3000+ deel 22
zaterdag 16 januari 2010 om 16:27
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vier regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
zaterdag 16 januari 2010 om 22:30
quote:vivafreak1 schreef op 16 januari 2010 @ 22:29:
Snoer die Bianco met je mond... dan horen we jou ook niet meer Bi..maar ben je morgen weer net zo Fit en Vitaal als vandaag..lijkt me een mooi plan meid
Ja dahaaag... hij prikt!! Hij moet zich scheren!
Neehoor, ik ga m zo wel vol op zn bek pakken, eerst ff mn peukie oproken en mn portje opdrinken
Snoer die Bianco met je mond... dan horen we jou ook niet meer Bi..maar ben je morgen weer net zo Fit en Vitaal als vandaag..lijkt me een mooi plan meid
Ja dahaaag... hij prikt!! Hij moet zich scheren!
Neehoor, ik ga m zo wel vol op zn bek pakken, eerst ff mn peukie oproken en mn portje opdrinken
zaterdag 16 januari 2010 om 22:30
quote:Bianca40 schreef op 16 januari 2010 @ 22:29:
Sarah.. tot later gezellig dat je er was!!
Minny... ik denk dat ze je wel begrepen heeft Nou, ze heeft begrepen dat ze dat nooit meer hoeft te flikken. Maar volgens mij nog steeds niet waarom ik zo giftig was...wat de gevolgen kunnen zijn van zo'n uitspraak.
Sarah.. tot later gezellig dat je er was!!
Minny... ik denk dat ze je wel begrepen heeft Nou, ze heeft begrepen dat ze dat nooit meer hoeft te flikken. Maar volgens mij nog steeds niet waarom ik zo giftig was...wat de gevolgen kunnen zijn van zo'n uitspraak.
zaterdag 16 januari 2010 om 22:31
zaterdag 16 januari 2010 om 22:33
zaterdag 16 januari 2010 om 22:34
quote:flodder64 schreef op 16 januari 2010 @ 22:31:
ach minny.....wel lief blijven hoor......t kind bedoelde t niet zoT kind dacht niet na én verdraaide mijn woorden. Heb dr net te verstaan gegeven dat ze mij nooit meer uitspraken in de mond hoeft te leggen en voortaan maar nadenkt voordat ze iets zegt.
ach minny.....wel lief blijven hoor......t kind bedoelde t niet zoT kind dacht niet na én verdraaide mijn woorden. Heb dr net te verstaan gegeven dat ze mij nooit meer uitspraken in de mond hoeft te leggen en voortaan maar nadenkt voordat ze iets zegt.