3000+ deel 22
zaterdag 16 januari 2010 om 16:27
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vier regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
zaterdag 16 januari 2010 om 22:16
quote:floor72 schreef op 16 januari 2010 @ 22:13:
[...]
Mijn baby is 14 maanden sarah..... de niet meer jongste was reuze opgelucht dat er een baby kwam, want toen was zij niet meer de baby (ze was 6 inmiddels).
Hoe oud is de jouwe?Floor, wanneer wordt Baby eigenlijk Baby-af? Want ik vind t zielie als t kind straks d'r middelbare school diploma heeft en nog steeds 'Baby' heet hier op t forum.
[...]
Mijn baby is 14 maanden sarah..... de niet meer jongste was reuze opgelucht dat er een baby kwam, want toen was zij niet meer de baby (ze was 6 inmiddels).
Hoe oud is de jouwe?Floor, wanneer wordt Baby eigenlijk Baby-af? Want ik vind t zielie als t kind straks d'r middelbare school diploma heeft en nog steeds 'Baby' heet hier op t forum.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zaterdag 16 januari 2010 om 22:19
quote:noanne schreef op 16 januari 2010 @ 22:12:
Hé Iry! nog voor je lieve berichtjes! En gefeliciteerd met Frummel. Heeft ie een leuke dag gehad?
Leuke dag gehad, al ging het lichtje toch wel een beetje uit aan het eind van de dag, twee dagen feest vieren is toch wel veel voor een 5 jarig frummeltje.
Hé Iry! nog voor je lieve berichtjes! En gefeliciteerd met Frummel. Heeft ie een leuke dag gehad?
Leuke dag gehad, al ging het lichtje toch wel een beetje uit aan het eind van de dag, twee dagen feest vieren is toch wel veel voor een 5 jarig frummeltje.