3000+ deel 22
zaterdag 16 januari 2010 om 16:27
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vier regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
zaterdag 16 januari 2010 om 22:50
Floor, mijn dochter zit ook op een Christelijke school. Het is gewoon een goede school vandaar die keuze. Ik was eerst wel bang voor kleurplaten met het christelijk trio erop, maar dat is nog nooit gebeurd.
Mijn dochter baalt er alleen van dat ze moet bidden daar.
Mijn dochter baalt er alleen van dat ze moet bidden daar.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 16 januari 2010 om 22:50
quote:Sgaapie schreef op 16 januari 2010 @ 22:48:
No het is heel simpel. JIJ mag alles roepen meis.
Niet om Noanne hoor (vind ik heel lief) maar waarom de een wel en de ander niet?
Wij (de rest dus allemaal) moet dat op waarde kunnen schatten. Ik moet overigens niks.
Wie dat niet kan...... Heeft het even compleet gemist. Of heeft op dat moment gelijk.
No het is heel simpel. JIJ mag alles roepen meis.
Niet om Noanne hoor (vind ik heel lief) maar waarom de een wel en de ander niet?
Wij (de rest dus allemaal) moet dat op waarde kunnen schatten. Ik moet overigens niks.
Wie dat niet kan...... Heeft het even compleet gemist. Of heeft op dat moment gelijk.
zaterdag 16 januari 2010 om 22:53
Ja ik ken ze Flodder... vrienden van ons hadden ze ook. Zijn echt heeeel mooi!
Maar de Haagsche k*tkater van ons is ook heeel mooi, diepzwart, met een krul in zn staart, en ook zo vreselijk irritant eigenwijs van karakter...
En ons poezemeisje.. echt een trutje..
Trouwens... ik heb nog een zwarte kater in de aanbieding. Hij is van Spaanse afkomst en heel lief (en hij voelt het aan als je dood gaat, ook wel handig!)
Maar de Haagsche k*tkater van ons is ook heeel mooi, diepzwart, met een krul in zn staart, en ook zo vreselijk irritant eigenwijs van karakter...
En ons poezemeisje.. echt een trutje..
Trouwens... ik heb nog een zwarte kater in de aanbieding. Hij is van Spaanse afkomst en heel lief (en hij voelt het aan als je dood gaat, ook wel handig!)