Good Luck
zondag 17 januari 2010 om 15:01
Moeten we véél vaker doen meiden, zo gezellig! Vent vond het ook gezellig.
Jin, gaat je oudste morgen naar school of gaat hij ook eerst wennen?
Compu, ha, ha, we hadden véél pannenkoeken over. We hebben een grote stapel aan de buren gegeven (buurjongens riepen gelijk: lekkerrrrrr) en vanmiddag zelf ook gegeten. Nu zijn ze op.
Cin, zo dat is aardig wat voor zo'n communie.
Hoe was het bij je opa?
Jin, gaat je oudste morgen naar school of gaat hij ook eerst wennen?
Compu, ha, ha, we hadden véél pannenkoeken over. We hebben een grote stapel aan de buren gegeven (buurjongens riepen gelijk: lekkerrrrrr) en vanmiddag zelf ook gegeten. Nu zijn ze op.
Cin, zo dat is aardig wat voor zo'n communie.
Hoe was het bij je opa?
anoniem_24439 wijzigde dit bericht op 18-01-2010 10:49
Reden: naam
Reden: naam
% gewijzigd
zondag 17 januari 2010 om 18:04
zondag 17 januari 2010 om 19:15
Pfff we zijn weer thuis. Jonathan had niet geslapen vanmiddag (lukte niet) en was echt helemaal gaar. Dus wij konden net meerijden naar huis met een ander stel en Mr J gaat zo lekker slapen. Malman is nu alles aan het opruimen, voel me wel een beetje schuldig.
Ik heb het altijd een beetje moeilijk na een feestje/verjaardag dat ik mensen dan amper gesproken heb... maar ja, dat is bij iedereen wel zo denk ik toch? Dat als je gastvrouw bent dat je niet echt toe komt aan bezoek?
Ik heb het altijd een beetje moeilijk na een feestje/verjaardag dat ik mensen dan amper gesproken heb... maar ja, dat is bij iedereen wel zo denk ik toch? Dat als je gastvrouw bent dat je niet echt toe komt aan bezoek?
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 17 januari 2010 om 19:22
Is heel gewoon hoor Mal! Ik had het vorige week ook, eigenlijk niemand gesproken tijdens de high tea, maar ja, het was wel gezellig .
Hut ziet er modern uit, leuk hoor. Ben je daar vaker geweest? Is Mr J verwend? Was het druk vandaag? Ik denk dat Malman het heel logisch vind dat Mr J nu op bed ligt hoor.
Hut ziet er modern uit, leuk hoor. Ben je daar vaker geweest? Is Mr J verwend? Was het druk vandaag? Ik denk dat Malman het heel logisch vind dat Mr J nu op bed ligt hoor.
zondag 17 januari 2010 om 19:28
Jonathan is erg verwend hoor! Veel nieuwe duplo gekregen (de politie-auto, bus en vuilniswagen), en ook nog een heel gave bodywarmer van Tommy Hillfigger. Hij is erg blij met zijn keukentje. Zijn vriendje van het KDV heeft de hele middag met de keuken gespeeld trouwens. En die hebben elkaar ook nog geknuffeld, schattig.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 17 januari 2010 om 19:30
Wat zag het feestje er leuk uit zeg! Jammer dat we dat gemist hebben. Leuk om alle meneren in het echie te zien en wat hebben jullie allemaal mooie kindjes! Ik heb alleen geen foto's van Tim gezien, was hij niet mee?
Mal ik spreek ook niemand op een feestje hoor, ik ben vaak aan het lopen met hapjes,drankjes en de camera.
Sjimmie (idd jongste Cin) knapt weer aardig op. Het jeukdrankje en het verdovende goedje doen het goed.
Gaaf een nieuwe jurk van Jottum, waar hebben jullie gewinkeld? Hoe was het bij opa?
Mal ik spreek ook niemand op een feestje hoor, ik ben vaak aan het lopen met hapjes,drankjes en de camera.
Sjimmie (idd jongste Cin) knapt weer aardig op. Het jeukdrankje en het verdovende goedje doen het goed.
Gaaf een nieuwe jurk van Jottum, waar hebben jullie gewinkeld? Hoe was het bij opa?
zondag 17 januari 2010 om 20:02
Hoera Jonathan, nog van harte gefeliciteerd in dromenland van Mare, vriend en mij (Mare vond je "een schatje" trouwens, haha)!
Moest nog aan jullie denken Mal, weer de hele tent vol vandaag. Wat zullen jullie gaar zijn!
En Bam nog helemaal naar Brabant geweest - Juul ook goed gaar zeker? Hahaha, goed getoverd trouwens! Ik heb sinds donderdag geen mail meer gezien, ga zo even kijken.
Juud, gelukkig helpt 't spulletje goed, hij klonk zo ziek...
Ah, mijn meneer mag blijven! Hij vond het heel erg leuk en smolt helemaal van de baby's. Ik nog uitleggen dat we er ook eentje zelf kunnen maken, maar hij zal er wel niet in tuinen... ).
Moest nog aan jullie denken Mal, weer de hele tent vol vandaag. Wat zullen jullie gaar zijn!
En Bam nog helemaal naar Brabant geweest - Juul ook goed gaar zeker? Hahaha, goed getoverd trouwens! Ik heb sinds donderdag geen mail meer gezien, ga zo even kijken.
Juud, gelukkig helpt 't spulletje goed, hij klonk zo ziek...
Ah, mijn meneer mag blijven! Hij vond het heel erg leuk en smolt helemaal van de baby's. Ik nog uitleggen dat we er ook eentje zelf kunnen maken, maar hij zal er wel niet in tuinen... ).
zondag 17 januari 2010 om 21:15
Star haalt de woorden uit mijn mond Hel, smeed het ijzer nu!!!
Maar:
Jonathan, van harte gefeliciteerd!!!!! Hoera, 4 jaar!!!
(lijkt deze een beetje op Julius ? )
Leuke naam Bridges, van vriendinnetje Helaas weer een Berend erbij, da's dan weer jammer
Pff, net thuis. Ben al ongeveer vanaf vanmorgen half 10 op pad. Nu plof ik op de bank, beentjes omhoog en nog heel even van de avond genieten. Ciao!
Maar:
Jonathan, van harte gefeliciteerd!!!!! Hoera, 4 jaar!!!
(lijkt deze een beetje op Julius ? )
Leuke naam Bridges, van vriendinnetje Helaas weer een Berend erbij, da's dan weer jammer
Pff, net thuis. Ben al ongeveer vanaf vanmorgen half 10 op pad. Nu plof ik op de bank, beentjes omhoog en nog heel even van de avond genieten. Ciao!