A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Slaap lekker Twin. Misschien wordt ze wel wakker en kun je straks lekker gesandwiched liggen....

(kon het niet laten nog wat dingen te plaatsen waarvan ik denk dat je ze misschien leuk vindt)
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ohhh die kettingen, waar ben je mee bezig
.
Lekker slapen dan maar
.
Ja ik vroeg me al af waar je het meest van houdt, goud of zilverkleurig, ik gokte de goudkleurige maar wist het niet zeker.
quote:jasmine schreef op 17 januari 2010 @ 02:40:

Slaap lekker Twin. Misschien wordt ze wel wakker en kun je straks lekker gesandwiched liggen....

(kon het niet laten nog wat dingen te plaatsen waarvan ik denk dat je ze misschien leuk vindt)

je kent me te goed

Mooie dromen en lekker slapen
.
Heb mooie dromen!
quote:jasmine schreef op 17 januari 2010 @ 02:45:

Heb mooie dromen!
.
quote:jasmine schreef op 17 januari 2010 @ 02:47:

Ik zeg niks meer
.
Zo dan meiden.. zijn jullie even lekker bezig geweest hier..

Leuke dingen kwamen er voor bij zeg.....

*gaat op haar handen zitten want het geld is op*

Ik zeg even hoi en dag.. mag (lees moet) zometeen naar een kinderverjaardag
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:jasmine schreef op 17 januari 2010 @ 02:47:

Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:tweeling schreef op 17 januari 2010 @ 02:50:

[...]

Ik zeg niks meer
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Verjaardag overleefd Freak
Yep ben weer thuis.. ik werd daar gevoerd dat was dan wel weer handig...

Zo ga ik Annie MG Schmid kijken en op tijd naar bed vanavond was veuls te laat gisteren...

Morgen gelukkig Mini weer thuis!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Haha, gevoerd!

Ik ga zo ook Annie MG kijken, leuk. En morgen "Bernard, schavuit van Oranje", ook erg leuk.

Ondanks dat het gisteren bij mij ook laat was heb ik vanochtend toch hardgelopen. Daarna even beetje opgeruimd etc., en toen met paar vriendinnen en kinderen en honden naar het bos geweest en daarna geluncht en geborreld, was erg gezellig

Gisteren soortgelijk programma gehad, maar dan maar met 1 vriendin. Morgen op het werk maar weer even uitrusten
Klinkt erg leuk en gezellig Dee!

Vorige week heb ik ook de aflevering gezien van Bernard, de eerste aflevering heb ik gemist.

Vond het wel erg leuk vorige week.

Twin, alles goed gegaan met de teef logé?
Die schoenen van Twin! I'm in love!! (ga gauw even kijken op die site, heeeeeel misschien hebben ze wel wat leuks in mijn maat??)

En Jas! Dat eerste sjaaltje (die groene met franjes, van de H&M), die heb ik!! Online besteld, een paar weken geleden, samen met wat dingen uit de Home collectie.

Nou had ik dus een heeeeel lang verhaal getypt, ik wil posten, en internet ligt eruit! GRRRR. Nou ja, geen zin meer om weer zo'n end te typen...
He bah balen dat internet eruit lag en je alles voor niks getypt had.

Leuk dat sjaaltje, lekker vrolijk ook voor straks in voorjaar en zomer.

Hoe is het met je, voel je je weer wat beter?
Haai lieve Jas,

Ja, gaat met ups en downs, ik doe lekker rustig aan. Mijn oren zitten bij vlagen dicht en doen bij vlagen pijn, ik heb af en toe hoofdpijn, maar het lijkt wel beter te gaan.

Ben goed genoeg om te forummen
Shi, Twin d'r gave groene schoenen zijn alleen tot maat 38 nog te koop. Daar kom ik natuurlijk nooit in mijn met 43/44...
Nee, dat gaat niet lukken ben ik bang. Wel erg jammer voor je want ze zien eruit alsof ze zalig lopen. Wie weet nog bij een andere website?

Gelukkig dat je goed genoeg bent om te forummen. Bukken enzo zal wel een stuk minder lekker zijn. Goed dat je rustig aan doet!

Veel beterschap nog!

(duik nu snel het bed in, wil niet weer zo laat als afgelopen nacht, was erg gezellig maar ben dan 's ochtends ook zo laat wakker)

Slaap lekker allemaal!
Jeetje, wat 'moest' ik veel pagina's terug, maar wel leuk om te lezen allemaal. 1-jarig 'jubileum met LL was leuk.

Nu zo maar slapen en weer over tot de orde van de dag (morgen dan hè)
Hee dames, wat veel geschreven!!

Jammer dat je niet op de route tussen m'n zus en mij woont, Twin, anders kon ik misschien Milo af en toe bij je kwijt. Afgelopen weekend dan waarschijnlijk weer niet, want je had al een logeetje. Nouja, hij schijnt het al beter te doen bij het pension, is vervolgens dolblij ons weer te zien. Hij moet er maar aan wennen.

Gefeliciteerd met jubileum Thee!

Ik heb echt een heerlijk weekend gehad bij m'n zus, tot spierpijn van 't lachen aan toe.. dan weet je het wel.

Verder zit ik tegenwoordig op facebook en daarbij heb je 'farmville'. Daar heeft m'n zus me dus op gekregen en het is verslavend! Een boerderijtje bouwen enzo..

Die schoenen vond ik mooi!! En ook nog van Wolky, zag ik. Het vestje ook, die paarse.. waar is die? Ben gek op dat soort dingen (maar heb ze raar genoeg niet)

Goed.. ik ben weg.. moet aubergines oogsten
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven