Wat in plaats van jeneverbessen?
vrijdag 15 januari 2010 om 13:54
Ik heb een recept waar ik mee bezig ben, hier moeten jeneverbessen in (niet veel, 8 stuks). Maar ik ben de jeneverbessen vergeten in de winkel.. kan ik deze eventueel vervangen door iets als kruisbessen? Ik kan nu niet weglopen hier om naar een winkel te gaan!
edit: ik heb hier aalbessen en cranberriecompote..
edit: ik heb hier aalbessen en cranberriecompote..

vrijdag 15 januari 2010 om 14:04
Oh jeetje, wat een keuken-leek ben ik ook.. hahaha! Ik ben hier aan het koken voor vanavond, maar ik geloof dat ik mezelf iets te veel gevraagd heb
. Krijg een soort van Bridget Jones achtige situaties..
Ik maak linzen met gegrilde karbonaatjes. Door de linzen gaan ook paprika, ui, winterpeen en dus die jeneverbessen.
Ik heb in de vriezer nog cranberriecompote, vandaar dat ik dacht dat ik dat misschien kon gebruiken (je kan dat immers juist goed bij vlees eten!).
Iemand nu nog suggesties?

Ik maak linzen met gegrilde karbonaatjes. Door de linzen gaan ook paprika, ui, winterpeen en dus die jeneverbessen.
Ik heb in de vriezer nog cranberriecompote, vandaar dat ik dacht dat ik dat misschien kon gebruiken (je kan dat immers juist goed bij vlees eten!).
Iemand nu nog suggesties?

vrijdag 15 januari 2010 om 14:18
vrijdag 15 januari 2010 om 14:33
quote:MienDobbelsteen schreef op 15 januari 2010 @ 14:04:
Oh jeetje, wat een keuken-leek ben ik ook.. hahaha! Ik ben hier aan het koken voor vanavond, maar ik geloof dat ik mezelf iets te veel gevraagd heb
. Krijg een soort van Bridget Jones achtige situaties..
Iemand nu nog suggesties?Heerlijk cranberrycompote bij vlees. Zeker doen! Ik eet het ook zondag bij mijn vlees.

Iemand nu nog suggesties?Heerlijk cranberrycompote bij vlees. Zeker doen! Ik eet het ook zondag bij mijn vlees.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 15 januari 2010 om 14:46

vrijdag 15 januari 2010 om 15:13
vrijdag 15 januari 2010 om 15:28
vrijdag 15 januari 2010 om 17:33
quote:ingmagh schreef op 15 januari 2010 @ 15:28:
schijnt iets vrouwelijks te zijn, een vervangend ingredient te verzinnen in plaats van het recept te volgen. Heb ik hier op het forum gelezen. En ik heb het getest, want mijn vriend was helemaal van de rel toen de witte basterdsuiker op was en hij een toetje af moest maken
hahaha,
Bedoel je iets positiefs vrouwelijks of negatiefs? Lijkt mij positief, maar uit je intonatie klinkt iets negatiefs.
schijnt iets vrouwelijks te zijn, een vervangend ingredient te verzinnen in plaats van het recept te volgen. Heb ik hier op het forum gelezen. En ik heb het getest, want mijn vriend was helemaal van de rel toen de witte basterdsuiker op was en hij een toetje af moest maken
hahaha,
Bedoel je iets positiefs vrouwelijks of negatiefs? Lijkt mij positief, maar uit je intonatie klinkt iets negatiefs.