3000+ deel 21!!
donderdag 14 januari 2010 om 12:16
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
donderdag 14 januari 2010 om 23:25
Kon niet slapem heb even teruggelezen.
1 : Ik zeg niet dat ik ben weggejaagd, maar BAMS opmerking , want die had er nl niks mee te kamen, vond ik echt stom.
2 Ook las ik van Lunaan dat ze ierdereen die op psyche schrijft nog gekker is dan het hele tpoic zelf. (en dat voel je je al hoor, als je daar schrijft)
3 Je hoeft hier nooit op je tenen te lopen Floor, we hebben alttijd afgesproken respect te hebben voor elkaar . dat deed je door je post weg te halen, vervolgens is het weer : Ik heb geen zin om hier op mijn tenen te lopen.
En meer opmerkingen.
Voor mij zit het erop.
Bianca, veel sterkte morgen.
Noa, jij helemaal, je blijft bij mij in mijn gedachten
1 : Ik zeg niet dat ik ben weggejaagd, maar BAMS opmerking , want die had er nl niks mee te kamen, vond ik echt stom.
2 Ook las ik van Lunaan dat ze ierdereen die op psyche schrijft nog gekker is dan het hele tpoic zelf. (en dat voel je je al hoor, als je daar schrijft)
3 Je hoeft hier nooit op je tenen te lopen Floor, we hebben alttijd afgesproken respect te hebben voor elkaar . dat deed je door je post weg te halen, vervolgens is het weer : Ik heb geen zin om hier op mijn tenen te lopen.
En meer opmerkingen.
Voor mij zit het erop.
Bianca, veel sterkte morgen.
Noa, jij helemaal, je blijft bij mij in mijn gedachten
donderdag 14 januari 2010 om 23:31
donderdag 14 januari 2010 om 23:34
donderdag 14 januari 2010 om 23:40
quote:zjena35 schreef op 14 januari 2010 @ 23:25:
En meer opmerkingen.
Ik reageer even op de boodschap aan mijn adres. Je zult mij niet betrappen op dis-respect. Je schuift me nu iets in de schoenen waar ik me niet prettig bij voel.
Ik heb inderdaad geen zin om op mijn tenen te lopen. Ik had tot vanavond ook nooit dat gevoel. Ik denk dat ieders goede intentie hier wel duidelijk is.
Als jij de keuze maakt om hier op te stappen dan is dat prima, maar schuif mensen geen dingen in de schoenen die pertinent onwaar of in ieder geval buitenproportioneel uit het verband getrokken zijn.
Erg jammer dit en ik laat het er verder ook bij.
En meer opmerkingen.
Ik reageer even op de boodschap aan mijn adres. Je zult mij niet betrappen op dis-respect. Je schuift me nu iets in de schoenen waar ik me niet prettig bij voel.
Ik heb inderdaad geen zin om op mijn tenen te lopen. Ik had tot vanavond ook nooit dat gevoel. Ik denk dat ieders goede intentie hier wel duidelijk is.
Als jij de keuze maakt om hier op te stappen dan is dat prima, maar schuif mensen geen dingen in de schoenen die pertinent onwaar of in ieder geval buitenproportioneel uit het verband getrokken zijn.
Erg jammer dit en ik laat het er verder ook bij.