3000+ deel 22
zaterdag 16 januari 2010 om 16:27
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vier regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
zondag 17 januari 2010 om 20:46
Peet zoiets dacht ik al te merken.. omdat je al een paar keer aangaf dat hij zo zijn best doet.. waarschijnlijk is het bij jullie beter te latten dan een huwelijk.
Er is inderdaad niets veranderd.. lijkt me een prettige gewaarwording voor je te weten dat het inderdaad goed is.
Ik vind het ook altijd fijn als jongste met zijn vrienden hier is.. oudste is meer een lonely.. jongste daarentegen heeft zo'n fijne hechte vriendengroep.
Als oudste dat ook aanvoelt.. dat hij beter bij jou terecht kan dan bij zijn vader.. zegt wel wat denk ik.
Er is inderdaad niets veranderd.. lijkt me een prettige gewaarwording voor je te weten dat het inderdaad goed is.
Ik vind het ook altijd fijn als jongste met zijn vrienden hier is.. oudste is meer een lonely.. jongste daarentegen heeft zo'n fijne hechte vriendengroep.
Als oudste dat ook aanvoelt.. dat hij beter bij jou terecht kan dan bij zijn vader.. zegt wel wat denk ik.
zondag 17 januari 2010 om 20:48
Mijn moeder is écht een hele lieve moeder geweest Peet.. zij trouwde met mijn vader.. toen weduwnaar met 4 kinderen en twee kostgangers daar nog bij. Samen dus 5 kinderen erbij gekregen.. en inderdaad.. ze vond toch nog tijd om poppenjurkjes voor me te maken.. mijn moeder was al op leeftijd (42) toen ik kwam.. maar in liefde ben ik nooit tekort gekomen
zondag 17 januari 2010 om 20:51
Jacky klopt, ik denk vaak dat latten het beste is.
Als we afstand hebben, is het veel leuker samen, is al vaker gebleken.
Mijn oudste is iemand met een leuke hechte vriendengroep.
Vinden het ook leuk om 's avonds te komen catannen of risken, of xbox.
Ik hoop dat ie dat straks op mijn nieuwe stekkie vaak komt doen bij mij!
Die jongens ken ik vaak ook al jaren, met 1 van de moeders vriendin geworden zelfs!
Man is zijn stiefvader hoor, jongste 2 zijn wel van ons samen.
Als we afstand hebben, is het veel leuker samen, is al vaker gebleken.
Mijn oudste is iemand met een leuke hechte vriendengroep.
Vinden het ook leuk om 's avonds te komen catannen of risken, of xbox.
Ik hoop dat ie dat straks op mijn nieuwe stekkie vaak komt doen bij mij!
Die jongens ken ik vaak ook al jaren, met 1 van de moeders vriendin geworden zelfs!
Man is zijn stiefvader hoor, jongste 2 zijn wel van ons samen.
zondag 17 januari 2010 om 20:55
Ziet hij dat ook in Peet? Zou wel veel gemakkelijker zijn.
Is het straks de bedoeling dat de kids met jou meegaan?
Oudste zal vast wel heel veel bij je zijn.. je bent een warm mens Hier doet die vriendengroep (ondertussen zijn ze bijna allemaal dubbel) ook zo'n leuke dingen als ik hou van holland en tapasavondjes (maken ze allemaal wat) en zo nog veel meer.. en altijd om en om.. dus bij iedereen.
Haha.. zelfs twee van de vrienden zijn samen gaan wonen en niet omdat ze 'ho' zijn.. maar omdat ze zo beiden uitwonend zijn en meer studiebeurs krijgen.. lachen is dat.. ze hebben t er zelfs over gehad om te gaan trouwen.. dan nog meer haha maar doen ze toch maar niet. Heel open zijn die jongens.
Is het straks de bedoeling dat de kids met jou meegaan?
Oudste zal vast wel heel veel bij je zijn.. je bent een warm mens Hier doet die vriendengroep (ondertussen zijn ze bijna allemaal dubbel) ook zo'n leuke dingen als ik hou van holland en tapasavondjes (maken ze allemaal wat) en zo nog veel meer.. en altijd om en om.. dus bij iedereen.
Haha.. zelfs twee van de vrienden zijn samen gaan wonen en niet omdat ze 'ho' zijn.. maar omdat ze zo beiden uitwonend zijn en meer studiebeurs krijgen.. lachen is dat.. ze hebben t er zelfs over gehad om te gaan trouwen.. dan nog meer haha maar doen ze toch maar niet. Heel open zijn die jongens.
zondag 17 januari 2010 om 21:02
zondag 17 januari 2010 om 21:03
ik voel me een beetje opgefokt,
door morgen weer moeten werken, mijn te hoge verwachtingen van vrienden en hoe ik daarmee omga, een vriendin die in de shit zit en ik graag wil helpen maar weet niet hoe...
Nu ik het zo type denk ik; relaxxxx....maar ik hou het even niet tegen van binnen (doe ik nu raar?... )
door morgen weer moeten werken, mijn te hoge verwachtingen van vrienden en hoe ik daarmee omga, een vriendin die in de shit zit en ik graag wil helpen maar weet niet hoe...
Nu ik het zo type denk ik; relaxxxx....maar ik hou het even niet tegen van binnen (doe ik nu raar?... )
zondag 17 januari 2010 om 21:06