3000+ deel 22
zaterdag 16 januari 2010 om 16:27
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vier regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
zaterdag 16 januari 2010 om 19:41
quote:noanne schreef op 16 januari 2010 @ 19:37:
Volgens mij vindt Floor zichzelf de vivatherapeut nou mooi niet hoor. Straks gaat ze nog rekeningen sturen ook. Ik staak... [afbeelding]Hihi heb de rekening al betaald... uitgenodigd voor het eten... kook jij mee...ook weer klaar
Volgens mij vindt Floor zichzelf de vivatherapeut nou mooi niet hoor. Straks gaat ze nog rekeningen sturen ook. Ik staak... [afbeelding]Hihi heb de rekening al betaald... uitgenodigd voor het eten... kook jij mee...ook weer klaar
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 16 januari 2010 om 19:42
Was grappig, bij de stofzuigermeneer liep ik een mede-patiënt tegen t lijf die ook een nieuwe stofzuiger moest kopen. Heb met haar te doen, want ze is al bijna een jaar bezig om uit te vinden waarom ze steeds hersenbloedingen heeft rond haar hypofyse. We hebben een paar keer tegelijkertijd in het ziekenhuis gelegen. Zijn net zo oud, hebben samen gestudeerd. De wereld is soms erg klein.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zaterdag 16 januari 2010 om 19:42
zaterdag 16 januari 2010 om 19:43
quote:vivafreak1 schreef op 16 januari 2010 @ 19:41:
[...]
Hihi heb de rekening al betaald... uitgenodigd voor het eten... kook jij mee...ook weer klaar Nee hoor, ik verleen haar wel ff supervisie. Dat kunnen we alles tegen elkaar wegstrepen.
[...]
Hihi heb de rekening al betaald... uitgenodigd voor het eten... kook jij mee...ook weer klaar Nee hoor, ik verleen haar wel ff supervisie. Dat kunnen we alles tegen elkaar wegstrepen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zaterdag 16 januari 2010 om 19:48
quote:Sgaapie schreef op 16 januari 2010 @ 18:28:
Ik kan het plaatje aanpassen appel maar dan moet zonnetje hem plaatsen...
Wil je die van mij dan ook wijzigen Sgaapie. Deze, die ik nu heb, die hou ik hoor
Goeienavond allemaal.
Ik ben weer bijgelezen en ga nu eerst lekker onder de warme douche want ben ineens snotverkouden geworden en heb kouwe rillingen.
Tot strakkies, dan klets ik nog ff mee
Ik kan het plaatje aanpassen appel maar dan moet zonnetje hem plaatsen...
Wil je die van mij dan ook wijzigen Sgaapie. Deze, die ik nu heb, die hou ik hoor
Goeienavond allemaal.
Ik ben weer bijgelezen en ga nu eerst lekker onder de warme douche want ben ineens snotverkouden geworden en heb kouwe rillingen.
Tot strakkies, dan klets ik nog ff mee