Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Juud, hoe is het met het zieke kind?

Bam, je ziet er goed uit op de foto (geen grap, ik meen het heel ernstig).

Hel, wat integreert jouw meneer goed zag ik op de foto, alsof hij er al jaren kwam!

Oh, heb brullend kind, later meer.
Hiep hiep hoera voor Jonathan!

Moeten we véél vaker doen meiden, zo gezellig! Vent vond het ook gezellig.

Jin, gaat je oudste morgen naar school of gaat hij ook eerst wennen?

Compu, ha, ha, we hadden véél pannenkoeken over. We hebben een grote stapel aan de buren gegeven (buurjongens riepen gelijk: lekkerrrrrr) en vanmiddag zelf ook gegeten. Nu zijn ze op.

Cin, zo dat is aardig wat voor zo'n communie.

Hoe was het bij je opa?
anoniem_24439 wijzigde dit bericht op 18-01-2010 10:49
Reden: naam
% gewijzigd
Hiephiephoera voor Jonathan!!!!!!!! Wat leuk zoveel post!!!!

Dames, ik wil liever geen kindernamen van mijn jongens hier op het forum . Dank!
Kokos, oudste gaat met zes naar school. De Kita is een soort kleuterschool en kdv ineen. Met vijf gaan ze naar de Vorschule. Hij gaat dus nog twee jaar naar de Kita.
Hai,

hadden vandaag nog een druk daggie, we moesten even wat visites in brabant af.. ben echt lui vandaag bleh.

Jinny: Dank

Ik vroeg me af of er nog een pakje uit hilversum is aangekomen??.
quote:Jinny schreef op 17 januari 2010 @ 11:32:

Hel, wat integreert jouw meneer goed zag ik op de foto, alsof hij er al jaren kwam!Ik vond Hel's meneer sowieso heel lief en leuk. Hij was ook heel lief met de twee aanwezige babietjes
Bam, geen pakje uit Hilversum. Maar post is traag hoor, ik krijg nog steeds kerstkaarten binnen

Star, potentie voor de meneer van Hel dus haha.
Zo nu naar de McDonalds. Geen zin om te koken.
Hiep hiep voor Jonathan! Nu dan toch echt ook 4...

Jin, ik heb mijn post aangepast , het was nog vroeg...

Oh, ik moet weer dominoën....
quote:Jinny schreef op 17 januari 2010 @ 17:02:

Bam, geen pakje uit Hilversum. Maar post is traag hoor, ik krijg nog steeds kerstkaarten binnen

Star, potentie voor de meneer van Hel dus haha.Slordig is namelijk met priority verzonden, grrrr
Ik gil als ik het herken Bam!

Suze, wat wordt Meetje groot zeg! Wow, leuk om weer een foto te zien, al een hele dame!
Verwacht geen creatoeve uitspattingen hoor
Pfff we zijn weer thuis. Jonathan had niet geslapen vanmiddag (lukte niet) en was echt helemaal gaar. Dus wij konden net meerijden naar huis met een ander stel en Mr J gaat zo lekker slapen. Malman is nu alles aan het opruimen, voel me wel een beetje schuldig.

Ik heb het altijd een beetje moeilijk na een feestje/verjaardag dat ik mensen dan amper gesproken heb... maar ja, dat is bij iedereen wel zo denk ik toch? Dat als je gastvrouw bent dat je niet echt toe komt aan bezoek?
Stressed is just desserts spelled backwards
Is heel gewoon hoor Mal! Ik had het vorige week ook, eigenlijk niemand gesproken tijdens de high tea, maar ja, het was wel gezellig .

Hut ziet er modern uit, leuk hoor. Ben je daar vaker geweest? Is Mr J verwend? Was het druk vandaag? Ik denk dat Malman het heel logisch vind dat Mr J nu op bed ligt hoor.
Jonathan is erg verwend hoor! Veel nieuwe duplo gekregen (de politie-auto, bus en vuilniswagen), en ook nog een heel gave bodywarmer van Tommy Hillfigger. Hij is erg blij met zijn keukentje. Zijn vriendje van het KDV heeft de hele middag met de keuken gespeeld trouwens. En die hebben elkaar ook nog geknuffeld, schattig.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat zag het feestje er leuk uit zeg! Jammer dat we dat gemist hebben. Leuk om alle meneren in het echie te zien en wat hebben jullie allemaal mooie kindjes! Ik heb alleen geen foto's van Tim gezien, was hij niet mee?

Mal ik spreek ook niemand op een feestje hoor, ik ben vaak aan het lopen met hapjes,drankjes en de camera.

Sjimmie (idd jongste Cin) knapt weer aardig op. Het jeukdrankje en het verdovende goedje doen het goed.

Gaaf een nieuwe jurk van Jottum, waar hebben jullie gewinkeld? Hoe was het bij opa?
Hoera Jonathan, nog van harte gefeliciteerd in dromenland van Mare, vriend en mij (Mare vond je "een schatje" trouwens, haha)!

Moest nog aan jullie denken Mal, weer de hele tent vol vandaag. Wat zullen jullie gaar zijn!

En Bam nog helemaal naar Brabant geweest - Juul ook goed gaar zeker? Hahaha, goed getoverd trouwens! Ik heb sinds donderdag geen mail meer gezien, ga zo even kijken.

Juud, gelukkig helpt 't spulletje goed, hij klonk zo ziek...

Ah, mijn meneer mag blijven! Hij vond het heel erg leuk en smolt helemaal van de baby's. Ik nog uitleggen dat we er ook eentje zelf kunnen maken, maar hij zal er wel niet in tuinen... ).
Ja je moet het ijzer smeden als het heet is inderdaad Hel
Leuk dat het zo'n succes was vandaag Mal!
Star haalt de woorden uit mijn mond Hel, smeed het ijzer nu!!!

Maar:

Jonathan, van harte gefeliciteerd!!!!! Hoera, 4 jaar!!!

(lijkt deze een beetje op Julius ? )

Leuke naam Bridges, van vriendinnetje Helaas weer een Berend erbij, da's dan weer jammer

Pff, net thuis. Ben al ongeveer vanaf vanmorgen half 10 op pad. Nu plof ik op de bank, beentjes omhoog en nog heel even van de avond genieten. Ciao!

Jonathan gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

Zo te lezen was het zaterdag iig erg leuk! Fijn!
anoniem_48453 wijzigde dit bericht op 17-01-2010 22:01
Reden: plaatje was verdwenen???
% gewijzigd
Beetje laat maar, Jinny's Oudste, ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Goedemorgen, rise and shine.

Gosje, wat heb ik geen zin vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven