee Bub, wel heel lief van je dat je dit aanbiedt, maar slapen is op dit moment het beste wat ik kan doen.
vind het wel erg naar dat Noanne nu niks aan haar ouders heeft, ook voor de ouders....
Straat gooi t er hier dan nog ffies uit, dan hoef je niet piekerend in slaap te vallen.
Ha nee Bub, wel heel lief van je dat je dit aanbiedt, maar slapen is op dit moment het beste wat ik kan doen.
vind het wel erg naar dat Noanne nu niks aan haar ouders heeft, ook voor de ouders....
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 14 januari 2010 om 02:21
No, mocht je praktische hulp nodig hebben (mits je in Den Haag e.o.woont, ik rijd niet), ik werk parttime, heb dus tijd en wil je graag helpen. (oppassen,schoonmaken, huis schilderen etc.etc.).Mail is mocy@live.nl
donderdag 14 januari 2010 om 05:45
donderdag 14 januari 2010 om 07:37
Goede morgen, Heb net alles terug zitten lezen. Heb vandaag gesprek op het werk over reiintegratietraject (wat een woord) mag na een half jaar thuis weer iets gaan doen,
Dames van de nachtploeg jullie reacties heb ik ook op mezelf betrokken. zal opletten met wat ik schrijf . ik heb gisteren al gevraagd me te waarschuwen als ik zeur .
Dames van de nachtploeg jullie reacties heb ik ook op mezelf betrokken. zal opletten met wat ik schrijf . ik heb gisteren al gevraagd me te waarschuwen als ik zeur .
donderdag 14 januari 2010 om 08:49
Goeiemorgen lieve meiden... iedereen weer een beetje rustig?
voor allemaal! Justme, je mag gewoon klagen hoor, maar ook wel de adviezen lezen en er - zo mogelijk- iets mee doen
Bankje, jij mag ook klagen hoor, iedereen mag hier klagen!
Maar zwelgen in zelfmedelijden is iets anders, en als dat gebeurt wordt je gewoon even met je beide benen op de grond teruggezet
Vandaag Oud & Nieuw dus?
voor allemaal! Justme, je mag gewoon klagen hoor, maar ook wel de adviezen lezen en er - zo mogelijk- iets mee doen
Bankje, jij mag ook klagen hoor, iedereen mag hier klagen!
Maar zwelgen in zelfmedelijden is iets anders, en als dat gebeurt wordt je gewoon even met je beide benen op de grond teruggezet
Vandaag Oud & Nieuw dus?
donderdag 14 januari 2010 om 08:57