3000+ deel 22
zaterdag 16 januari 2010 om 16:27
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vier regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
zondag 17 januari 2010 om 20:29
quote:gewoonpetra schreef op 17 januari 2010 @ 20:27:
Luna:
Ringworm is schimmel, miconazol!
Ik bedoel, miconazol ist enige dat helpt, teetrea vlgens mij niet hoor!
Succes ermee, ik heb nu ook een plekje ringworm, op mijn armen op hand.
Schijnt te komen van het handdesinfectiemiddel dat we moeten gebruiken ivm mex griep.
Bacterien dood=schimmel groeit!
Luna:
Ringworm is schimmel, miconazol!
Ik bedoel, miconazol ist enige dat helpt, teetrea vlgens mij niet hoor!
Succes ermee, ik heb nu ook een plekje ringworm, op mijn armen op hand.
Schijnt te komen van het handdesinfectiemiddel dat we moeten gebruiken ivm mex griep.
Bacterien dood=schimmel groeit!
zondag 17 januari 2010 om 20:35
Ik heb vandaag zoveel gedaan! En heb lekker gehad met de jongens.
Gezellig gegeten ook met vrienden van oudste erbij.
Komt vent thuis, reageert erg onaardig op de gasten.
Loopt rechtstreeks door naar boven, om spullen op te ruimen.
Iedereen zit aan de grote tafel aan de koffie gezellig te kletsen.
Gaat hij alleen op de bank zitten met koffie en tv aan
De l*l!
Zegt hij later: 'Kunnen we volgende keer -als er een volgende keer is tenminste-afspreken dat er niemand op bezoek is als ik thuiskom?!'
Er komen toch vaker vrienden van de jongens eten?
(Zoete inval hiero)
Mannen! GGRRRRRRRrrrrrrrrrrr
*klaagmodus uit*
Gezellig gegeten ook met vrienden van oudste erbij.
Komt vent thuis, reageert erg onaardig op de gasten.
Loopt rechtstreeks door naar boven, om spullen op te ruimen.
Iedereen zit aan de grote tafel aan de koffie gezellig te kletsen.
Gaat hij alleen op de bank zitten met koffie en tv aan
De l*l!
Zegt hij later: 'Kunnen we volgende keer -als er een volgende keer is tenminste-afspreken dat er niemand op bezoek is als ik thuiskom?!'
Er komen toch vaker vrienden van de jongens eten?
(Zoete inval hiero)
Mannen! GGRRRRRRRrrrrrrrrrrr
*klaagmodus uit*
zondag 17 januari 2010 om 20:42
Dank je wel lieve Jacky!
En ik twijfelde nog wel dit weekend, omdat hij zo graag wil dat goed komt.
En zo zijn best doet.
Gelukkig sta ik weer met beide benen op de grond.
Er is niets wezenlijks veranderd.
Ik vind het altijd erg leuk als al die grote jongens er zijn, en beter bij mij thuis dan langs de straat dwalen denk ik dan.
Realiseer mij nu dat oudste toch voornamelijk met zijn vrienden komt aanwaaien als man er niet is.
En ik twijfelde nog wel dit weekend, omdat hij zo graag wil dat goed komt.
En zo zijn best doet.
Gelukkig sta ik weer met beide benen op de grond.
Er is niets wezenlijks veranderd.
Ik vind het altijd erg leuk als al die grote jongens er zijn, en beter bij mij thuis dan langs de straat dwalen denk ik dan.
Realiseer mij nu dat oudste toch voornamelijk met zijn vrienden komt aanwaaien als man er niet is.