FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Geen idee hoe laat we hebben afgesproken. Ik kwam kijken of Wind meegaat en dat ik haar moet ophalen of dat ze al bevallen is

Ik ga nu naar de dierentuin met de kinderen dus sms je me even Wind?
Misschien hebben we nog niet afgesproken?

Is half 7 een mooie tijd?
Misschien hebben we nog niet afgesproken?

Is half 7 een mooie tijd?
Ik had ooit 18.30u geopperd, dus dan lijkt half zeven me een prima tijd Morrie

Maar eerder of later is ook prima hoor, ik ben er toch wel

Laten we het maar houden op streeftijd 18.30u, afhankelijk van verkeer en bevallingen onderweg enz. (Wind, ik hoop dat je het aandurft en je goed genoeg voelt )
Ok, Lien, red je het om 18 uur bij mij te zijn? Mag ook iets eerder hoor, ik ben gewoon thuis .
Lien, jouw spulletjes stonden al klaar. Ik neem ook je positiekleren mee en die van Morrie, en wat houten prikkertjes van Nath. Lekkere dingetjes voor bij de thee staan ook klaar, dus komt goed. Moshje en ik zijn net onder de douche geweest dus komen fris en fruitig voor de dag.

Kind ligt nu in zijn bedje te slapen dus even snel alles bij elkaar zoeken. Kleren die ik aan wilde trekken waren in mijn hoofd leuker dan in het echt, jammer is dat. Heb nieuw spijkerrokje gekocht, maar met lang vest staat dat suf en korte vestjes heb ik niet. Dus dan maar geen spijkerrokje vandaag . Vestje is een must, in alleen een shirt te veel zichtbare vetrol.

Ik zal er rond 18.30 zijn!
En dan nog even mijn muzikale ontdekking van 2009 met jullie delen, zo mooi, ik kan er geen genoeg van krijgen. En ik vind ook de tekst heel mooi:

Ray LaMontagne - Let it be me
Ik vertrek rond een uur of 17.00 Morrie, bel wel even als ik op de A10 ben, dan weet je wanneer ik er ben.

O, dat heb ik ook vaak Pebb, dat het in mijn hoofd helemaal prima was en IRL het er helemaal niet leuk uitziet (en dat ik daar dan enorm van kan balen).
Ik vind het geweldig, nog eentje en dan stop ik er weer mee:

Trouble
Ok Lien! Ik zal alvast mijn tassen in de auto zetten, zodat ik alleen nog het toetje mee naar de auto hoef te nemen.

Mooie muziek Pebb, ik luister nu die 1e link. Tekst hoor ik nog niet, kan ik nooit de eerste keer al goed naar luisteren ofzo, moet altijd eerst het geheel horen.
Vind die eerste heel goed, die tweede iets minder. Niet slecht, maar niet supergoed ofzo. Maar dat eerste nummer wel!

Harrie, Knorrie en Schorrie kijken Kung Fu Panda. Schorrie mocht een dvd-tje uitkiezen bij de videotheek van Harrie. Dus de 3 mannen in de auto naar de videotheek en Schorrie had deze gekozen. Zak popcorn erbij en zo zitten ze nu met elkaar onder een deken te kijken. Knorrie zal het wel niet lang volhouden, maar het is wel schattig .
Klinkt inderdaad schattig.

Groot en Klein Pebbeltje gaan vanavond met Pebblo uit eten, pizzaatje halen. Vind ik ook schattig.

Zo, ik ga even wat zooi om mee te nemen in de kinderwagenbak gooien. Kan ik ook niets vergeten. Ik wilde iets bakken voor bij koffie/thee, maar heb me er makkelijk vanaf gemaakt door toch maar te kopen.
En ben benieuwd of Wind er vanavond is! Weet eigenlijk niet of ik de pakjes van LLL nog moet meenemen... 'k Gooi ze maar in de tas, kunnen ze altijd nog mee terug. Ik heb ook nog een trui die GP nauwelijks gedragen heeft, maar die niet over het hoofd van KP heengaat. En als Moshje hem over 6 jaar misschien aan kan vind ik hem vast niet meer leuk. Neem ik ook wel mee.
Let it be me - Ray LaMontagne

There comes a time,

A time in everyone's life

Where nothing seems to go their way,

Where nothing seems to turn out right

There may come a time,

You just can't seem to find your place

For every door you open,

Seems like you get two slammed in your face

That's when you need someone,

Someone that you, you can call

When all your faith is gone,

It feels like you can't go on

Let it be me

Let it be me

If it's a friend that you need

Let it be me

Let it be me

Feels like you're always comin' up last

Pockets full of nothing, ain't got no cash

No matter where you turn, you ain't got no place to stand

You reach out for something and they slap your hand

I remember all too well,

Just how it feels to be all alone

You feel like you'd give anything,

For just a little place you can call your own

That's when you need someone,

Someone that you, you can call

When all your faith is gone,

It feels like you can't go on

Let it be me

Let it be me

If it's a friend you need

Let it be me

Let it be me

Let it be me

Let it be me

If it's a friend you need

Let it be me

Let it be me

Let it be me
Mooi!

Kwam even kijken of Wind al iets gemeld heeft over wel/niet komen en wel/geen baby. Maar dat blijft dus nog even een verrassing

Peb, je ziet er altijd leuk uit. En al kom je in je pyjama, het is gewoon leuk om je te zien
Lijkt me dat er wel iets speelt bij Wind, anders had ze toch wel wat laten horen? Ik weet ook niet of ik de Lodger mee moet nemen, maar neem hem maar gewoon mee! Durf ook niet te bellen .
Ik haal Wind op dus ze komt! Ik ga nu weg!
Jammer
Was gezellig!

Zo, en nu kan ik bevallen
Zo ik ben ook weer thuis! Ik vond het ook gezellig!

Oja, Mille, ik had die druiven meegenomen Aap had er heel veel van zijn werk meegekregen, veel te veel om zelf te eten vandaar dat ik ze meegenomen had.

Bedankt voor je gastvrijheid, vond je pompoensoep heel lekker!
Haaai .

Het heeft hier enorm gesneeuwd, raar om daar ineens in te rijden.

Was weer heel gezellig en Mille, dank voor gastvrijheid en wat heb je een prachtig huis! En verder weer lekker eten allemaal, fijn toch weer (niet alleen het eten, ook om jullie en kleine Moshje te zien ).
Het had hier ook meer gesneeuwd dan bij Mille. Harrie vroeg nog: had je geen last van de sneeuw?

Ik kon niet slapen vannacht. Lag er om half 2 in en om half 3 sliep ik nog niet, echt onrustig was ik. Irritant.

Harrie is net gaan zwemmen met Schorrie, die vindt zwemmen echt zo leuk nu hij het kan. Hij wil op reddingszwemmen zei hij, hoe komt 'ie erbij!

Knorrie zit in zijn eentje in de box beneden terwijl ik me aankleed, ga hem maar eens vergezellen en een boterhammetje eten.

Moshje is echt een schatje, ik zie zijn bekkie nog voor me, huilend en lachend ;-)!
Ik sliep om 3.00 ook nog niet, alsof er cafeine in het eten had gezeten.

En nu snel een beetje opruimen, want het is een bende hier en dat probeer ik niet te doen op "werk-dagen".

LLL, volgende keer weer met jou erbij!
Ik kom nu pas mijn bed uit , wel even eruit geweest om te ontbijten om half 10, maar daarna dus weer erin.

Toen ik thuis kwam lag Pebblo met de Pebbeltjes in ons bed, er moesten dus eerst wat kinderen verplaatst voordat ik er in kon. Ze hebben een hele leuke avond gehad, pizzeria, opblijven met een film en met zijn drieën in grote bed.

Moshje dronk dus om 1.00 uur vannacht, en vanmorgen om 8.30 vond ik dat het wel lang genoeg geduurd had... dat was dus zijn volgende voeding pas en daar heb ik hem voor wakker gemaakt. Een uurtje geleden heeft hij zich pas echt helemaal goed volgetankt en nu ligt hij in zijn wipstoel naast me alleen maar te lachen. Hij heeft ook wel wat goed te maken...

Hij was wel onrustiger dan de meeste avonden gisteren, hij huilde meer. Meestal is het zo dat hij bij ons wil en dan stil is, nu bleef hij langer huilen. Maar goed, zijn aanwezigheid is tenminste niemand ontgaan.

Mille heeft nog een overheerlijke Double Chocolat cake staan, geniet ervan! Ik vond de pompoensoep super-, superlekker. En de rest ook natuurlijk.

Ik ben wel snel in slaap gevallen, maar om 6 uur wakker geworden met heel erge hoofdpijn. Paracetamol genomen en toen ging het wel, maar nu weer hoofdpijn. En sip door moedergemis, tranen stromen gewoon uit mijn ogen. Het lijkt wel alsof na een gezellige avond 'onder de mensen' zoiets dan de volgende dag extra hard terugkomt ofzo.

Ga me nu maar even aankleden, straks verjaardag.
Volgens mij heb jij dat al vaker gezegd idd Pebbles, dat je je moeder extra mis nadat je een leuke avond gehad hebt. Kan het me ook voorstellen, het contrast is dan groot. En het is een moeilijke tijd. Welke datum was nou de overlijdensdatum, 18 januari?

En die Moshje heeft goed geslapen, gelukkig, anders was je helemaaaaal brak geweest.

Ik moest bij thuiskomst ook Schorrie verhuizen naar zijn eigen bed, maar ook nog eerst zijn eigen bed verschonen want daar had hij in geplast. Was niet erg want ik was idd ook klaarwakker, ook alsof ik cafeine op had, maar dat was niet zo. Ik heb volgens mij ook weleens zo'n hyper gevoel van knoflook, maar volgens mij zat er alleen knoflook bij de olijven (waar ik er wel veel van op heb....).

Avond van Pebbletjes klinkt leuk, zo zou Harrie het ook kunnen doen .

Ga nu even naar mijn ouders om iets op de laptop te doen met hun e-mail. Hoop dat het lukt. Schorrie speelt bij de buren, van de snackbar. Die hebben een zoontje even oud en die is mee met zijn ouders. Ben benieuwd of Schorrie dan ook veel patat krijgt ofzo .

LLL, heb jij het ook leuk gehad? Vast wel, ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven