3000+ deel 22
zaterdag 16 januari 2010 om 16:27
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vier regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
zaterdag 16 januari 2010 om 22:36
quote:Bianca40 schreef op 16 januari 2010 @ 22:34:
Bij mij maalt nu steeds door mn hoofd: Vorige week om deze tijd!!
Ach.. dat gaat vanzelf over in: Vorige maand... vorig jaar.. enz enz...
voor mezelf
Dat blijft Bi en roep het maar af en toe.
Denk nu toch ook even aan 'mijn' liedje. (dus niet Celine, maar die andere)
Bij mij maalt nu steeds door mn hoofd: Vorige week om deze tijd!!
Ach.. dat gaat vanzelf over in: Vorige maand... vorig jaar.. enz enz...
voor mezelf
Dat blijft Bi en roep het maar af en toe.
Denk nu toch ook even aan 'mijn' liedje. (dus niet Celine, maar die andere)
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zaterdag 16 januari 2010 om 22:38
quote:Petra65 schreef op 16 januari 2010 @ 22:36:
Ow, sorry Bi, ik ben ook zo'n olifant in zo'n porseleinkast
Niks Sorry.. het is juist zo lekker dat hier alles door elkaar heen gaat!!
@No... das inderdaad een goeie van je. Celine heeft echt heel de dag nog in mn hoofd gezeten en heeft nu ruimte gemaakt voor andere gedachten. Als die ruimte er dan is dan kunnen het maar beter mooie gedachtes zijn toch?
Ow, sorry Bi, ik ben ook zo'n olifant in zo'n porseleinkast
Niks Sorry.. het is juist zo lekker dat hier alles door elkaar heen gaat!!
@No... das inderdaad een goeie van je. Celine heeft echt heel de dag nog in mn hoofd gezeten en heeft nu ruimte gemaakt voor andere gedachten. Als die ruimte er dan is dan kunnen het maar beter mooie gedachtes zijn toch?
zaterdag 16 januari 2010 om 22:39
Weet je Bi....tis een cliche maar tis echt zo....langzaam maar zeker veranderd het en denk je terug aan de leuke dingen. Je vergeet het nare niet maar het verdwijnt naar ergens ver weg. Ik kan me nu niet eens meer voorstellen dat mijn vader er is in mijn leven. Das zo gek. Had ik nooit echt nooit kunnen denken....
zaterdag 16 januari 2010 om 22:39
Floor.
Ik kan idd heel ver met je mee gaan, met een grens dat ik gewoonweg niet voldoende weet om daar echt een mening over te vormen, dus doe ik dat niet.
Ja het is idd de toon, maar waarom of waardoor (en ik doel hier op niet iets wat buiten de persoon lag ,maar in de persoon!!!!) daar ligt bij mij een stukje nuance.
(hoewel praat ik de inhoud niet goed!! laten we daar wel even duidelijk in zijn! )
Maar goed, wat mij betreft genoeg over dat stukje .
Daar gaat het mij juist om, ik ben geschrokken, misschien jij ook, je was in ieder geval heel boos waardoor ik ook best even in een zorgmodus schoot.
Ik zou er in dit topic graag een streep onder willen zetten.
Vandaar ook dat dat regeltje mij stoort, we weten allemaal waar die vandaan komt namelijk, en om ander genoemde reden stoort het mij.
Nou ja..... zo ga ik ook in herhaling vallen.... moet daar weer een regel over komen .
Ik begrijp je overigens wel hoor Floor, lijkt of we langs elkaar heen praten misschien maar dat valt denk ik wel mee, enkel op een bepaalt punt kijken we er wat anders tegenaan denk ik?
Ik kan idd heel ver met je mee gaan, met een grens dat ik gewoonweg niet voldoende weet om daar echt een mening over te vormen, dus doe ik dat niet.
Ja het is idd de toon, maar waarom of waardoor (en ik doel hier op niet iets wat buiten de persoon lag ,maar in de persoon!!!!) daar ligt bij mij een stukje nuance.
(hoewel praat ik de inhoud niet goed!! laten we daar wel even duidelijk in zijn! )
Maar goed, wat mij betreft genoeg over dat stukje .
Daar gaat het mij juist om, ik ben geschrokken, misschien jij ook, je was in ieder geval heel boos waardoor ik ook best even in een zorgmodus schoot.
Ik zou er in dit topic graag een streep onder willen zetten.
Vandaar ook dat dat regeltje mij stoort, we weten allemaal waar die vandaan komt namelijk, en om ander genoemde reden stoort het mij.
Nou ja..... zo ga ik ook in herhaling vallen.... moet daar weer een regel over komen .
Ik begrijp je overigens wel hoor Floor, lijkt of we langs elkaar heen praten misschien maar dat valt denk ik wel mee, enkel op een bepaalt punt kijken we er wat anders tegenaan denk ik?
zaterdag 16 januari 2010 om 22:40
quote:flodder64 schreef op 16 januari 2010 @ 22:37:
Nee Bi...hij geeft af!! Is ee sphynx en ik heb wit dekbedovertrek.....ben ik hard he
ja, wie koopt er dan ook een witte overtrek? Is zowiezo nooit handig (maar wel mooi!)
Die van ons liggen s nachts op bed. Ons dametje is heel lief en knort en kroelt een beetje. Onze kater kan niet zachtjes trappelen en knorren... die stampt het hele bed over!!
Nee Bi...hij geeft af!! Is ee sphynx en ik heb wit dekbedovertrek.....ben ik hard he
ja, wie koopt er dan ook een witte overtrek? Is zowiezo nooit handig (maar wel mooi!)
Die van ons liggen s nachts op bed. Ons dametje is heel lief en knort en kroelt een beetje. Onze kater kan niet zachtjes trappelen en knorren... die stampt het hele bed over!!
zaterdag 16 januari 2010 om 22:40
quote:Bianca40 schreef op 16 januari 2010 @ 22:38:
[...]
@No... das inderdaad een goeie van je. Celine heeft echt heel de dag nog in mn hoofd gezeten en heeft nu ruimte gemaakt voor andere gedachten. Als die ruimte er dan is dan kunnen het maar beter mooie gedachtes zijn toch? Ja precies. Of minder mooie, dat mag ook. Wat jij wilt.
[...]
@No... das inderdaad een goeie van je. Celine heeft echt heel de dag nog in mn hoofd gezeten en heeft nu ruimte gemaakt voor andere gedachten. Als die ruimte er dan is dan kunnen het maar beter mooie gedachtes zijn toch? Ja precies. Of minder mooie, dat mag ook. Wat jij wilt.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!