Even lekker van me afschrijven..wat een kl**tzak!

17-01-2010 21:18 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mezelf niet uitstaan! Liefdesverdriet om zo'n ontzettende eikel. Het is nu bijna 2 weken over en uit en ik dacht dat ik al wel over het ergste verdriet heen was, totdat ie me gister weer een geintje flikt.

Ik heb enkele weken geleden al eerder een topic geplaatst (Is er reden tot jaloezie?). Ging over mijn nu-exvriend die er conctaten op nahield met een klasgenoot die mijns inziens te ver gingen en volgens medeforummers ook. Volgens hem stelde het allemaal niks voor, voelde hij niks voor haar, was er geen spanning bla bla bla. Zelfs nadat het uit was bleef hij erbij dat daar ook nu geen verandering in zal komen. Gisteravond werd ik toch met het tegendeel geconfronteerd...gezellig avondje stappen in de plaatselijke kroeg waar hij normaal nóóit is en uitgerekend gister wel..met haar dus. Heeft ie voor mijn neus een flink potje met haar staan zoenen. Mij tijdens onze relatie voor alles wat lelijk is uitgemaakt; ik ben zo jaloers, ik ben de zeur etc. Maar blijkbaar was er al die tijd wel degelijk iets tussen die 2 en had ik wel degelijk een goed werkende intuitie

En ik weet het, lekker relativeren..zo'n kerel ben je liever kwijt dan rijk. Maar het blijft pijnlijk..wij konden nooit kleffie en beffie doen als zijn ex erbij was want hij wilde rekening houden met haar gevoelens maar rekening houden met de mijne is teveel gevraagd.

Anyway, ik moest het gewoon even van me af schrijven...
Ik zal wel weer lomp en bot en hard overkomen, maar als het uit is is het uit.

Dan mag hij zoenen wie hij wil, ook voor jou neus. En aangezien hij jou heeft ervaren als een zeur, jaloers etc, dan kijk ik er niet raar van op dat hij ervoor kiest om je extra duidelijk te maken dat het over is tussen jullie. Ik kan me voorstellen dat je boze blikken die kant op hebt gegooid van te voren (naar haar welteverstaan), gekwetste blikken zijn kant op. Gokje hoor. Maar eh, harde en botte ik, zou ik in zijn plaats hetzelfde hebben gedaan.

Je vertrouwde hem (al dan niet terecht) niet, houdt je dan al helemaal niet met hem bezig terwijl het je ex is. Het is je vriend niet meer.

En ja, ik snap dat het je verdriet deed, maar het is zoals het is, en niet anders.
Bah wat een nare ervaring! Hopelijk slijt het vervelende gevoel snel.
het is hier binnen beter dan buiten
Je zegt het zelf al, blij dat je van hem af bent! Maar dat maakt het nu niet minder pijnlijk.... Wat een loser! En voor jou:
Het is hard als je je ex met een ander ziet maar ik zou er geen aandacht aan besteden als ik jou was. Zo kom je nooit los van hem. Dus zoek een andere kroeg, al is het maar voor een tijdje.
Wat een lul zeg! Wees blij dat je van hem af bent.

Maar ik kan me voorstellen dat je enorm kwaad bent. Dat heeft tijd nodig.
quote:Madhe schreef op 17 januari 2010 @ 21:24:

Dan mag hij zoenen wie hij wil, ook voor jou neus.

En ja, ik snap dat het je verdriet deed, maar het is zoals het is, en niet anders.Maar er bestaat toch ook nog zoiets als respect?!... Dat ze daar samen waren is toch al genoeg...om dan ook nog zo kinderachtig te gaan zoenen daar!...
Het lijkt me duidelijk dat de ex geen enkel respect heeft voor TO. Ik zou dus zeggen, laat haar hem maar lekker houden en wees blij dat je er vanaf bent.
Deze eikel ging natuurlijk al vreemd lijkt me. Kansloos figuur.
Wat een pubertje is dat jochie nog.
Wat een hork! Hoe heb je gereageerd?
Zuur dat ie wel met zijn vorige ex rekening wilde houden en niet met jou. Blijkbaar heeft hij het gevoel dat 'ie een statement moet maken (wat waarschijnlijk voortkomt uit allerlei onzekerheden/gevoelens/kronkels die gewoon erop neerkomen dat het een klootzak is).

Lekker van je afschrijven en stomp een kussen in elkaar!
Pfffff.... niet de moeite waard of wel? Raak je boosheid maar kwijt hier, waar dan ook. Hoop voor je dat je het snel kwijt raakt , elke minuut die je daar aan besteed is er een teveel in zijn geval.
Zou hij dit niet doen als een soort wraak, zo komt het bij in ieder geval over. Hij komt in een kroeg waar hij nooit komt, gaat recht voor je neus staan bekken, sorry hoor maar het gewoon net een klein kind. Negeren en verdergaan, makkelijk gezegd van me maar hij is je verdriet niet waard.

Voor jou een
@ Madhe: Tuurlijk, je hebt wat dat betreft ook helemaal gelijk.

Van de jaloerse kwade blikken was geen sprake overigens ;) We zijn zelfs nog aan elkaar voorgesteld en heb me keurig gedragen..ook na hun zoenpartij. Hem kennende zal ie er vooral op uit geweest zijn mijn reactie te checken en hoopte ie op een flinke emotionele uitbarsting, maar die eer heb ik hem niet gegeven.

Ik vond het alleen nogal respectloos en niet bepaald getuigen van enig inlevingsvermogen. Voor een 32 jarige ook behoorlijk kinderachtig als ie mij op die manier duidelijk wil maken dat het toch echt uit is.

Maar goed, het is ind zoals het is: het is uit en ik laat hem maar niet meer mijn leven beinvloeden. Wat een mooi leventje heb ik dan
Oh ja en als hij zo kinderachtig kan doen, heb je nog spullen van hem? reageer je lekker af.
quote:colaennnietsanders schreef op 17 januari 2010 @ 21:59:

Oh ja en als hij zo kinderachtig kan doen, heb je nog spullen van hem? reageer je lekker af.
Nee heb geen spullen van hem meer, helaas. Had ie maar een mooie auto die ik kon onder krassen of waarmee ik langs alle flitspalen kon rijden.

Mocht God bestaan, dan heeft ie iig de meest walgelijke kerel geschapen en aan mij gekoppeld :P Hij is manipulatief en kinderachtig. Zegt ie van de week: 'heb allemaal lekkere wijven toegevoegd of facebook..nu kan dat weer natuurlijk'. Ben ik de enige die dat niet grappig vind? Maar goed, nu kan z'n schoolvriendinnetje daar mooi mee dealen.

Hij heeft me vanmiddag nog gebeld maar niet opgenomen. Heb mezelf voorgenomen niks meer te laten horen of ergens op te reageren. Toch zal ik hem waarschijnlijk nog regelmatig tegenkomen wegens gemeenschappelijke vrienden. Tips hoe ik me dan het beste kan opstellen?
Zakelijk en vriendelijk.... Als in :

"Hoe gaat het met je? Met mij gaat het goed dankje fijn dat je het vraagt" Mocht hij de grens overgaan (te dichtbij komt) zeggen dat je het prettig vindt dat je dit nu niet meer hoeft te bespreken met hem, hem vriendelijk gedag wensen en verder gaan met je leven.
Ik denk dat het feit dat hij meer moeite doet om jou te kwetsen nu het uit is, recht evenredig is met het gevoel dat hij had voor jou. Mijn ex deed ook fatsoenlijk tegen exen waar hij niet zo veel om gaf, en extra lullig tegen degenen die veel meer voor hem betekenden. Een soort omgekeerde psychologie, als je snapt wat ik bedoel.
Home is where your wifi connects automatically.
Je hebt je keurig, en netjes gedragen!

Chapeau!.

En laat hem maar lekker, met zijn kinderachtige gedoe.

Wat Welpie zegt, omgekeerde psychologie.

Hij heeft vast gebeld, om je mening te peilen.

Niet opgenomen, goed zo!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:robin1987 schreef op 17 januari 2010 @ 21:18:

Ik kan mezelf niet uitstaan! Liefdesverdriet om zo'n ontzettende eikel. Het is nu bijna 2 weken over en uit en ik dacht dat ik al wel over het ergste verdriet heen was, totdat ie me gister weer een geintje flikt.Hij heeft je geholpen, zo te lezen. Op een wat lompe manier, je alsnog gelijk gegeven.
quote:Madhe schreef op 17 januari 2010 @ 21:24:

Dan mag hij zoenen wie hij wil, ook voor jou neus. En aangezien hij jou heeft ervaren als een zeur, jaloers etc, dan kijk ik er niet raar van op dat hij ervoor kiest om je extra duidelijk te maken dat het over is tussen jullie. Ik kan me voorstellen dat je boze blikken die kant op hebt gegooid van te voren (naar haar welteverstaan), gekwetste blikken zijn kant op. Gokje hoor. Maar eh, harde en botte ik, zou ik in zijn plaats hetzelfde hebben gedaan.

Je vertrouwde hem (al dan niet terecht) niet, houdt je dan al helemaal niet met hem bezig terwijl het je ex is. Het is je vriend niet meer.

En ja, ik snap dat het je verdriet deed, maar het is zoals het is, en niet anders.

------------------------------------------------------------------------------------------------

OK uit is uit maar je hoeft je ex niet opzettelijk te kwetsen om je nieuwe liefde na twee weken voor de neus van je ex te gaan zoenen.

Ik vind deze reactie getuigen van weinig gevoel.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven