3000+ deel 21!!
donderdag 14 januari 2010 om 12:16
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
zaterdag 16 januari 2010 om 11:34
Freaky... bij gebrek aan een eigen mams, een knuffel voor jouw mams Geniet van elkaar (and that's an order!)
Zonnestraaltje, ik hoor wel of je mn broer gevonden hebt (ben jij trouwens bytheway toevallig heel misschien vrijgezel en hou je van fietsen??? )
Petra.. is geen reclame toch? Is een mening over een product!
Zonnestraaltje, ik hoor wel of je mn broer gevonden hebt (ben jij trouwens bytheway toevallig heel misschien vrijgezel en hou je van fietsen??? )
Petra.. is geen reclame toch? Is een mening over een product!
zaterdag 16 januari 2010 om 11:37
quote:appeltjesgroen25 schreef op 16 januari 2010 @ 11:32:
Ik ben weg.. Zie er tegen op maar ga gewoon en dan zie ik wel hoe het voelt. Fijne dag vandaag en tot later!
Lief appeltje,
Heb helemaal nog niet op je gereageerd.
Sorry!
Ik heb vannacht aan je gedacht, hoe stoer ik je vind, en dat je de therapie aangaat.
Je humor, en betrokkenheid.
Heb echt bewondering voor hoe je het doet
Voor jou een hondje ipv een bloemetje
Hoop dat je goede dag hebt vandaag bij je vriendin!
Ik ben weg.. Zie er tegen op maar ga gewoon en dan zie ik wel hoe het voelt. Fijne dag vandaag en tot later!
Lief appeltje,
Heb helemaal nog niet op je gereageerd.
Sorry!
Ik heb vannacht aan je gedacht, hoe stoer ik je vind, en dat je de therapie aangaat.
Je humor, en betrokkenheid.
Heb echt bewondering voor hoe je het doet
Voor jou een hondje ipv een bloemetje
Hoop dat je goede dag hebt vandaag bij je vriendin!
zaterdag 16 januari 2010 om 11:37
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 januari 2010 @ 11:34:
fijne dag appeltje!
Bianca, zit er nu op (site), nog niks gelezen maar vindt hem nu al stoer!! Dat wil ik ook!!
Dan moet je dat doen! Hij heeft een paar jaar geleden zn huis verkocht, is in een stacaravan gaan wonen en van zn huis-centjes reist hij een half jaar per jaar. De andere helft werkt ie gewoon in Nederland (zoekt steeds een baan en zegt deze in oktober weer op om te gaan fietsen).
Ik ga ff met je meekijken op de site
fijne dag appeltje!
Bianca, zit er nu op (site), nog niks gelezen maar vindt hem nu al stoer!! Dat wil ik ook!!
Dan moet je dat doen! Hij heeft een paar jaar geleden zn huis verkocht, is in een stacaravan gaan wonen en van zn huis-centjes reist hij een half jaar per jaar. De andere helft werkt ie gewoon in Nederland (zoekt steeds een baan en zegt deze in oktober weer op om te gaan fietsen).
Ik ga ff met je meekijken op de site
zaterdag 16 januari 2010 om 11:55
zaterdag 16 januari 2010 om 12:05
Goeiemiddag allemaal.
Jullie zijn allemaal Kanjers!!!!
Ik zou de stad in met vriendinnen, belt mijn zussie net of ik haar kan komen halen, ze moet naar het ziekenhuis omdat ze is gevallen en heeft ws haar pols gebroken dus ik ben er vandoor. Ze kan er pas om 1 uur terecht omdat het zo druk is op de eerste hulp. Het schijnt dat het geijzeld heeft. Ik ben er dus vandoor.
Jullie zijn allemaal Kanjers!!!!
Ik zou de stad in met vriendinnen, belt mijn zussie net of ik haar kan komen halen, ze moet naar het ziekenhuis omdat ze is gevallen en heeft ws haar pols gebroken dus ik ben er vandoor. Ze kan er pas om 1 uur terecht omdat het zo druk is op de eerste hulp. Het schijnt dat het geijzeld heeft. Ik ben er dus vandoor.