Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lief is Juul toch. Volgens mij is hij heel sociaal of niet? Echt de genen van zijn moeder dus.

Star, tot je kont! Bij mij komt het net tot mijn schouderbladen met veel moeite en jaren en dan stopt het.

Jin, fijn dat het 'maar' een dubbele oortontsteking is. Wel heel sneu voor hem. Heel veel sterkte!!!

Oei, er gaat hier een hele beker drinken om. Helemaal vol, prettig. Sta het op te vegen, kinderen kijken tv: mama, kan je even aan de kant, ik zie niets.

Pfff, lekkage hier aan het dakkapel. Zwaar k*t. Gaat weer teveel kosten, echt balen.
ohh das shit amalia, komen ze snel maken?

Haha wat een opmerking van die kinderen, dan kun je ze ook wel...

Juul is over het algemeen heel erg sociaal idd. kan meestal erg goed delen.
Beetje egoïsme op zijn tijd is dan ook weer niet erg

Nouja, het is nog een leuk verhaal. Ze kunnen het droogblazen en noodrepareren a 500 euro. Ze kunnen het dak maken zodat het blijvend opgelost is a 1500 euro. Maar we hebben net vorige week een architect langs gehad om de zolder in te delen en mss komt daar wel een nieuw dakkapel in voor. Dan zouden we die verbouwing (die nog niet in de planning zit) qua dakkapel verhaal versneld kunnen doorvoeren, anders gooi je geld weg.

Hoe dan ook, heel irritant
Balen Amalia, maar een mooie dakkapel is wel gaaf!

Bam, lieve reactie over die knoarts . Hier heet het hnoarzt, ook gek he? gekke Juul, maar heel lief!

Mamax, staat je erg goed het nieuwe kapsel. Heb je al sjans met boze buurmannen ?
*Breekt even in met excuses*

Wat balen Bridge, van die trouwlocatie! Ligt die andere nu al wel vast? Wat was jullie eerste keus eigenlijk? Nog griep ook... Beterschap! Hier zijn we de puntjes op de i aan het zetten, het wachten duurt lang....

Liefs!

*En breekt weer uit*
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Maare Jin: Nu heb ik nog steeds geen reactie over dat ik creatoef was voor je oudste?
Heel creatoef ha ha. Dat woord alleen al is creatief.
Creatoef is mooi. En Knoarts ook. Je zult maar een creatoeve knoarts hebben. Klinkt best eng.
Droogblazen a ¤500,-. Doen ze dat met een rietje ofzo?
Weeeeeeeeekend!!! Joeheeeeeeee!!!!!!

Allejezus, wat was ik het zat, zeg.

Vanmorgen had ik al een nervous breakdown toen twee mavo klantjes me gingen uitleggen dat ze allebei wel de helft van een dertig pagina's tellend boek (met plaatjes!) gingen lezen en dan wel samen hun boekverslag wilde maken. Of ik dat goed vond. *bonkt met hoofd op tafel*

Leuk hoor, mavo lesgeven maar af en toe....moet ook eerlijk toegeven dat die vwo3-klas die ik erbij heb gekregen echt wel leuk is. Het is toch ook wel lekker dat je eens op niveau kunt sparren met leerlingen. Dat overtuigt me alleen maar meer van het feit dat het tijd wordt om mijn Master te gaan halen maar dat is een studie van drie jaar! Nouja, weer iets om goed over na te denken.

Daarna nog een etterige mavobrugklas en een mavo 4 die zeurde en als toetje heb ik nog een mentorleerling aan hrt huilen gemaakt die niet verwachtte dat ik zo gruwelijk streng ging zijn.

En nu dus: weeeeeekend!

Ik lig nu lekker in bad en straks met koffie ranking the stars kijken!

Ladies, veel plezier morgen! Wordt vast heel gezellig!

Bridges, beterschap!

Jinny, beterschap voor je kleine spruit! Fijn dat je zo'n goede kno-arts hebt!

Balen, Amalia, een lekkende dakkapel. Rotonkosten zijn dat altijd.

Hmmmzzz, de jongens komen erbij in bad dus ipod maar even weg.
Sterkte Cin met je zenuwen....

Bam, ik bedoelde Enka, ik bedoelde Enka, ik bedoelde Enka.............

Star, overleefd alleen?
Ik vroeg me al af waar ik het vandaan haalde die creativiteit

Daarom ben ik ook geen juf , Cin . Geniet van je baddermoment
gekke Bam, zeer crea .
Er rest mij niets anders dan jullie heel erg veel plezier te wensen morgen!!!!!!!!! Geniet van elkaar en maak er een leuk feestje van.
Jij ook een hele fijne dag.

ga je nog wat leuks doen met T als het gaat met de jongste?
Jaaahaaaaa het eerste echte kinderfeestje zonder ouders!!! Ik ben erg benieuwd........... Man is thuis, dus als het niet gaat kan hij met jongste boven zitten.
Creatoef, knoarts, rotonkosten (ik moest 'm paar keer lezen ), mooie woorden hier vandaag
Oeeeee veel succes Jin morgen, spannend!
ha ha Star, ik zat ook te lezen: rotonkosten rotonkosten. Ooooh ROT onkosten

Grappig
Oh JIn dat is ook zo, vergeef mij mijn vergeetachtigheid

Heel veel plezier!!
Zeer crea Bam, die vergeetachtigheid .

Rotonkosten moest ik ook drie keer lezen haha.
Zo dames, gezellig hiero?

Gaat best, forummen en popstars kijken.

Gisteren met het kleinste ding naar het CB geweest, 65 cm en 6900 kg. Lengte in curve +2,5, gewicht +2.... Iemand slagroom in de koffie?
We zullen de meisjes eens naast elkaar leggen morgen Suus, lijkt me wel een geinig gezicht
De mijne vetzak zeker? Tis wel een speklap heur...
Ik ben begin december voor het laatst geweest, dus weet de maten niet, maar vind het een krielkipje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven