Lief of eng...
maandag 4 januari 2010 om 15:59
Hij had gisteren, na de 3e date,(beiden stapelverliefd) tranen in zijn ogen bij het afscheid. Vond het erg jammer dat ik weer naar huis moest en we elkaar pas volgend weekend weer zien.
Vond het wel heel erg lief dat hij zo open is met zijn gevoelens... aan de andere kant: AAAAH! Wat is dít nou ineens?!
Lief? Of eng...?
Vond het wel heel erg lief dat hij zo open is met zijn gevoelens... aan de andere kant: AAAAH! Wat is dít nou ineens?!
Lief? Of eng...?
maandag 4 januari 2010 om 16:03

maandag 4 januari 2010 om 16:05

maandag 4 januari 2010 om 16:11
quote:Bindi schreef op 04 januari 2010 @ 16:07:
Het ligt natuurlijk aan het type man en de situatie... Maar dan nog, jullie zien elkaar verdorie volgende week alweer! Waar hebben we het over..
Wat was jouw reactie?
Mijn menig: Wat een aanstellerietis Te soft , te bleh!
Mijn reactie? Uhm, ik vroeg eigenlijk heel verbaasd wat er aan de hand was en heb toen een kus op z'n wang gegeven.
Het ging eigenlijk te snel om er echt bij stil te staan verder..
Het ligt natuurlijk aan het type man en de situatie... Maar dan nog, jullie zien elkaar verdorie volgende week alweer! Waar hebben we het over..
Wat was jouw reactie?
Mijn menig: Wat een aanstellerietis Te soft , te bleh!
Mijn reactie? Uhm, ik vroeg eigenlijk heel verbaasd wat er aan de hand was en heb toen een kus op z'n wang gegeven.
Het ging eigenlijk te snel om er echt bij stil te staan verder..
maandag 4 januari 2010 om 16:11
Ik zou me voorlopig even op supersuperleuk concentreren, in plaats van je door een paar forummers die de man niet kennen te laten aanpraten of het goed of fout is wat hij doet.
Je kent hem zelf het beste, je kent jezelf het beste, wij kunnen daar niet zo veel aan toevoegen.
Veel plezier met hem, zoveel supersuperleuke mannen lopen er niet rond
Je kent hem zelf het beste, je kent jezelf het beste, wij kunnen daar niet zo veel aan toevoegen.
Veel plezier met hem, zoveel supersuperleuke mannen lopen er niet rond
maandag 4 januari 2010 om 16:13
quote:delphicat schreef op 04 januari 2010 @ 16:11:
Ik zou me voorlopig even op supersuperleuk concentreren, in plaats van je door een paar forummers die de man niet kennen te laten aanpraten of het goed of fout is wat hij doet.
Veel plezier met hem, zoveel supersuperleuke mannen lopen er niet rond Nee , heb er op tijd een gevangen, en het mooiste is, ut is geen jankerd!
Veel plezier met hem, zoveel supersuperleuke mannen lopen er niet rond Nee , heb er op tijd een gevangen, en het mooiste is, ut is geen jankerd!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King