Lief of eng...

04-01-2010 15:59 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij had gisteren, na de 3e date,(beiden stapelverliefd) tranen in zijn ogen bij het afscheid. Vond het erg jammer dat ik weer naar huis moest en we elkaar pas volgend weekend weer zien.

Vond het wel heel erg lief dat hij zo open is met zijn gevoelens... aan de andere kant: AAAAH! Wat is dít nou ineens?!

Lief? Of eng...?
Weet je wat vrouwen onaantrekkelijk vinden Quattro? Mannen die steeds zeuren over het zogenaamde gezeur van vrouwen.
quote:Thila schreef op 04 januari 2010 @ 22:46:

Als hij volgend weekend voor me op zijn knieën gaat met een dikke diamant ring, dan horen jullie het!

Ja, laat het weten als je stiekem in Las Vegas trouwt volgende week. Ik vind het leuk voor je en volgens mij heb je een schat van en vent aan de haak geslagen.

Wees er blij mee en koester dit fantastische gevoel.

quote:minny schreef op 04 januari 2010 @ 23:25:

In dat geval zou ik wel rennen Thila! In dat geval ga ik zéker rennen!
quote:minny schreef op 04 januari 2010 @ 23:25:

In dat geval zou ik wel rennen Thila! In dat geval ga ik zéker rennen!
quote:quattro35 schreef op 04 januari 2010 @ 23:27:

[...]

Als je dat meent, dan ben jij 't die geestelijk misvormd is.

Woehahaha.. grapjas.

Er zijn helaas erg veel mensen die verwarren liefde met "nodig hebben." Daar hoor jij dus blijkbaar ook bij.

Waarom heb jij trouwens nog steeds geen relatie, Quattro? Vertel eens....
quote:minny schreef op 05 januari 2010 @ 06:20:

Weet je wat vrouwen onaantrekkelijk vinden Quattro? Mannen die steeds zeuren over het zogenaamde gezeur van vrouwen.Dat is projectie, Min. Het zijn de zeurende kerels die dat roepen.
Inmiddels een paar weekjes verder. Hij is niet voor me op z'n knieën gegaan, maar het is wel dik 'aan' nu.

Wow, het is echt een soort van roes. We zien elkaar enkel in het weekend, en op maandag is het echt een geval van 'terugkeren op aarde'.

Hij heeft verder geen freaky-trekjes meer vertoond. Hoewel hij gister wel een beetje emotioneel was toen hij hoorde dat zijn broer voor de eerste keer vader was geworden, maar dat lijkt me normaal.

Yes!!! ik ben gelukkig!!
Wat goed Thila, geniet ervan!
quote:Thila schreef op 18 januari 2010 @ 13:46:

Wow, het is echt een soort van roes. We zien elkaar enkel in het weekend, en op maandag is het echt een geval van 'terugkeren op aarde'.

Herkenbaar! Ik heb vier jaar op die manier geleefd, vanwege de afstand en omdat we door onze kinderen niet konden verhuizen. De weekends waren telkens weer een feest, maar het afscheid was altijd moeilijk. We wonen nu gelukkkig alweer vele jaren samen, en op zondagavond denken we nog dikwijls terug aan de tijd dat we op zondagavond afscheid moesten nemen. Heerlijk dat dat nu niet meer hoeft.

Veel succes met de liefde en geniet ervan!
Wat fijn, Thila! Geniet ze!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Heerlijk, dit soort goed nieuws! Geniet ervan!
Ik ben super blij voor je dat het dik aan is en je het als positief ervaart. Ook mannen kunnen emotioneel zijn, iedereen laat dat op een andere manier zijn. Het is aan jou of het aantrekt of niet.

Gelukkig gaat het goed, en hopelijk mag dat voor jullie een lange tijd zo blijven. Geniet ervan! :-)
Het is echt héérlijk! :-)
Thila, wat leuk voor je.

En zo zie je; een man die volschiet als hij je gedag moet zeggen kan zomaar een topper zijn.

Bofferd!
Fijn meid!!
Fijn, hoor! Zo te horen heb je je ogen goed open gehouden, wel gelet op eventuele vreemde trekjes. Dit is mss een geval 'man met emoties' waar elke vrouw jaloers op is!!!

Complimenten hoe je ermee om bent gegaan. Genoten van hem, maar met 1 waakzaam oog open!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven