3000+ deel 22
zaterdag 16 januari 2010 om 16:27
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vier regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
zaterdag 16 januari 2010 om 21:54
zaterdag 16 januari 2010 om 21:54
zaterdag 16 januari 2010 om 21:55
Nee floor...ik hou me in. Elke verjaardag heb ik al gedoe......van die lekekre discussies met familie die t allemaal zo goed weten over onderwerpen waar ze nog nooit mee te maken hebben gehad enzv enzv
Kom ik weer met grote bek. Zegt dochter (21 jr): je moet niks zeggen als je weet dat t toch geen zin heeft. Die mensen kun je echt niet emer veranderen dus spaar je moeite.
Ja....mijn kind voedt me op......
Kom ik weer met grote bek. Zegt dochter (21 jr): je moet niks zeggen als je weet dat t toch geen zin heeft. Die mensen kun je echt niet emer veranderen dus spaar je moeite.
Ja....mijn kind voedt me op......
quote:mamalief schreef op 16 januari 2010 @ 21:53:
[...]
Zou het mij ook lukken denk je?
Je kan ze ook laten schrikken Bam. Dan zeg je: lieve lieve schatjes van me, mammie gaat jullie nu lekker op bed leggen en een knuffeltje geven, en dan gaan we morgenochtend met zn allen gezond weer op om een heerlijk uitgebreid ontbijtje te maken. En daarna gaan we van de zondag genieten.
Wedden dat ze zich te pletter schrikken en gelijk naar boven rennen omdat ze denken dat hun moeder gek is geworden?
[...]
Zou het mij ook lukken denk je?
Je kan ze ook laten schrikken Bam. Dan zeg je: lieve lieve schatjes van me, mammie gaat jullie nu lekker op bed leggen en een knuffeltje geven, en dan gaan we morgenochtend met zn allen gezond weer op om een heerlijk uitgebreid ontbijtje te maken. En daarna gaan we van de zondag genieten.
Wedden dat ze zich te pletter schrikken en gelijk naar boven rennen omdat ze denken dat hun moeder gek is geworden?