3000+ deel 21!!
donderdag 14 januari 2010 om 12:16
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
donderdag 14 januari 2010 om 17:01
quote:Bianca40 schreef op 14 januari 2010 @ 16:59:
Appeltje, ik heb helaas ff je post gemist die je daarna weggehaald hebt... nogmaals een voor je. Fijn dat je je weer wat beter voelt (maar dat duurde wel wat langer dan het afgesproken kwartiertje he )
Ik mail het je wel een keertje hoe het zit.
Ben weer wat rustiger nu gelukkig.
Appeltje, ik heb helaas ff je post gemist die je daarna weggehaald hebt... nogmaals een voor je. Fijn dat je je weer wat beter voelt (maar dat duurde wel wat langer dan het afgesproken kwartiertje he )
Ik mail het je wel een keertje hoe het zit.
Ben weer wat rustiger nu gelukkig.
donderdag 14 januari 2010 om 17:04
quote:Jackyr schreef op 14 januari 2010 @ 17:00:
[...]
ik had gehoord dat je van sauna afvalt.. wilde eens proberen hoe lang ik het volhield hahaha nee hoor
Gewoon even een prikkertje in het piepje steken Appel dan schiet het piepje naar binnen en heb je er geen last meer van.
Vorige week zat kleinste doggy naar iets boven hoog op de kast te kijken.. Jongste attendeerde me daarop.. toen ik de blik van doggy volgde zag ik dat hij naar zijn 'knorretje' (varken) zat te kijken die al eens op de kast beland was.. Haha.. komisch om te zien dat zo'n hondje ook alles in de kamer bekijkt.. ook al is het hoog boven op de kast. Enne.. iets wat niet onder de kast past is écht een aanrader.. hier vond doggy het ook zo leuk mij zo dikwijls op mijn knieën voor de kast te zien.
Ik vind het piepje op zich niet zo erg, maar vind het niet zo leuk om elke keer onder de kast te moeten duiken op commando.
AH blijft blaffen als ik niet kom.
Dus na een paar keer pak ik het en leg het achter slot en grendel.
Maar ik onthoud de tip van het piepje!
[...]
ik had gehoord dat je van sauna afvalt.. wilde eens proberen hoe lang ik het volhield hahaha nee hoor
Gewoon even een prikkertje in het piepje steken Appel dan schiet het piepje naar binnen en heb je er geen last meer van.
Vorige week zat kleinste doggy naar iets boven hoog op de kast te kijken.. Jongste attendeerde me daarop.. toen ik de blik van doggy volgde zag ik dat hij naar zijn 'knorretje' (varken) zat te kijken die al eens op de kast beland was.. Haha.. komisch om te zien dat zo'n hondje ook alles in de kamer bekijkt.. ook al is het hoog boven op de kast. Enne.. iets wat niet onder de kast past is écht een aanrader.. hier vond doggy het ook zo leuk mij zo dikwijls op mijn knieën voor de kast te zien.
Ik vind het piepje op zich niet zo erg, maar vind het niet zo leuk om elke keer onder de kast te moeten duiken op commando.
AH blijft blaffen als ik niet kom.
Dus na een paar keer pak ik het en leg het achter slot en grendel.
Maar ik onthoud de tip van het piepje!
donderdag 14 januari 2010 om 17:05
donderdag 14 januari 2010 om 17:07
quote:flodder64 schreef op 14 januari 2010 @ 17:05:
Ik vraag me iets heel doms af.....dit hier is min of meer een chatroom.....nu merk ik dat wanneer ik reageer ik dus steeds tegen mijn eigen post aan blijf zitten kijken.....ik moet allerlei toeren uithalen om daarna weer te kunnen lezen......klopt dat? Ja..ik weet....ik ben echt een digibeet
Typen en dan op verstuur klikken.
Als je even niet gereageerd hebt kun je op F5 duwen en dan ververst de pagina en zie je de nieuwste posts.
Of bedoel je dat niet?
Ik vraag me iets heel doms af.....dit hier is min of meer een chatroom.....nu merk ik dat wanneer ik reageer ik dus steeds tegen mijn eigen post aan blijf zitten kijken.....ik moet allerlei toeren uithalen om daarna weer te kunnen lezen......klopt dat? Ja..ik weet....ik ben echt een digibeet
Typen en dan op verstuur klikken.
Als je even niet gereageerd hebt kun je op F5 duwen en dan ververst de pagina en zie je de nieuwste posts.
Of bedoel je dat niet?
donderdag 14 januari 2010 om 17:07
quote:flodder64 schreef op 14 januari 2010 @ 17:05:
Ik vraag me iets heel doms af.....dit hier is min of meer een chatroom.....nu merk ik dat wanneer ik reageer ik dus steeds tegen mijn eigen post aan blijf zitten kijken.....ik moet allerlei toeren uithalen om daarna weer te kunnen lezen......klopt dat? Ja..ik weet....ik ben echt een digibeetF 5 is your best friend
Ik vraag me iets heel doms af.....dit hier is min of meer een chatroom.....nu merk ik dat wanneer ik reageer ik dus steeds tegen mijn eigen post aan blijf zitten kijken.....ik moet allerlei toeren uithalen om daarna weer te kunnen lezen......klopt dat? Ja..ik weet....ik ben echt een digibeetF 5 is your best friend