Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Hier nog een die het knopje zin vandaag niet gevonden heeft blehhh
Mooi, samen met de voetjes op het bureau dan maar?
Jonathan en Oudste, alsnog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen!!!

Dat ziet er erg gezellig uit meiden! Kun je die tent het hele jaar huren Mal? Misschien kunnen we in de zomer in de herkansing?

Wij hebben een lekker rustig weekend gehad. Zaterdag met m'n ouders even de markt over en daarna met ouders en schoonmoeder + man ergens wat gedronken. Daarna even bij mijn oma langs en gisterochtend bij man z'n oma. Gistermiddag nog even naar m'n ouders gelopen (Mini's slaapzak moest genaaid worden) en verder niks. Zometeen krijgt paps de directeur op visite en morgen beginnen de bestralingen. Spannend.
quote:Star schreef op 18 januari 2010 @ 09:20:

Mooi, samen met de voetjes op het bureau dan maar? hahaha wel een goed plan
Dat klinkt relaxed, Mamax. Spannend allemaal voor jullie. Je vader zenuwachtig voor het gesprek?
Mal, nog van harte met je grote zoon!!

Leuke foto's!!!

Wat zijn Ee en Mee al groot zeg! Ze hebben een hoog knuffelgehalte.

En wat zag ik, vriend ook mee, Hel? Hij schikte zich in zijn rol, goed zeg. :-)

Leuk om alle kinderen bij elkaar te zien. En de combi's van de mannen, al pratende.

Fijn Mal, dat het een geslaagd feestje was. Wel vermoeiend voor jullie, maar wel de moeite waard denk ik. Leuk georganiseerd van jou!
Mamax, sterkte met je vader. Spannende week voor hem en jullie..

Amalia, ik moet volg. week di. eerst voor de combitest. De week erna veekaa (2e keer). Jij hebt deze week de echo?? (<echo>)
M'n vader is nogal een binnenvetter, maar volgens mij maakte hij zich er wel druk om ja. Ziek op je 60e nog een baan vinden is natuurlijk ook niet heel reeel. Tja, we zien wel, eerst maar eens beter worden!
Goedemorgen,

Nu mag de sneeuw van mij ook wegblijven, op naar de lente :-)

Suus, há, aan de domino. Gezellig!

Mal, dat heb je toch meestal als je voor de hapjes/drankjes zorgt; dat je bijna niemand spreekt? Niet nodig om je schuldig over te voelen.

Maar.... Mr. J. is lekker verwend en heeft het prima naar zijn zin gehad. Fijn!

Juud, hoe gaat het met je Sjimmie?

Foto's van Tim staan er wel bij hoor.

Hel, ik had al de indruk dat je man zich prima vermaakte

Mamax, lekker weekend hebben jullie gehad. Veel sterkte voor je paps en jullie allemaal.

Bridges, hoe gaat het met je? Beetje opgeknapt?
Naam aanpassen Compu?
quote:mamax schreef op 18 januari 2010 @ 10:18:

M'n vader is nogal een binnenvetter, maar volgens mij maakte hij zich er wel druk om ja. Ziek op je 60e nog een baan vinden is natuurlijk ook niet heel reeel. Tja, we zien wel, eerst maar eens beter worden!
Dat is het belangrijkste Mamax, beter worden.
Druk hier wel enzo.
Kleuters naar school brengen misschien?

De mijne is lekker thuis.
Lianne, helemaal niet naar school geweest vandaag Kokos?
Mijne moet morgen

Ben zo benieuwd, ze vroeg vanmorgen wel of ik haar wel weer op kwam halen of dat ze moest blijven op de basisschool
hahaha waar ze zich al niet mee bezighouden.

Gaat ze een ochtendje?
quote:Star schreef op 18 januari 2010 @ 11:06:

Naam aanpassen Compu?Moest even kijken hoor. Maar ik vond 'm.
Ja, van 9 tot 12.15.
Spannend!
quote:compu schreef op 18 januari 2010 @ 15:09:

[...]

Moest even kijken hoor. Maar ik vond 'm.
gaap
Hoi!

Ben zooooo blij dat de sneeuw weg is!! hoera en nu wegblijven, ksssst. Vriezen mag nog wel maar sneeuw heb ik genoeg gezien.

En tot zover het bejaardengeklaag.

Compu, ik heb volgende week de echo. Deze week was er geen plek meer. Kan niet wachten!!!! Ha ha, erg hoor. Heb vanmiddag al gebeld of er geen uitvaller was zodat ik eerder kon maar helaas.

Mamax voor jou en je vader.

Iedereen die geen zin had vanmorgen de dag doorgekomen ?

L mag vrijdag wennen,ben zo benieuwd. Ben net afgeknapt omdat ik erachter kwam dat de uitnodigingskaart die hij had gekregen een foto had met kinderen van vorig jaar. Heel dom, want L was helemaal aan het kijken wie hij kende. Cheap dus.

Adios, kom vanavond nog wel buurten. Morgen vrij ochtendje, heerlijk! Lekker even naar de kapper voor een verfbeurt.
Naatie, van harte gefeliciteerd!!!!
Mal, ga je nog naar de MT? Gisteren NOVA gezien? Ik moet vrijdag weer voor mijn nek en nu durf ik niet meer, want juist bij trekken aan je nek kan het gevaarlijk zijn. Was een man die een hersenbloeding kreeg en nu (gedeeltelijk uiteindelijk) blind is.

Slik... geloof dat ik vrijdag nog ga en het er dan bij laat zitten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven