** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
*verbaasde smiley* :

Maar 4 uur is dan toch wel allang. Of is dit weer ongeduldige Nemo. Anders stuur je toch meteen: vond het erg gezellig?

En dan maak je toch ook een nieuwe afspraak? Of ben ik nu heel doemdenkend? En het is toch juist ook ergens wel leuk, sjaals, mutsen, loopneus enzo...

Hier is trouwens alles aan het dooien...
Ik ben klaar met deze week. Één en al drukte, late avonden door werk, vastzittende schouders en nek (waar is die vent met z'n massageskills als je m nodig hebt?!) een naderende deadline als een donkere wolk boven ons hoofd en het schiet allemaal niet op. Blergh. Nog even bikkelen en dan is het weekend.

Maar on the bright side: allemaal potenties op liefdesvlak! Naast vrijgezelle collega (die binnennkort weer (vrij)gezellig komt eten) nu ook een date-aanvraag op Paiq én afgelopen week een leuke vent tegengekomen tijdens interview/nieuwjaarsborrel... en hij is single én hij schijnt geïnteresseerd! Want uiteraard kaartjes uitgewisseld, tijdens de borrel supergezellig gekletst, ook over privé-zaken, toen ik wegging, hand op m'n arm, dat ik wel voorzichtig moest rijden, hè? en de volgende ochtend meteen een LinkedIn-verzoek én een mailtje met een lulsmoes (hij stuurde iets waarvan hij al wist dat ik dat allang wist, want daar hadden we het uitgebreid over gehad de avond ervoor), waarin ie schreef dat hij de avond ervoor zo gezellig vond. Dus who knows...zal nog wel contact met m hebben ivm dat interview. Alleen woont ie niet om de hoek (meer om de hoek bij Nemo...), maar ja, alles beter dan China

Oh, nog even 1,5 uur doorwerken...
anoniem_57551 wijzigde dit bericht op 15-01-2010 16:18
Reden: spelling...
% gewijzigd
Oh Jooles: helemaal goed!

Ook bij mij om de hoek, alhoewel we dan beter kunnen ruilen Maar dan kan je daarna bij mij op de koffie komen en vertellen hoe het was!!!
Hee t wás ook heel leuk!

Ik denk meer en meer dat de buurman een tikje verlegen is. Maar wel leuk ook.

Allejezus ik heb hier constant hetzelfde dilemma: contact opnemen of niet contact opnemen, that is the question!

En nu ga ik echt de hond van schoot gooien en een studieboek pakken, want dit wordt niets.

(stel je het even voor je, Kleine Hond is dus gewoon op schoot geklommen want hij heeft ook behoefte aan wat liehiefde. Maar hij is niet zo heel klein meer, hij is al 16 kilo! Ik zit hier nu dus lastig te typen met een heleboel hond op schoot. En een heleboel haar want hij krijgt langzamerhand echt ee showvacht! Geen doen dit, volgende keer wordt t een kleinere hond Of ik leer ze niet als pup op schoot te komen, maar ja dat vind ik zo gezellig)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Nee, Nemo, sorry, er wordt niet geruild, daarvoor issie te leuk

Maar ik kom wel graag koffie drinken om eventuele dates te bespreken
Spijker, ik ben net als Nemo: lekker een smsje sturen met: "Bedankt voor de leuke ochtend, wat was het gezellig, he? Wanneer komt het vervolg?"
Mooi , die koffiedate die staat dan alvast!
Oh ik ben blauw Misschien moet ik mee gaan schrijven met t topic afwijzingen en teleurstellingen in datingland, of hoe het ook heet. Gisterenavond was niet een goede nacht voor de liefde. Bassist heeft me van facebook af gegooid. En de buurman heeft duidelijk laten weten niet zo geïnteresseerd te zijn. En dat doet een tikje pijn...
Oh dat is niet leuk. Waarom dan van facebook afgooien? Waar is dat dan weer voor nodig? Maar wel duidelijk. Jammer......

Jooles, daar klinken jouw belevenissen een stuk positiever. Houd ons op de hoogte.

Nemo, hoe gingen de rest van je praktijktoetsen? Of had je er geen meer? Hoe erg is het niet de handen te desinfecteren? Het lijkt mij dat die handelingen zelf belangrijker zijn, maar hygiene kan zo een punt zijn bij verse babys en moeders.

Hoe is het met Kjong en Cadi?

Ik doe mijn politicologie studie trouwens geen eer aan. Ik houd het nieuws en zo helemaal niet bij. Toen Marg woensdag poste dat zij alles over Haiti las dat ze te pakken kon krijgen, dacht ik, waar heeft zij het nu over? Hoe komt ze erbij Ik had het nieuws nog even gemist.
Hahaha, dat had ik ook over Haiti! Erg.. Meteen googlen en toen zag ik het. En men wat vreselijk.. Gisteren was ik bij een vriendinnetje met een tv.. hmm werd niet vrolijk van de beelden. Vreselijk gewoon.

Van facebook gegoooigd?!?! Waar slaat dat nou weer op? Zonder iets te zeggen? Is toch raar of niet? Ik vind het heeeeeeel raar gegaan dat hele Bassist verhaal echt. Het enige leuke eraan is dat wij jou er aan hebben overgehouden En wat heeft de buurman laten weten dat ie niet geinteresseerd is?

Kop op! Je kwam de buurman zo opeens tegen dus er komt heus wel weer een ander. Eigenlijk heb je geen reet aan dat soort teksten.

Ben net wakker. Veel te lang bij een (nieuw) vriendinnetje gezeten gisteren. Was erg gezellig. Maar ja, nu is de ochtend al zowat om en ik had alleen vandaag heel de dag voor dat examen van maandag, Ik heb er duidelijk geen zin meer in

Goed. we gaan ff ontbijten en wat doen!
Ah, Spijker wat en laffe actie van de Bassist, maar (helaas) wel duidelijk. En wat de buurman betreft: zelfde vraag als Nemo. Hebben jullie gisteren toch nog gesmst of gesproken?

Ik ga zo boodschappen doen en het huis een beetje op orde maken, voordat ik naar de film ga (Precious, iemand al gezien?) met een vriendin en daarna sushi eten, joepie! Heb er echt zin in. En morgen maar weer thuis aan het werk...die artikelen schieten écht niet op.
Ah, Spees, wat ik nog wilde zeggen: leuk autootje! Ben jaloers!!!
Haiti had ik ook gemist.. In de skihut hadden ze het erover en toen dacht ik. Huh? Heb een beetje gedaan alsof ik het wel wist.. maar ondertussen had ik geen idee en heb ik thuis snel gegoogled. Wat verdrietig..

En vooral die persoonlijke verhalen die nu naar boven komen. Dat NL stel wat een adoptiekindje ging halen en hun eigen zoontje in NL achter hadden gelaten. Dat kindje is nu wees.. daar krijg ik tranen van in mijn ogen.

Net als bij de Tsunami, toen was er ook dat gezin met twee dochters. Uiteindelijk vonden vader, moeder en zusje elkaar in een zkh terug, maar de oudste zus was vermist en bleek overleden. Dat maakt het dan zo 'tastbaar' haast.. en dat vergeet ik nooit meer.

Al die moeders die hun kinderen verloren zijn, of mannen hun vrouwen, of kinderen hun ouders.. brrrrrr..

Gisteren was ik ZIEK. Gatver. Spijker, jij hebt ook verstand van katers, toch? Ik dacht ik ook, maar deze snap ik niet en ik heb haast het idee dat er iets in mijn laatste drankje heeft gezeten. Ik heb alleen maar jagermeister en witte wijn/soda gedronken, best veel wel (veel als in, genoeg om goed dronken te worden, maar nog wel kunnen staan en normaal bij verstand zijn ;)).

Ben naar huis gelopen, wat ong 20 minuten is. Het is koud, dus ik dacht dat zo'n frisse wandeling me wel weer wat nuchter zou maken en dat is normaal ook zo. Maar deze keer werd het alleen maar erger. Ik weet alles nog wel, maar ik voelde me steeds beroerder hoe dichter ik bij huis kwam.

Gisterochtend werd ik zo ziek wakker! Hele dag kon ik amper op mijn benen staan en voelde me afschuwelijk. Gisteravond was het mwah, vanmorgen nog steeds knallende hoofdpijn - en dat is het deel wat ik al helemaal niet snap. Normaal is het de dag na de day after wel weer oke en primadeprima. Nu niet. Ik ben nog steeds ziek. Of ziek. Niet fit. En dat is niet oke.

We zijn op stap geweest met een groep snowboarders, stamgasten en dus gezellig, maar de laatste wijn heb ik met hun gedronken. In een niet frisse discotheek. Dan moet daar iets mee gebeurd zijn, denk ik. Gatver.

Zoon heeft zijn skicursus goed afgesloten! Die smiecht. Hij skiet parallel, terwijl hij in een pflug moet skien. Zo kan hij immers goed remmen. Dat weigert hij op niet steile stukken dus pertinent. Ze hebben het er gisteren op gegokt, door hem mee te nemen in de lift. En toen bleek dus dat hij het prima snapt! Zodra het te steil wordt, gaat hij wel in de pizzapunt, dus er is niets aan de hand! Hij kan gewoon prima skien!!

En nu ga ik maandag weer iets van lessen voor hem regelen, zodat hij bezig blijft. Hij vindt het nu leuk, dus ik moet er gebruik van maken.

Over de au pair heb ik twijfels. Maar dat is meer AK. Misschien heb ik vanmiddag even een momentje om het verhaal daar te doen.

Spijker, he wat balen. Flauw als iemand (en vooral een speciaal iemand) je zomaar van FB gooit. Het was wel zo netjes geweest als hij een uitleg er bij zou doen, wat toch prima had gekund? Sorry, maar ik verwijder je van mijn FB, omdat ik het niet zie zitten en mijn ex een nieuwe kans wil geven? Oid? Dan is het voor jou ook af te sluiten en duidelijk. Dit is ook duidelijk, maar niet netjes.

En die buurman, dat idee had ik wel een beetje. Anders was hij wel happiger geweest. En had je zeker gezoend op de schaats.

Nu ga ik aan de slag in mijn huis. Het is hier een Bende.
Mijn buurman stuurde trouwens een berichtje met 'Guten Morgen meine lieblings nachbarin' :D. Ik had gevraagd of hij mee ging, donderdagavond. Er speelde een leuke band in het dorp en we zouden een avond gaan zuipen samen. Maar hij kon niet. En toen kreeg ik 's ochtends een berichtje of ik het leuk had gehad.

Jammer dat er niet meer in zit dan af en toe een vriendschappelijke wip. Hij zou echt een leuke partner zijn, het klikt heel goed, we kunnen het goed met elkaar vinden, hebben lol samen, maar er is geen vonk of vlinder te bekennen.. Helaas.
Mr Lek dist me ook volgens mij.

Net was ie ein-de-lijk weer eens tegelijk met mij online. Dus ik zeg hoi,hoe gaat het. Schrijft ie terug: ja ja goed. Maar ik moet rennen. Spreek je snel.xx

Nou ja, zou kunnen dat ie het meent, maar dan kan ie ook smsen wat ie niet doet.

Mannen ik zal ze nooit begrijpen.

en ik zit nog steeds niet aan mn huiswerk.

Spees: vind je auto ook leuk, maar dit is wel een gepimpte. Krijg je ook die uitvoering??
Heeej Ine!

leuk weer van je te horen!!

Die persoonlijke verhalen.. blegh. Krijg er kippenvel van. Ik heb er gelukkig ook nog geen gehoord. Steek echt mn kop in het zand. Kan er geen ellende bij hebben, een beetje dat idee...

Hoe staat het met de architect? Is die al terug?

En wat goed van zoonlief!
Heb een nieuw idool!

Mika
Nog twee nachtjes en dan is de architect terug.

Nu wordt het ook spannend, merk ik. Heeft ie het leuk gehad? Hoe denkt hij er nu over? Zal hij zich bedacht hebben? Heeft hij nog aan mij gedacht?

Ik laat niets horen, wacht gewoon af tot hij zich meldt. Maar merk nu wel dat het dichter bij komt en ik kriebels krijg.

Het lijkt haast alsof ik dat gedroomd heb, dat hij hier de dag voor kerst op de bank zat, beide nogal emotioneel.. pff. Maar het was wel echt. Ben benieuwd hoe het verder gaat. En of ik het wel verder moet laten gaan ook.

Nu moet ik ook aan de slag, er ligt meer dan genoeg werk en zooi overal.

Jooles!! Lees net van al je dates enzo!! Gaaf!! Een beetje aandacht is altijd leuk, toch? En gezelligheid.

Nemo, ja ik kan dat ook niet goed hebben. En toch kan ik ook weer dagen aan de buis gekluisterd zitten na zulk nieuws. Twin Towers, tsunami, ik heb alles gevolgd tot in den treure. En nog kan ik geboeid naar docu's kijken over zulke rampen en grote gebeurtenissen.. Terwijl ik er ook heel erg mee bezig ben, na die tijd.

Maar denk idd dat jij op dit moment meer dan genoeg sores aan je hoofd hebt, om ook nog hier gedachtes over te hebben.
Eigenlijk vind ik dat de Bassist een pluim verdient. Hij doet exact wat mannen zouden moeten doen als ze hun gebroken relatie een serieuze tweede kans gaan geven: alle contact met 'de ander' verbreken, geen sms, geen belletjes, geen fb. Niet de kat op het spek binden door een 'laatste afsluitende gesprek' waarin hij dan weer tegen mij gaat zeggen hoe speciaal het was.

Het was gekmakend speciaal, ik heb nog nooit zo'n maffe band met iemand gehad. Maar hij kiest hiervoor en hij kiest er dan ook totaal voor, en dat siert hem. Bitter voor mij, maar dat is dan jammer.

Wat me de laatste weken juist aan hem tegenviel was het laffe gedoe. Niet durven kiezen, aanrotzooien. Dit is niet laf, dit is dapper. Ik zou hem bijna een bericht willen sturen met: goed gedaan, ga ervoor en ik hoop oprecht dat t werkt!

Maar dat doe ik niet, want dan verknal ik het juist voor hem.

Maar hij doet t juiste.

Buurman liep ik gisteren in de kroeg tegen t lijf maar t ging heel raar, hij gaf me 3 kussen, zo op de wang, en negeerde me daarna. Weird! Dus vroeg ik hem: joh, wat wil je nou van me eigenlijk? Beetje vaag antwoord. Niet lang daarna ging ik weg en liep hij me achterna naar buiten. Daar nog eens gevraagd: wat is het plan? Hij zei dat ie me leuk vond (ja, ik jou ook, prima) maar dat ie niets serieus wilde (nee, ik ook niet), vrijgezel wilde zijn. Ik heb m letterlijk gezegd: helemaal prima, ik ook, ik wil helemaal niets serieus maar ik vind je wel leuk dus ik zou t prima vinden om t gewoon samen leuk te hebben. Toen hebben we nog wel staan zoenen, maar daarna ging ik naar huis en hij wilde niet mee. Het was vaag, maar ik was ook aangeschoten. Ik ben denk ik wel soort van afgewezen. Maar vooral ook afgeknapt door dat rare negeren in die kroeg. Hij hoeft me niet om mn hals te vliegen maar dit was echt een maffe reactie.

Ik denk ook eigenlijk helemaal niet dat ie me leuk vindt, denk dat ie dat zei om mn gevoelens te sparen. Helaas, t wordt geen romance met de buurman hier.
Spijker, je hebt wel gelijk. Maaaaaaaar, ik vind wel dat hij het netjes af had kunnen sluiten. Een klein berichtje was genoeg geweest. Maar goed, daar zijn het dan mannen voor ofzo. De hollander deed dat ook niet, liet het open, zei: ja, ik bel je morgen wel' en belde dan nooit meer. Dat is zo flauw! Zeg het gewoon, sluit het af, dan kan ik ook verder.

Maar goed, dat hoofdstuk kun je nu afsluiten.

Die buurman. Mmm. Mannen blijven ingewikkeld.
Ine, ja dat dacht ik eerst ook toen ik zag dat ik facebookverwijderd was. Maar nu denk ik: hij doet juist netjes. Hij doet netjes tegen haar en dat is belangrijker. Want zij is z'n vriendin. En ik ben de vrouw die waarschijnlijk nog wel af en toe door zijn gedachten zal flitsen zoals hij ook nog in mijn hoofd zit.

Het begint wel te zakken hoor, maar sommige liedjes en herinneringen voelen nog pijnlijk.

Ik denk dat ik bij de buurman gewoon een soort rebound of afleiding zocht, want als ik er zo over nadenk mis ik met hem te erg die klik. Sorry buurman, ik denk dat ik je heb gebruikt.

Dus. Zou het hoofdstuk Bassist dan nu echt afgesloten zijn?
Denk idd dat het vanaf nu steeds meer naar de achtergrond verdwijnt en straks af en toe een gave herinnering zal zijn. Die liedjes enzo blijft ook nog wel een tijd.

Toen ik de Hollander had, had ik als ringtone Valerie van Amy Winehouse. Hij belde minstens 5 keer per dag. Nu nog, als ik dat nummer hoor, komen er herinneringen terug. Dat blijft, denk ik.

En je hebt gelijk. Voor haar is dit heeeeeel netjes en heel eerlijk ook. Afsluiten met jou is voor hem het beste, als hij zijn relatie een nieuwe kans wil geven.

Maar dan nog, was het een kleine moeite geweest om jou het even officieel te laten weten. Maar daar heeft hij wrs niet eens aan gedacht.
Nemo, wat een schatje en een charmeur, die Mika

Spijker, zo had ik het van de Bassist nog niet bekeken. Je hebt wel een beetje gelijk. Maar ik blijf het laf vinden dat hij het niet netjes heeft afgesloten, met een berichtje of zo.
Wauw, ik ben ook Mika-fan! Wat een superleuk, open joch!
Ja he

Daar word je vrolijk van. Gisteren bij die vriendin stond dus de tv aan en daar was ie in RTL boulevard.Toen dacht ik: die auditie moet ik even kijken.

Spijker: ik vind het knap dat je er zo naar kan kijken met Bassist. Echt. Daar verdien jij een pluim voor.

Ik vind ook dat ie er wel ff een berichtje aan had kunnen hangen. maar goed...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven