Moderator Relaties

04-01-2010 17:54 366 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:

vivaangel4@gmail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.

Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.

Vriendelijke groet,

Angel 5
Vief er is een nieuw topic Singles in the City aangemaakt omdat we over de 3000 posts zaten!!

Ja ja we leren het al bij deel 5
Engel, ik heb een nieuw topic voor de Singles in the City geopend, maar helaas zit er een fout in de topic titel. Zou je dat willen aanpassen? Zou je er ook deel 5 bij willen zetten?

Dank je!
Beste Winkelmandje en Pop

deel 4 is gesloten, ik zal de titel van deel 5 nog even aanpassen.

Vriendelijke groet,

Angel 5
Hoi Angel,

Na lang wikken en wegen hebben we besloten dat we de topictitel van het topic: 'Wie wil zijn ei kwijt, ik ben alleen met kerst! topic' willen veranderen. De kerst is immers alweer even voorbij, maar het topic heeft het overleefd. Zou je de naam willen veranderen in: Chicks die hun ei kwijt moeten!

Alvast bedankt!
Laten we elkaar in de waarde laten is verwijderd wegens provoceren.
quote:Viva Angel5 schreef op 13 januari 2010 @ 21:31:

Laten we elkaar in de waarde laten is verwijderd wegens provoceren.Sorry topic is totaal niet bedoeld als provoceren
quote:Letgo schreef op 13 januari 2010 @ 12:13:

Hoi Angel,

Na lang wikken en wegen hebben we besloten dat we de topictitel van het topic: 'Wie wil zijn ei kwijt, ik ben alleen met kerst! topic' willen veranderen. De kerst is immers alweer even voorbij, maar het topic heeft het overleefd. Zou je de naam willen veranderen in: Chicks die hun ei kwijt moeten!

Alvast bedankt!Done!
Dank!
Laat maar..zie post van Spijker. Dubbel topic.
Hoi vijf, ik heb hier een deel 2 gemaakt van Chicks die hun ei kwijt moeten!

Wil jij die eerste sluiten en een link in de OP zetten zodat we hem nog wel terug kunnen vinden?

En perongeluk maakte Letgo tegelijkertijd een deel 2 aan, wil je deze verwijderen? Chick die hun ei kwijt moeten! Deel 2
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Done Spijker!
angel; goed nieuws is reclame! Wil jij hem sluiten?
Dank je wel, actie is ondernomen!
Thnx vijf!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Beste allemaal,

het topic "wie wil mijn viva" is verwijderd wegens hengelen.

Groet,

Angel 5
Hoi,Angel5

In het topic "afwijzing en teleurstelling in datingland" wordt iemand met volledige naam genoemd.Lijkt me toch niet de bedoeling? Post van 17.49,raar verhaal ook...

Grtz,mirre
Beste Angel,

in het topic 'afwijzing en teleurstelling in datingland' (oid) noemt liefjes5 in haar tweede post naam en toenaam van een persoon. Ze heeft deze naam - na verzoek - nog niet verwijderd, misschien is ze nog niet online geweest. Aangezien ik niet weet hoe lang het duurt voor ze weer online is en dit aanpast plaats ik dit verzoek hier (heb ik ook vermeld net op het betreffende topic) - ik neem tenminste aan dat dit niet toegestaan is? Als ik ernaast zit kun je deze post als niet-geplaatst beschouwen (en verwijderen).
Hahaha, nou het zal wel duidelijk zijn zo. Ik vind het verhaal ook wat vreemd, in ieder geval qua leesbaarheid en ook altijd wat apart dat iemand zo haar verhaal dropt zonder even iets tegen anderen te zeggen of op anderen te reageren (open dan zelf een topic, denk ik dan), maar goed, met name dat laatste zie ik wel vaker gebeuren. Het is eventueel te checken, maar of daar aanleiding voor is is aan de angel.
Beste Mirre en Laura,

dit is inderdaad zeker niet toegestaan! Bedankt voor jullie melding, ik heb actie ondernomen.

Groet,

Angel 5
Angel wil je een onderzoekje verrichten naar 4eea. Ze heeft topic geopend "mijn vriend liegt" en na een aantal pagina's haar posts verwijderd. Nu keek ik bij haar geschiedenis en zie dat ze dit bij vrijwel alle topics waarin ze plaatst doet, na verloop van een aantal berichten, al haar posts verwijderen.

Ik weet dat dit mag, maar vind dit eigenlijk wel iets te ver gaan. Geen idee of je er wat aan kunt doen, maar wilde het wel melden. Heel veel mensen nemen de moeite om serieus te reageren op haar.
Angel, ik heb ook een vraag nav de topics van 4eea. Het gebeurt gewoon geregeld dat gepikeerde to's hun post wissen om hele andere redenen dan privacy. En wij mogen niet citeren. Is er dan geen zwarte lijst mogelijk van forumleden die hun topics wissen? Ik vind dat de optie om je bericht te kunnen aanpassen/nuanceren/ beter te spellen door sommigen echt misbruikt wordt.
Ik denk dat het moeilijk is om een "zwarte lijst" aan te leggen want ze doen niets wat niet mag, er is een edit knop. Hinderlijk en vervelend zeker.

Ik zou niet meer op 4eea reageren als iemand zo omgaat met andere forummers die toch tijd en energie in die persoon steken. Dan gaat de "lol" er wel snel vanaf.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Op zich heb ik geen moeite met mensen die een keer een post wissen. iedereen schrijft wel eens iets waar ze later spijt van krijgen. En dat je dan soms je OP verwijderd waardoor een topic niet meer leesbaar is, dat kan. Maar als je naar de geschiedenis van 4eea kijkt, dan heeft ze meer berichten gewist dan ze laat staan. Misschien dat er van Viva een keer iets over gezegd kan worden.

(ik weet het ook niet hoor, maar irriteerde me er vanmiddag zo aan, dat ik het toch even wilde melden.
Ik kan user niet vinden in de database, heeft iemand de correcte naam, of een topictitel?
Met betrekking tot citeren: waarom moet iedereen eigenlijk verantwoordelijk worden gehouden voor het waarborgen van de privacy van een ander?

Wat is er mis met de verantwoordelijkheid leggen bij de persoon die iets plaatst? Vrij logisch en dit wordt "overal" gedaan. Eerst nadenken, dan typen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven