** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Ach, wat had ie in dat berichtje moeten zetten zodat t me minder kloterig had laten voelen? Alles was fout geweest denk ik.

En dat vind ik ook niet met elkaar stroken: contact zoeken om het contact te verbreken.

Het blijft toch onaf zo ja, dat is wel waar. Maar ook na een berichtje zou het onaf voelen. Die laatste keer, we lopen uren door een park en praten praten praten. Daarna brengt hij me naar het vliegveld, ik val in de bus tegen hem aan in slaap en hij zegt 'slaap maar even' en slaat een arm om me heen.

We drinken bier van mn laatste dollars in de vliegveldbar. De praten, lachen, hebben helemaal geen serieus afscheidsgesprek maar zitten daar net alsof we elkaar morgen weer zien. Dan loopt ie met me mee totaan de douane. We doen een laatste zoen en verzekeren elkaar: nu spreken we af dat we elkaar terug gaan zien. Ik kom hierheen of jij komt daarheen, maar we gaan elkaar terugzien want dit is te gek.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Oh spijker wat jammer dat het zo loopt met de bassist (en met de buurman), maar het is wel heel eerlijk en duidelijk. Geen "valse" hoop. Ik denk eigenlijk dat hij op dat moment echt wel meende wat hij zei toen jullie afscheid namen, maar het nu gewoon allemaal te compliceerd wordt... en het "makkelijker"' is om elk jullie eigen pad te volgen.
Het nieuws over Haiti had ik eerst ook gemist en die beelden vind ik echt heel erg schokkend. Maar wat ik ook heel erg vind is dat de hulporganisaties de boel niet zo best organiseren en langs elkaar heen werken... Eigenlijk vind ik dat ook triest want zo komt de hulp nooit snel op de goede plek.
Spijker, een klein berichtje van de bassist had misschien wel zo netjes geweest ja, zeker na wat jullie gehad hebben en hoe jullie ooit van elkaar afscheid hebben genomen. Maarja, dat heeft hij dus niet gedaan en nu kun je het gewoon afsluiten.

Wel mooi van je dat je zo naar de situatie kijkt (ik bedoel dat je vind dat hij eigenlijk wel een pluim verdient).

Buurman is ook jammer, maar beter nu dan later wanneer jullie al verder zouden zijn.

Jooles. ben blij te lezen dat het zo lekker gaat met de dates. Ben heel benieuwd hoe dat gaat verlopen!

Ine, hoe voel je je nu?
Mijn god spijker, heb jij wel een leven naast de/het forum?!! Weet je bij hoeveel dingen jij meeschrijft?!?! En hoeveel postings je al gedaan hebt sinds je lid bent?!

Op 1 of andere manier vind ik altijd dat mensen van dit topic alleen hier mogen schrijven Dan zie ik opeens iemand zijn naam van hier staan in een ander topic en dan denk ik: betrapt! Vreemdganger

ik weet het dat is absoluut niet reeel. Shoot me
Voor het geval je zelf het antwoord niet weet:

Er zijn ongeveer 6102 resultaten, verdeeld over 407 pagina's.

:P
wooooow, dat is veel! Waarom heb je dat eigenlijk nagekeken? Hahahaha!

Even ter mijn verdediging: ik kan heel snel typen. Héél snel. Zeg maar spraaksnelheid. En ik zit hele dagen achter de pc, voor mn werk en voor mn studie. Dus dan ga ik vaak tussendoor eventjes 5 minuutjes forummen. (mag ook van mn werk hoor, is niet eens illegaal, moet soms echt even afleiding want dan ben ik daarna weer scherp)

Ik schrijf hier mee, en op dat chicks die hun ei kwijt moeten topic, dat is sinds kerst. En eerst in het Jonge Goden topic op de sekspijler, maar dat is de laatste tijd een beetje doodgebloed.

(en nog even op een afvaltopic, maar oeps, mislukt)

Ik ben gewoon niet monogaam
Oh ja, en dan was er natuurlijk mijn eigen hoogstpersoonlijke smachten op afstand topic, voordat ik jullie ontdekte, over Bassist en nou ja, smachten op afstand dus.

Maar ja.. Dat is klaar nu.

Zal ik dan nu een buurmannen en frustraties topic openen
Whahahaha!

Ik weet eigenlijk niet waarom.

Oh wacht, jawel. Ik ging kijken wat voor zinderende dingen je had geschreven op de Sex pijler

maar toen ik zag waar je allemaal geschreven had dacht ik: OMG daar ga ik niet tussen zoeken en toen klikte ik ergens op en toen zag ik hoeveel postings je had gedaan. En toen dacht ik: jeeeeeeeeee das veel. En dat bleek ook toen ik het met mij ging vergelijken

En nu moest ik daar opeens weer aan denken toen ik net het kuikentopic zag

Dus dat.

Zo dus
Vandaar Nou, het Jonge Godentopic op de sekspijler, daar moet je dus zijn voor mijn ranzige en schunnige posts Staan een paar goeie Bassistenherinneringen in, schandalig goeie. Damn, ik zou t eigenlijk moeten printen en ergens bewaren. Voor later
Of voor nu... Pffff. Misschien gewoon voor nu.
Hahaha!

maar hij was toch geen jonge god?

Wel een god, maar niet jong toch?
Nee, maar daar schreef ik eerder ook al, en daar was ik blijven hangen. Net als ik nu hier schrijf zonder LDR, je weet hoe t gaat
Is overigens wel eens een plan: een jonge god versieren. Zo'n onschuldig jochie van net 19 Zoeentje die de flippo-verzameling nog niet zo lang geleden opgeborgen heeft, zoeentje zonder drama, zoeentje zonder verleden. Hahahaha, zou dat wat zijn?

Of zou ik me ergeren dat hij klaar komt en dan roept: kicken, dat was vet! (of wat roepen ze tegenwoordig?)
Gruwelijk!

Ik weet niet... ik denk daar ook weleens over

Maar volgens mij worden ze gek van de zenuwen! Ik heb zo'n jochie in de keuken die elke keer roept dat ie weleens zou laten zien hoe goed ie het kan

Met die Italiaan: die was 24 en echt een GOD. Was het ook niks. 2 minuten duurde het. Terwijl ie goddelijk kon zoenen. Hij voldeed aan alles voor een jonge GOD. Behalve als het erop aan kwam...
Maar t voordeel is dan toch weer dat ze heel vaak kunnen? 20x2 minuten is ook best aardig

(ooooh, straks worden we van deze pijler gegooid! )
Gruwelijk, zeggen ze dat? Damn, als iemand dat tegen me zegt in bed gaat hij echt wat uit moeten leggen.
Das waar.

Ik zei ook tegen hem. Als je denkt dat je weg mag heb je het mooi mis. Kom maar weer in bed.

10 min later kon ie weer.

Toen duurde het 10 min. Dus of ik er nu echt wat mee opschoot?

Nou ja, een goed litteken op mn rug herinnerd me aan een hele pijnlijke carpetburn dus uiteindelijk werd ie wel beter. Mn eerste en tot nu toe laatste "avontuurtje".

Er mag er weer weleens 1 komen.
Volgens mij wel.

Al kan het ook weer uit zijn.

Zal eens aan mn broertje vragen

Vet is nog steeds in. Dat zeggen ze bij mijn in de klas ook.
Haha Spijker en Nemo!

Laatst wilde ik hier posten, maar toen halverwege mijn getik gingen vriend en ik wat doen dus heb ik weggeklikt. Nu weet ik niet meer wat ik wel en niet gepost heb, dus kans op herhaling:

Spees, super hoor van die auto, goed geregeld!!!!!

Jooles, heeeeeeeerlijk dat de leuke collega nu vrijgezel is, als het nu wat wordt, al is het maar wat gescharrel heb je er denk ik een veel beter gevoel over. Geniet ervan (en ook van je andere aanbidders. Pretendientes zeggen ze in het Spaans, prachtig woord vind ik. In dit liedje zegt Romeo: ik wil je bloemen cadeau doen, je aanraken, mijn liefde uiten aan je, mooie gedichten voorlezen die vanuit mijn hart komen, ik wil je uitnodigen naar de bios, romantisch zijn, zodat, ook al heb je andere "pretendientes" je ze zal vergeten, want ik ben beter )

Isiss, hoe gaat het op het werk? En verder?

Ine, spannend met de architect!!! Ik ben benieuwd!!!

Ik kreeg vandaag een hartstikke lief bericht van mijn 'schoonzus', it made my day

Ik heb het nu echt naar mijn zin hier. Het werk is ontzettend leuk, de sfeer is leuk, ik krijg veel verantwoordelijkheid en wat ook leuk is is dat ik merk dat het me echt 'pakt', ik wil steeds beter, steeds meer, etc. De sfeer is ook heel goed. Ik spreek ook steeds met leukere mensen af (buiten het werk dus), nouja, alles is gewoon goed eigenlijk.
'Vet' vind ik ook geen goed woord voor in bed. Had ik al eens gezegd dat mn afvalpoging (met behulp van meeschrijven in een een topic) dus mislukt was? Juist. Vet dus.

Hij mocht van jou niet weg, lol!

Maar waar is de Italiaan gebleven dan? Is ie nog vrijgezel? Mag ik z'n email? Ik moet hoognodig mn Italiaans weer eens ophalen!
Marg, wat fijn, je klinkt helemaal blij en op je plek en optimistisch en gelukkig!
quote:Spijker schreef op 16 januari 2010 @ 19:43:

Is overigens wel eens een plan: een jonge god versieren. Zo'n onschuldig jochie van net 19 Zoeentje die de flippo-verzameling nog niet zo lang geleden opgeborgen heeft, zoeentje zonder drama, zoeentje zonder verleden. Hahahaha, zou dat wat zijn?

Of zou ik me ergeren dat hij klaar komt en dan roept: kicken, dat was vet! (of wat roepen ze tegenwoordig?)

Een vriendin van mij heeft ook die fantasie, maarreh.... tegenwoordig kan je toch niemand vinden van 18 of 19 die helemaal bleu is? Of misschien wel maar dan zijn het de mindere goden

Een hoop vriendinnen van mij hebben jongere broertjes, en dat wij dan een jaar of 20 waren en dat die vriendjes van hen (die we dus al het hele leven kenden) opeens lekker werden! Shocking!!!!

Ik snap de lol van een jonge jongen wel, maar de lol van een onervaren, bleue, verlegen persoon ab-so-luut niet trouwens!
Nee, niet zozeer het verlegen onervaren. Maar meer het: geen rugzak, geen vervelende exen, geen verleden.

Maar nee, t zou ws niets zijn.
Waarom moet je afvallen dan, je bent toch hartstikke slank?

Nemo, heb je daar een litteken aan over gehouden!!!!!!!!!!!!!!!! Jezus!!!! *note to self: geen seks op vloerbedekking*.

Ik dacht dat het een schaafwondje was.

Jullie zijn toch nog niet zo oud!!!!! Come on! (dit bedoel ik natuurlijk over wat tegenwoordig in is qua woordgebruik, niet over dat je kras wordt van spange jonge kills die je poenie ankeren, ouwe )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven