3000+ deel 21!!
donderdag 14 januari 2010 om 12:16
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
zaterdag 16 januari 2010 om 15:24
zaterdag 16 januari 2010 om 15:25
quote:vivafreak1 schreef op 16 januari 2010 @ 15:13:
En ondertussen word ik nu genegeerd
jaja...al dat genegeer hierzo
Ik weet waar het bij vandaan komt; ik heb gewoon m'n dag niet vandaag! Ik schop maar in het rond...
Ik ken dat van die lopende baby Floor, had een kennis van mij ook! (haar kindje dan) Is gewoon eng.
Ik zag ook een reclame op tv van heule kleine kinderen die al kunnen lezen, ook zo niet gewoon. Een baby die een woord zegt!?
Sgaap, wat was dat voor een ding op de foto?
En ondertussen word ik nu genegeerd
jaja...al dat genegeer hierzo
Ik weet waar het bij vandaan komt; ik heb gewoon m'n dag niet vandaag! Ik schop maar in het rond...
Ik ken dat van die lopende baby Floor, had een kennis van mij ook! (haar kindje dan) Is gewoon eng.
Ik zag ook een reclame op tv van heule kleine kinderen die al kunnen lezen, ook zo niet gewoon. Een baby die een woord zegt!?
Sgaap, wat was dat voor een ding op de foto?
zaterdag 16 januari 2010 om 15:31
Middag dames!
@Bi: Fijn dat het zo mooi geweest is, ik herken de olijfjes en wijn, wij hebben ook borrel gehouden.. Mijn pa hield ook niet van kleffe cake en koffie trouwens!
@No: Wat ben jij een wijze en krachtige vrouw!
@De rest: Niet wegrennen hoor, ik herken in JM een heleboel. Eén van de dingen waar ik op doel is het heel snel en onderhuids tegen elkaar opzetten van anderen. Goed dat jullie er niet ingestonken zijn. Dreigen met zelfmoord is zo 2007...
@Bi: Fijn dat het zo mooi geweest is, ik herken de olijfjes en wijn, wij hebben ook borrel gehouden.. Mijn pa hield ook niet van kleffe cake en koffie trouwens!
@No: Wat ben jij een wijze en krachtige vrouw!
@De rest: Niet wegrennen hoor, ik herken in JM een heleboel. Eén van de dingen waar ik op doel is het heel snel en onderhuids tegen elkaar opzetten van anderen. Goed dat jullie er niet ingestonken zijn. Dreigen met zelfmoord is zo 2007...