Good Luck
maandag 18 januari 2010 om 09:31
Jonathan en Oudste, alsnog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen!!!
Dat ziet er erg gezellig uit meiden! Kun je die tent het hele jaar huren Mal? Misschien kunnen we in de zomer in de herkansing?
Wij hebben een lekker rustig weekend gehad. Zaterdag met m'n ouders even de markt over en daarna met ouders en schoonmoeder + man ergens wat gedronken. Daarna even bij mijn oma langs en gisterochtend bij man z'n oma. Gistermiddag nog even naar m'n ouders gelopen (Mini's slaapzak moest genaaid worden) en verder niks. Zometeen krijgt paps de directeur op visite en morgen beginnen de bestralingen. Spannend.
Dat ziet er erg gezellig uit meiden! Kun je die tent het hele jaar huren Mal? Misschien kunnen we in de zomer in de herkansing?
Wij hebben een lekker rustig weekend gehad. Zaterdag met m'n ouders even de markt over en daarna met ouders en schoonmoeder + man ergens wat gedronken. Daarna even bij mijn oma langs en gisterochtend bij man z'n oma. Gistermiddag nog even naar m'n ouders gelopen (Mini's slaapzak moest genaaid worden) en verder niks. Zometeen krijgt paps de directeur op visite en morgen beginnen de bestralingen. Spannend.
maandag 18 januari 2010 om 09:50
Mal, nog van harte met je grote zoon!!
Leuke foto's!!!
Wat zijn Ee en Mee al groot zeg! Ze hebben een hoog knuffelgehalte.
En wat zag ik, vriend ook mee, Hel? Hij schikte zich in zijn rol, goed zeg.
Leuk om alle kinderen bij elkaar te zien. En de combi's van de mannen, al pratende.
Fijn Mal, dat het een geslaagd feestje was. Wel vermoeiend voor jullie, maar wel de moeite waard denk ik. Leuk georganiseerd van jou!
Leuke foto's!!!
Wat zijn Ee en Mee al groot zeg! Ze hebben een hoog knuffelgehalte.
En wat zag ik, vriend ook mee, Hel? Hij schikte zich in zijn rol, goed zeg.
Leuk om alle kinderen bij elkaar te zien. En de combi's van de mannen, al pratende.
Fijn Mal, dat het een geslaagd feestje was. Wel vermoeiend voor jullie, maar wel de moeite waard denk ik. Leuk georganiseerd van jou!
maandag 18 januari 2010 om 10:59
Goedemorgen,
Nu mag de sneeuw van mij ook wegblijven, op naar de lente
Suus, há, aan de domino. Gezellig!
Mal, dat heb je toch meestal als je voor de hapjes/drankjes zorgt; dat je bijna niemand spreekt? Niet nodig om je schuldig over te voelen.
Maar.... Mr. J. is lekker verwend en heeft het prima naar zijn zin gehad. Fijn!
Juud, hoe gaat het met je Sjimmie?
Foto's van Tim staan er wel bij hoor.
Hel, ik had al de indruk dat je man zich prima vermaakte
Mamax, lekker weekend hebben jullie gehad. Veel sterkte voor je paps en jullie allemaal.
Bridges, hoe gaat het met je? Beetje opgeknapt?
Nu mag de sneeuw van mij ook wegblijven, op naar de lente
Suus, há, aan de domino. Gezellig!
Mal, dat heb je toch meestal als je voor de hapjes/drankjes zorgt; dat je bijna niemand spreekt? Niet nodig om je schuldig over te voelen.
Maar.... Mr. J. is lekker verwend en heeft het prima naar zijn zin gehad. Fijn!
Juud, hoe gaat het met je Sjimmie?
Foto's van Tim staan er wel bij hoor.
Hel, ik had al de indruk dat je man zich prima vermaakte
Mamax, lekker weekend hebben jullie gehad. Veel sterkte voor je paps en jullie allemaal.
Bridges, hoe gaat het met je? Beetje opgeknapt?
maandag 18 januari 2010 om 17:02
Hoi!
Ben zooooo blij dat de sneeuw weg is!! hoera en nu wegblijven, ksssst. Vriezen mag nog wel maar sneeuw heb ik genoeg gezien.
En tot zover het bejaardengeklaag.
Compu, ik heb volgende week de echo. Deze week was er geen plek meer. Kan niet wachten!!!! Ha ha, erg hoor. Heb vanmiddag al gebeld of er geen uitvaller was zodat ik eerder kon maar helaas.
Mamax voor jou en je vader.
Iedereen die geen zin had vanmorgen de dag doorgekomen ?
L mag vrijdag wennen,ben zo benieuwd. Ben net afgeknapt omdat ik erachter kwam dat de uitnodigingskaart die hij had gekregen een foto had met kinderen van vorig jaar. Heel dom, want L was helemaal aan het kijken wie hij kende. Cheap dus.
Adios, kom vanavond nog wel buurten. Morgen vrij ochtendje, heerlijk! Lekker even naar de kapper voor een verfbeurt.
Ben zooooo blij dat de sneeuw weg is!! hoera en nu wegblijven, ksssst. Vriezen mag nog wel maar sneeuw heb ik genoeg gezien.
En tot zover het bejaardengeklaag.
Compu, ik heb volgende week de echo. Deze week was er geen plek meer. Kan niet wachten!!!! Ha ha, erg hoor. Heb vanmiddag al gebeld of er geen uitvaller was zodat ik eerder kon maar helaas.
Mamax voor jou en je vader.
Iedereen die geen zin had vanmorgen de dag doorgekomen ?
L mag vrijdag wennen,ben zo benieuwd. Ben net afgeknapt omdat ik erachter kwam dat de uitnodigingskaart die hij had gekregen een foto had met kinderen van vorig jaar. Heel dom, want L was helemaal aan het kijken wie hij kende. Cheap dus.
Adios, kom vanavond nog wel buurten. Morgen vrij ochtendje, heerlijk! Lekker even naar de kapper voor een verfbeurt.
maandag 18 januari 2010 om 19:57
Mal, ga je nog naar de MT? Gisteren NOVA gezien? Ik moet vrijdag weer voor mijn nek en nu durf ik niet meer, want juist bij trekken aan je nek kan het gevaarlijk zijn. Was een man die een hersenbloeding kreeg en nu (gedeeltelijk uiteindelijk) blind is.
Slik... geloof dat ik vrijdag nog ga en het er dan bij laat zitten..
Slik... geloof dat ik vrijdag nog ga en het er dan bij laat zitten..