3000+ deel 21!!
donderdag 14 januari 2010 om 12:16
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
donderdag 14 januari 2010 om 20:33
lieve mensen.....ik vond het lief dat jullie je wilden voorstellen......helaas heb ik nu een verjaardag. Nee, dat klinkt echt stom. Ik heb een verjaardag en daar ga ik nu maar bheen want anders zit ik hier over 1 uur nog......ik wil iedereen hier heel veel sterkte wensen en hoop morgen weer een heleboel bij te lezen.....
donderdag 14 januari 2010 om 20:33
quote:flodder64 schreef op 14 januari 2010 @ 20:30:
nou bianca...ik zal het je sterker vertellen....ik ga vrijwilligerswerk doen in ene hospice
is dat niet te vergelijken met dat ik met een arachnafobie (ofzo... angst voor spinnen) vogelspinnen ga melken in het regenwoud??
Wel heel goed van je, en heel mooi werk denk ik. De wijkverpleegster die bij ons over de vloer kwamen toen mn moeder zo ziek was waren ook zo zorgzaam en lief!
nou bianca...ik zal het je sterker vertellen....ik ga vrijwilligerswerk doen in ene hospice
is dat niet te vergelijken met dat ik met een arachnafobie (ofzo... angst voor spinnen) vogelspinnen ga melken in het regenwoud??
Wel heel goed van je, en heel mooi werk denk ik. De wijkverpleegster die bij ons over de vloer kwamen toen mn moeder zo ziek was waren ook zo zorgzaam en lief!
donderdag 14 januari 2010 om 20:34
Maareh Flodder, dit is een topic waar gelachen en gehuild mag worden en als ik voor mezelf spreek wil ik vaak gewoon even dollen en niet te veel over mezelf en alle gedoe praten. We kunnen dit topic zo zwaar en zo licht maken als we zelf willen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 14 januari 2010 om 20:35
Tot later Flodder
Minny... mn bovenkamer is 1 grote grijze massa (maar dat mag heb ik gehoord ). Ik had het echt niet in de gaten dat er alweer oud en nieuw was geweest, ondanks dat ik nog Happy New Topic heb geroepen vanmiddag... stom he!
Bam... hoe ben jij die eerste tijd toen je net weduwe was doorgekomen?
Minny... mn bovenkamer is 1 grote grijze massa (maar dat mag heb ik gehoord ). Ik had het echt niet in de gaten dat er alweer oud en nieuw was geweest, ondanks dat ik nog Happy New Topic heb geroepen vanmiddag... stom he!
Bam... hoe ben jij die eerste tijd toen je net weduwe was doorgekomen?
donderdag 14 januari 2010 om 20:38