Moderator Relaties
maandag 4 januari 2010 om 17:54
Beste forummers,
Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.
Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:
vivaangel4@gmail.com
Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.
Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.
Vriendelijke groet,
Angel 5
Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.
Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:
vivaangel4@gmail.com
Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.
Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.
Vriendelijke groet,
Angel 5
dinsdag 5 januari 2010 om 13:01
Ik heb een nieuw deel LDR aangemaakt (met reden dat het hoofdletters heeft, want afkorting)
Wil jij de link van dit topic in de nieuwe openingspost zetten, engel nr 5?
En die nieuwe topic-link in de oude?
(En heel evt de titel aanpassen, bij meeste stemmen gelden, strakjes?)
Dank!
En gelukkig nieuwjaar.
Wil jij de link van dit topic in de nieuwe openingspost zetten, engel nr 5?
En die nieuwe topic-link in de oude?
(En heel evt de titel aanpassen, bij meeste stemmen gelden, strakjes?)
Dank!
En gelukkig nieuwjaar.
dinsdag 5 januari 2010 om 18:16
Beste Kjong,
als ik het goed begrepen heb moet ik de link in de openingstekst zetten? Dat kan niet zolang jij zelf daar nog wilt editten. En dat wil je, begrijp ik, want er is nog geen definitief openingsplaatje gezet?
http://forum.viva.nl/forum /Relaties/Long_Distance_Relationship_LDR_nr12/list_messages/53538
Dit is de link, kopieren en plakken en daarna de spatie weghalen na "forum", dan zou hij moeten werken (naar het oude topic).
Welke titel moet het worden? Dan verander ik dat a.s.a.p.
Jij natuurlijk ook een gelukkig nieuwjaar gewenst.
Vriendelijke groet,
Angel 5
als ik het goed begrepen heb moet ik de link in de openingstekst zetten? Dat kan niet zolang jij zelf daar nog wilt editten. En dat wil je, begrijp ik, want er is nog geen definitief openingsplaatje gezet?
http://forum.viva.nl/forum /Relaties/Long_Distance_Relationship_LDR_nr12/list_messages/53538
Dit is de link, kopieren en plakken en daarna de spatie weghalen na "forum", dan zou hij moeten werken (naar het oude topic).
Welke titel moet het worden? Dan verander ik dat a.s.a.p.
Jij natuurlijk ook een gelukkig nieuwjaar gewenst.
Vriendelijke groet,
Angel 5
vrijdag 8 januari 2010 om 14:14
Goedemiddag engel,
Ik heb geprobeerd in **LDR deel 13** de link van 'Long distance relations (LDR) deel 12' die jij hebt opgegeven (met een weggehaalde spatie) neer te zetten, maar ik krijg deze foutmelding:
[ Er is een fout opgetreden. ]
We kunnen je deze pagina niet tonen - This action (Relaties) is not permitted
Ik heb geprobeerd in **LDR deel 13** de link van 'Long distance relations (LDR) deel 12' die jij hebt opgegeven (met een weggehaalde spatie) neer te zetten, maar ik krijg deze foutmelding:
[ Er is een fout opgetreden. ]
We kunnen je deze pagina niet tonen - This action (Relaties) is not permitted
vrijdag 8 januari 2010 om 15:27
dinsdag 12 januari 2010 om 09:46
Beste Pannetje,
het quoten van een openingspost in zijn geheel is inderdaad niet toegestaan. Wanneer je dat tóch tegenkomt in een discussie, zou ik het op prijs stellen dat je die post rapporteert met het "toverstokje" rechtsboven de bewuste post. Daarmee komt er een icoontje voor het topic te staan, die ik kan zien, en weet dus dat er wat "aan de hand" is in het topic.
Vriendelijke groet,
Angel 5
het quoten van een openingspost in zijn geheel is inderdaad niet toegestaan. Wanneer je dat tóch tegenkomt in een discussie, zou ik het op prijs stellen dat je die post rapporteert met het "toverstokje" rechtsboven de bewuste post. Daarmee komt er een icoontje voor het topic te staan, die ik kan zien, en weet dus dat er wat "aan de hand" is in het topic.
Vriendelijke groet,
Angel 5