3000+ deel 21!!
donderdag 14 januari 2010 om 12:16
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
vrijdag 15 januari 2010 om 21:40
Ow Sowwy Bi zit gewoon met allemaal flauwekul door je heen te ratelen...sowwy....
Mooi dat de man je speech goed voorlas... en als het niet goed voelde niet doen... heel goed van je... en dat nummer van Lientje en even denken aan No.. ik snap dat heel goed lieverd... je bent supersterk geweest en nu mag je huilen... heel veel huilen... is bianco in de buurt??? kruip er lekker tegen aan meid.. zet lientje nog een keer op en gaan...
* ik zou zo even mee kunnen doen*
Mooi dat de man je speech goed voorlas... en als het niet goed voelde niet doen... heel goed van je... en dat nummer van Lientje en even denken aan No.. ik snap dat heel goed lieverd... je bent supersterk geweest en nu mag je huilen... heel veel huilen... is bianco in de buurt??? kruip er lekker tegen aan meid.. zet lientje nog een keer op en gaan...
* ik zou zo even mee kunnen doen*
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 15 januari 2010 om 21:42
quote:Bianca40 schreef op 15 januari 2010 @ 21:38:
PFoehee jullie gaan snel, en mn laptop is sloom.. heb al 3 x opnieuw opgestart!!
Lunaan.. ik heb net hiervoor ergens gepost over de speech.. heb hem toch niet zelf voorgelezen
Sorry Bi, ben heen en weer aan het schakelen tussen het trivitopic. Als ik terug kom op 3000 zie ik wat staan en roep maar wat. Zonder eerst terug te lezen.
Goh in RL doe ik hetzelfde.
PFoehee jullie gaan snel, en mn laptop is sloom.. heb al 3 x opnieuw opgestart!!
Lunaan.. ik heb net hiervoor ergens gepost over de speech.. heb hem toch niet zelf voorgelezen
Sorry Bi, ben heen en weer aan het schakelen tussen het trivitopic. Als ik terug kom op 3000 zie ik wat staan en roep maar wat. Zonder eerst terug te lezen.
Goh in RL doe ik hetzelfde.