Lief of eng...
maandag 4 januari 2010 om 15:59
Hij had gisteren, na de 3e date,(beiden stapelverliefd) tranen in zijn ogen bij het afscheid. Vond het erg jammer dat ik weer naar huis moest en we elkaar pas volgend weekend weer zien.
Vond het wel heel erg lief dat hij zo open is met zijn gevoelens... aan de andere kant: AAAAH! Wat is dít nou ineens?!
Lief? Of eng...?
Vond het wel heel erg lief dat hij zo open is met zijn gevoelens... aan de andere kant: AAAAH! Wat is dít nou ineens?!
Lief? Of eng...?
maandag 4 januari 2010 om 16:30
quote:eleonora schreef op 04 januari 2010 @ 16:27:
Waarom zou het óf lief, óf eng moeten zijn. Kan het niet gewoon emotioneel zijn?
Dat hij blij is iemand in zijn leven te hebben die hem een fijn gevoel geeft en dat hij door emoties overmand werd?
Er schoten tranen in zijn ogen, van blijdschap en melancholie waarschijnlijk, kan gebeuren en maakt de man geen engerd of huilebalk. Wie weet heeft hij zich heel lang niet zo gevoeld. Wie weet heeft hij zich nog nooit zo gevoeld. Misschien is hij vaker geëmotioneerd, dat vertelt het verhaal allemaal niet.
Hopelijk blijft het zo leuk en warm tussen jullie Thila.
Veel plezier volgend weekend!
Thanks.. wellicht is het zoiets ja.
Ik zit zometeen niet meer achter een computer maar kom later vanavond of anders morgen weer terug!
Waarom zou het óf lief, óf eng moeten zijn. Kan het niet gewoon emotioneel zijn?
Dat hij blij is iemand in zijn leven te hebben die hem een fijn gevoel geeft en dat hij door emoties overmand werd?
Er schoten tranen in zijn ogen, van blijdschap en melancholie waarschijnlijk, kan gebeuren en maakt de man geen engerd of huilebalk. Wie weet heeft hij zich heel lang niet zo gevoeld. Wie weet heeft hij zich nog nooit zo gevoeld. Misschien is hij vaker geëmotioneerd, dat vertelt het verhaal allemaal niet.
Hopelijk blijft het zo leuk en warm tussen jullie Thila.
Veel plezier volgend weekend!
Thanks.. wellicht is het zoiets ja.
Ik zit zometeen niet meer achter een computer maar kom later vanavond of anders morgen weer terug!

maandag 4 januari 2010 om 16:33
quote:Thila schreef op 04 januari 2010 @ 16:08:
Nee, ik denk eerder dat hij een gevoelige man is. En hij is echt super-superleuk. Ben echt gek op hem geworden in die paar dates. Maar dit was toch wel even schrikken.
Schrik niet. Zonde.
Hij doet wat 'ie voelt.
Hoe vaak lezen we hier niet dat mannen van bordkarton gemaakt lijken en nauwelijks emotie tonen. Daar zie ik regelmatig klachten over voorbij komen, dat vrouwen geen idee hebben wat de man voelt en vindt. Die van jou is daarin makkelijker, in ieder geval als het gaat om het tonen van zijn gevoel als hij jou moet missen.
Beeldschoon. Schat het alsjeblieft op waarde.
Mooi man, de liefde........................
Nee, ik denk eerder dat hij een gevoelige man is. En hij is echt super-superleuk. Ben echt gek op hem geworden in die paar dates. Maar dit was toch wel even schrikken.
Schrik niet. Zonde.
Hij doet wat 'ie voelt.
Hoe vaak lezen we hier niet dat mannen van bordkarton gemaakt lijken en nauwelijks emotie tonen. Daar zie ik regelmatig klachten over voorbij komen, dat vrouwen geen idee hebben wat de man voelt en vindt. Die van jou is daarin makkelijker, in ieder geval als het gaat om het tonen van zijn gevoel als hij jou moet missen.
Beeldschoon. Schat het alsjeblieft op waarde.
Mooi man, de liefde........................
maandag 4 januari 2010 om 16:36
Nou ja, misschien schrok ik van het contrast. Mijn ex wist er toen ik het na acht jaar uitmaakte met moeite wat tranen uit te persen. Waarschijnlijk omdat hij dacht dat het zo hoorde. En deze laat ze na de 3e date al zien. Maar zoals jij het beschrijft Eleonora zou ik het ook kunnen bekijken en dan heb ik eigenlijk een gouden vangst...

maandag 4 januari 2010 om 16:46
Wacht het gewoon even af Thila.
Blijkt het een man te zijn die bij een 'Merci' reclame al in tranen uitbarst, dan merk je dat snel genoeg.
Vooralsnog denk ik aan jou te lezen dat jullie voor jullie allebei een schot in de roos zijn. Mag hem dat ontroeren zonder dat hij tot een huilenbalkende, zuipende loser wordt gebombardeerd?
Ga uit van dat schot in die roos en geniet er helemaal van, van dat zalige gevoel. Het is zeldzaam als je iemand ontmoet met wie het zo ontzettend klikt hoor, daarom zeg ik; schat het vooral op waarde, die tranen. Wie weet zijn het wel zijn laatste ook meteen, is ook nog een mogelijkheid en daarmee bedoel ik alleen maar te zeggen dat het ook nog zou kunnen dat dit gevoel en zijn tranen hem net zo overvielen als ze jou deden.
Blijkt het een man te zijn die bij een 'Merci' reclame al in tranen uitbarst, dan merk je dat snel genoeg.
Vooralsnog denk ik aan jou te lezen dat jullie voor jullie allebei een schot in de roos zijn. Mag hem dat ontroeren zonder dat hij tot een huilenbalkende, zuipende loser wordt gebombardeerd?
Ga uit van dat schot in die roos en geniet er helemaal van, van dat zalige gevoel. Het is zeldzaam als je iemand ontmoet met wie het zo ontzettend klikt hoor, daarom zeg ik; schat het vooral op waarde, die tranen. Wie weet zijn het wel zijn laatste ook meteen, is ook nog een mogelijkheid en daarmee bedoel ik alleen maar te zeggen dat het ook nog zou kunnen dat dit gevoel en zijn tranen hem net zo overvielen als ze jou deden.
maandag 4 januari 2010 om 16:46
quote:eleonora schreef op 04 januari 2010 @ 16:27:
Er schoten tranen in zijn ogen, van blijdschap en melancholie waarschijnlijk, kan gebeuren en maakt de man geen engerd of huilebalk. Wie weet heeft hij zich heel lang niet zo gevoeld. Wie weet heeft hij zich nog nooit zo gevoeld. !Zo stelde ik het me ook voor; dat zo'n man overweldigd wordt door een fijn gevoel en dat dat er dan via zijn traanbuizen uitkomt.
Er schoten tranen in zijn ogen, van blijdschap en melancholie waarschijnlijk, kan gebeuren en maakt de man geen engerd of huilebalk. Wie weet heeft hij zich heel lang niet zo gevoeld. Wie weet heeft hij zich nog nooit zo gevoeld. !Zo stelde ik het me ook voor; dat zo'n man overweldigd wordt door een fijn gevoel en dat dat er dan via zijn traanbuizen uitkomt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 4 januari 2010 om 16:47
Als je na de derde date met tranen in je ogen afscheid neemt, ben je wel redelijk emotioneel incontinent.
Dat het een afknapper is, vind ik wat kort door de bocht. Maar hmm: na de derde date? Emotie en gevoelens tonen is één ding, maar je kunt ook overdrijven.
Wellicht was het een momentopname, dat hij het er even moeilijk mee had (en weet jij veel: misschien spelen er meer dingen in zijn leven op dit moment en dat afscheid was even de spreekwoordelijke druppel).. kan gebeuren en bovendien stukken beter dan een hork met minder gevoel en emotie dan een blok beton.
Het kan ook iets zijn dat in de toekomst terug komt. Als hij op alles wat voor zijn gevoel "erger" is dan afscheid nemen op de derde date, net zo emotioneel (of emotioneler) reageert, kan ik me voorstellen dat niet iedereen daar op zit te wachten.
Voor nu zou ik dat gewoon even in je achterhoofd houden, en ondertussen gewoon genieten.
Dat het een afknapper is, vind ik wat kort door de bocht. Maar hmm: na de derde date? Emotie en gevoelens tonen is één ding, maar je kunt ook overdrijven.
Wellicht was het een momentopname, dat hij het er even moeilijk mee had (en weet jij veel: misschien spelen er meer dingen in zijn leven op dit moment en dat afscheid was even de spreekwoordelijke druppel).. kan gebeuren en bovendien stukken beter dan een hork met minder gevoel en emotie dan een blok beton.
Het kan ook iets zijn dat in de toekomst terug komt. Als hij op alles wat voor zijn gevoel "erger" is dan afscheid nemen op de derde date, net zo emotioneel (of emotioneler) reageert, kan ik me voorstellen dat niet iedereen daar op zit te wachten.
Voor nu zou ik dat gewoon even in je achterhoofd houden, en ondertussen gewoon genieten.

maandag 4 januari 2010 om 16:48
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 januari 2010 @ 16:46:
[...]
Zo stelde ik het me ook voor; dat zo'n man overweldigd wordt door een fijn gevoel en dat dat er dan via zijn traanbuizen uitkomt. Hé, ik voelde me net onbeschrijfelijk kut en dat kwam er ook via mijn traanbuizen uit. Ze werken, die dingen, en dat doen ze als de situatie er om vraagt. De ene keer bij een mooie, de andere keer bij een minder leuke aanleiding. Hopelijk was het bij de verkering van Thila één en al happyness.
[...]
Zo stelde ik het me ook voor; dat zo'n man overweldigd wordt door een fijn gevoel en dat dat er dan via zijn traanbuizen uitkomt. Hé, ik voelde me net onbeschrijfelijk kut en dat kwam er ook via mijn traanbuizen uit. Ze werken, die dingen, en dat doen ze als de situatie er om vraagt. De ene keer bij een mooie, de andere keer bij een minder leuke aanleiding. Hopelijk was het bij de verkering van Thila één en al happyness.
maandag 4 januari 2010 om 16:51
Zenuwachtig giechelen , of niets weten te zeggen en toch maar door blijven praten .... dát is emotioneel incontinent(er). Daar hebben best veel vrouwen last van.
Doen mannen allemaal nooit zo moeilijk over.
Maar o jee, één keer vochtige ogen ....
Doen mannen allemaal nooit zo moeilijk over.
Maar o jee, één keer vochtige ogen ....
maandag 4 januari 2010 om 16:57

maandag 4 januari 2010 om 17:01
quote:Kippie007 schreef op 04 januari 2010 @ 16:49:
Niet lief, niet eng maar wel overdreven..
Want?
Nooit overmand geweest door gevoelens?
Dat iets met kracht bij je binnenkomt?
Dat je niet wil dat het ophoudt?
Dat je al huilt bij het idee dat iets voorbij is terwijl je er nog middenin zit?
Is heel menselijk hoor.
Misschien niet mannelijk en macho, maar wel menselijk.
Niet lief, niet eng maar wel overdreven..
Want?
Nooit overmand geweest door gevoelens?
Dat iets met kracht bij je binnenkomt?
Dat je niet wil dat het ophoudt?
Dat je al huilt bij het idee dat iets voorbij is terwijl je er nog middenin zit?
Is heel menselijk hoor.
Misschien niet mannelijk en macho, maar wel menselijk.
maandag 4 januari 2010 om 17:07
Wat ik me nou afvraag ; hebben de meesten die het " oehengoehjakkesbakkes " vinden liever een man die niet duidelijk is ? Zo één die na het zoenen - dat jij nog met je tong halverwege je kin hangt - hoppeké op de fiets springt en zegt " ik zie je nog wel.,he ... volgend weekend , toch? " Of één die een peuk opsteekt , eens flink op de grond rochelt je bij je paardenstaart pakt en zwoel zegt " hé, chickie, eigenlijk ben ik best wel emo " .

maandag 4 januari 2010 om 17:11
maandag 4 januari 2010 om 17:11
maandag 4 januari 2010 om 17:15
Weet je zeker dat het tranen waren van 'ellende' omdat hij je een week moet missen of stonden jullie buiten en begon hij te tranen door de koude?
Ik ben zo romantisch als een ijsblokje, dus zo zou ik het interpreteren. Of heeft hij misschien gezegd dat hij moet huilen omdat hij je een week niet zal zien? In dat geval zou ik m'n ijzers aan m'n schoenen bevestigen en heel hard rennen.
(en als ik mosterd ben: sorry, heb niet alles gelezen)
Ik ben zo romantisch als een ijsblokje, dus zo zou ik het interpreteren. Of heeft hij misschien gezegd dat hij moet huilen omdat hij je een week niet zal zien? In dat geval zou ik m'n ijzers aan m'n schoenen bevestigen en heel hard rennen.
(en als ik mosterd ben: sorry, heb niet alles gelezen)
maandag 4 januari 2010 om 17:15
Maar ik vind huilen op de derde date bijna dezelfde categorie als huwelijksaanzoek op de derde date. Dus: soms klopt het en is het inderdaad heel speciaal en meant to be en overduidelijk blikseminslaande liefde. Maar meestal is het gewoon veuls te hard van stapel lopen en een beetje benauwend.
I only get one shot at life - so I shoot to kill