Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 15 januari 2010 @ 12:35:

[...]

Je bent Elninjoo niet.

Ik heb DRIE keer foto's geplaatst, het is goed he!

Ik wil nog wel een beetje anoniem blijven.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind het wel leuk om te kijken, maar hoef niet zo nodig met m'n hoofd op het forum.

M'n nieuwe profielfoto op Hyves nog gezien trouwens? Vriendin heeft me gekortwiekt maandag.
Ik heb Elninjoo wel gezien trouwens. Die ziet er heel anders uit dan ik verwacht had!
Ja, gewoon een Libelle-doos.
Leuk zeg mamax, heb je het ook donkerder geverfd? Jij bent toch veel lichter van jezelf?
Soms stoor ik me wel enorm aan haar hoor, en dan reageer ik maar niet. Ieder zijn eigen mening enzo. Maar ik had een heel ander type verwacht.
Hai

Ik moet me afmelden voor morgen meiden... Ben net ziek wegegaan van mijn werk. Voel me echt niet lekker dus gaat niet lukken... Heb het daar ook al even neergezet...
Dit is ongeverfd Mal. Ik heb het een tijdje blonder gehad.

Hier nog maar een keer, beterschap Bridge!

Star, inderdaad, echt zo'n moeke die op woensdagmiddag met een hele berg kinderen koekjes staat te bakken.
Bridges, beterschap. Niet leuk.

Kokos, bedankt voor de verjaardagskaarten voor oudste. Ja, je leest het goed, hij kreeg er twee van jullie!! , maar allebei even mooi!

Enka, wat een originele kaart heb je gemaakt. Heel crea!!!!

Star, schot in de roos die kaart van jou! Ik moest heel erg lachen!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Ik was ook crea ohne ende haha. De grabbelton was een klapper, ze kenden het niet .

Ontbijt op de kita was ook een succes. Ik kan er weer even tegen.

Jongste helaas nog steeds koorts, dat gaat maar niet over .

Compu, lief dat je het vraagt. Man heeft vakantie nu, fijn hoor. Ik hoop dat jij je snel wat beter voelt.
Ben er ook weer. Zit even heerlijk alleen want B slaapt weer (hoeraaa!) en L is bij een vriendje. Maar die komt over 20 min thuis hoor. Ook weer gezellig

Zeg dames ik ga toch echt afhaken voor morgen. Wordt al dood en doodmoe als ik eraan denk en dan ga ik hier lopen stressen dat ik morgen een drukke dag heb én zondag ook al geen minuut van de dag vrij ben. Daarnaast lees ik over sleeën en skipakken en dan ben ik al helemaal weg.

Sorry maar veel plezier!

Bridges bah ziek. Sterkte! Hebben jullie al wat anders voor de trouwlocatie of is dat nogal een gevoelig punt? Echt zo klote...

Oh, even naar de coupe van Mamax kijken op hyves, ben benieuwd!
Kort Mamax? Is toch gewoon nog lang? Ik dacht kort kort zeg maar. Leuk hoor met die pony! Blijft bij mij nooit zitten, ik heb te dun haar en een kruintje waardoor het altijd opzij valt.
Er is toch zeker 20 cm af, Amalia. Ik ben ook heel blij met die pony, al is die niet nieuw. Het draagt nu veel makkelijker los, hangt niet zo in m'n ogen.

Goed, ga nog even wat in huis doen en dan met de mannen even wandelen naar opa en oma.
Jee, dan had je echt wel lang haar. Bij mij stopt het groeien altijd op een gegeven moment, balen. Zou ook wel van dat lange haar willen hebben
Jee die kaart was er vlot dan voor Oudste Jin!
Even op Hyves kijken naar koppie van Mamax

Mijn haar stopt op een gegeven moment ook met groeien inderdaad Amalia, heel irritant. Tot mijn kont lukte nooit
Staat je goed Mamax!

Heel anders zo, zou je zo voorbij lopen op straat
Jinny fijn dat de knoarts zo doortastend was, beterschap voor de kleine man.

Jij zei een topic terug dat ik crea was geweest voor oudste, maare ikke begrijp niet waar je het over hebt.

Had het al in het andere topic gevraagd, maar heb je waarschijnlijk overheen gelezen.. ( of ik over jouw antwoord, dat kan ook)
Knoarts, raar woord zo
ik zat zelf ook al raar te kijken wat er nou stond haha
Het klinkt wel een beetje boers als je het uit probeert te spreken ook
Gosje, ik heb totaal geen zin meer. Zit alleen, bleegh.
wat heb ik toch een nadenkend & praktisch kind.

Juul is heel erg bezig met dat hij bij mij in de buik gezeten heeft. Nu heb ik dus van de oparatie zo,n fraai litteken op mijn buik. Zegt Juul: Mama die is van mij he toen ik in jouw buik zat, die maakte ik open en dan kon ik kijken
en wat klinkt dat schattig.
Hel deze is zo schattig.

En nog een hele sociale/lieve opmerking.

Wij moesten naar de opslag om wat lpzooi op te halen voor Mare. Juul nooit naar omgekeken en nu ziet hij uiteraard dat ik het vliegtuig klaar zet. Mama is dat voor mij?, Nee Julian is voor een meisje. Juul: ohhh? zie je hem ook echt denken. Maar het is toch mijn vliegtuig mama?. Ik: Ja dat is jouw vliegtuig, maar omdat jij er niet mee speelt wil er heel graag een ander kindje mee spelen. Julian: Dat vind ik wel goed, mag ik het dan geven aan dat meisje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven