Moedergroep Rotterdam
dinsdag 12 januari 2010 om 10:40
Hallo!
Ik wil graag een Moedergroep in Rotterdam gaan starten. Het lijkt me gezellig om samen met andere moeders leuke dingen te ondernemen met de kinderen. Hierbij denk ik aan: samen naar de kinderboerderij, maken van een fietstochtje, wandelen in het bos, houden van speelgroepen en ga zo maar door.
Ik heb twee zoontjes (2-0), heb een HBO opleiding gevolgd, momenteel ben ik thuisblijfmama, ben 36 jaar en woon in Rotterdam aan de Noordrand.
Lijkt het jou leuk om meer moeders te leren kennen in Rotterdam? Stuur me dan een E-mail!
Tot mails!
moedergroep010@gmail.com
Ik wil graag een Moedergroep in Rotterdam gaan starten. Het lijkt me gezellig om samen met andere moeders leuke dingen te ondernemen met de kinderen. Hierbij denk ik aan: samen naar de kinderboerderij, maken van een fietstochtje, wandelen in het bos, houden van speelgroepen en ga zo maar door.
Ik heb twee zoontjes (2-0), heb een HBO opleiding gevolgd, momenteel ben ik thuisblijfmama, ben 36 jaar en woon in Rotterdam aan de Noordrand.
Lijkt het jou leuk om meer moeders te leren kennen in Rotterdam? Stuur me dan een E-mail!
Tot mails!
moedergroep010@gmail.com
zaterdag 16 januari 2010 om 10:48
Hoi!
Wat een leuk idee! Ik sluit me er graag bij aan... maar: misschien ben ik een beetje vroeg, want ik moet nog moeder worden (ben nog maar 6 weken), en ben alleenstaand. Persoonlijk lijkt mij het heel leuk om zowieso meer mensen te leren kennen via deze weg....
Ik hoop wat van je te horen!!
groetjes
Bettyboop1970
Wat een leuk idee! Ik sluit me er graag bij aan... maar: misschien ben ik een beetje vroeg, want ik moet nog moeder worden (ben nog maar 6 weken), en ben alleenstaand. Persoonlijk lijkt mij het heel leuk om zowieso meer mensen te leren kennen via deze weg....
Ik hoop wat van je te horen!!
groetjes
Bettyboop1970
dinsdag 26 januari 2010 om 17:02
Toevallig kom ik na een beetje googlen op dit topic terecht. In Eindhoven bestaat sinds 3 jaar een succesvolle moedergroep genaamd De Mama's Club. We zijn aan het uitbreiden over het hele land. Wekelijks hebben wij activiteiten. Zijn er moeders die ook in Rotterdam/ Schiedam een Mama's Club willen oprichten. Kijk maar eens op www.mamasclub.dse.nl om te zien wat wij allemaal doen. Wij helpen jullie graag verder met het oprichten van zo'n Club. Afgelopen zaterdag hebben we een informatie dag gehad waarbij we helpen bij het opzetten van een website en uitleggen hoe je een succesvolle club kunt zijn. Interesse? We horen het graag van je! Op de website is een link waarop je kunt klikken om in contact met ons te komen! We organiseren graag weer een informatiedag!
Groetjes Corrie
Oprichtster De Mama's Club Eindhoven
Groetjes Corrie
Oprichtster De Mama's Club Eindhoven
dinsdag 26 januari 2010 om 20:22
Hihi!
Dank jullie wel voor de reacties! Erg leuk, maar het handigste is om rechtstreeks te mailen naar moedergroep010@gmail.com.
De moedergroep is nog in pril stadium. Dus iedereen die interesse heeft is van harte welkom om een mail te sturen.
Hopen dat we een gezellige groep kunnen gaan vormen!
Tot mails!
Dank jullie wel voor de reacties! Erg leuk, maar het handigste is om rechtstreeks te mailen naar moedergroep010@gmail.com.
De moedergroep is nog in pril stadium. Dus iedereen die interesse heeft is van harte welkom om een mail te sturen.
Hopen dat we een gezellige groep kunnen gaan vormen!
Tot mails!