Terug naar ex of op vakantie?

18-01-2010 16:21 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heej allemaal..

Ik zit in een dilemma. Het is nu een half jaar uit met mijn ex. En in dat half jaar zijn we wel vrienden gebleven, maar had hij tussendoor ook een aantal scharrels. De liefde zit er nog steeds tussen ons (we houden van elkaar) Maar in de tijd dat het uitging, liep het gewoon niet lekker.

Pas zei hij nog dat hij het niet uitsluit dat het goedkomt. Maar dat hij tijd nodig heeft om uit te zoeken wat hij precies wilt..2 weken terug vertelde ik hem dat ik en een vriendin van mij van de zomer 10 dagen naar Italie gaan.(waarschijnlijk). Vandaag sprak ik hem, en hij zei dat als het misschien goed kwam tussen ons, dat hij mij niet naar Italie wil laten gaan. Dus ik zei tegen hem: Hoe weet ik nou of het goed komt?

Dalijk dan boek ik die vakantie niet, met de gedachte dat het goed komt tussen ons, en dan laat je me zitten..Hij zei daarop dat ik zelf maar moet bepalen wat ik doe, en als ik dan toch naar Italie ga, dat ik er dan wel van moet uitgaan dat het niet meer goedkomt...Mijn vriendin en ik hebben nog niks geboekt.. maar wat zouden jullie doen?? Ik weet het echt niet :(
Ga je op een soort zuip-en-neuk-vakantie soms? Dat is de enige reden die ik me zou kunnen voorstellen waarom hij dat niet zou trekken.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Iedereen hier denkt er natuurlijk hetzelfde over. Wedden dat Viva_ niet gaat boeken en gaat zitten smachten naar loverboy die waarschijnlijk van de zomer enorm van bil gaat in Salou?
Zo'n manipulator zou je niet eens moeten willen...

Ik vind het overigens ook niet in de categorie houden van vallen.
quote:Viva_ schreef op 18 januari 2010 @ 16:21:

Heej allemaal..

Ik zit in een dilemma. Het is nu een half jaar uit met mijn ex. En in dat half jaar zijn we wel vrienden gebleven, maar had hij tussendoor ook een aantal scharrels. De liefde zit er nog steeds tussen ons (we houden van elkaar) Maar in de tijd dat het uitging, liep het gewoon niet lekker.

Pas zei hij nog dat hij het niet uitsluit dat het goedkomt. Maar dat hij tijd nodig heeft om uit te zoeken wat hij precies wilt..2 weken terug vertelde ik hem dat ik en een vriendin van mij van de zomer 10 dagen naar Italie gaan.(waarschijnlijk). Vandaag sprak ik hem, en hij zei dat als het misschien goed kwam tussen ons, dat hij mij niet naar Italie wil laten gaan. Dus ik zei tegen hem: Hoe weet ik nou of het goed komt?

En zijn naam is Saban B. ?? Hoezo heeft je ex iets te zeggen of jij wel of niet op vakantie gaat. Of het weer aan of uit is tussen jullie maakt geen moer uit. Je bent niet zijn eigendom.

Dalijk dan boek ik die vakantie niet, met de gedachte dat het goed komt tussen ons, en dan laat je me zitten..Hij zei daarop dat ik zelf maar moet bepalen wat ik doe, en als ik dan toch naar Italie ga, dat ik er dan wel van moet uitgaan dat het niet meer goedkomt...Mijn vriendin en ik hebben nog niks geboekt.. maar wat zouden jullie doen?? Ik weet het echt niet :(Denk ff na zeg! Je laat je toch niet chanteren door zo'n lutster die meent jou te kunnen vertellen waar je kan gaan en staan???? Ga lekker met je vriendin op vakantie en zeg je ex dat hij een hond kan aanschaffen als hij iets wil commanderen en verbieden!
pardon???

Je mag bij gods gratie naar hem terug maar dan mag je niet op vakantie?

Hmm, hij had van mij de relatie kunnen schuiven op een plek waar de zon in ieder geval NIET schijnt!

Gewoon op vakantie dus, hij bepaald niet wat jij doet toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
wat een enge vent:

Hij sluit niet uit dat het nog goed komt?

Hoe denk jij daar over, Wat sluit jij wel of niet uit?

en hij zei dat als het misschien goed kwam tussen ons, dat hij mij niet naar Italie wil laten gaan.

Is hij je moeder?

Stoppen voordat je volgend jaar met een topic komt om hulp omdat je van hem geen middag/avondje naar je vriendin mag.

Of dat je je ouders ook niet meer mag zien

En die studie of dat werk van jezijn dan ook niet goed meer

Hij is niet de enige man hoor, en voor mijn gevoel zeker niet de leukste die op dze aardbol rondloopt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
TO, even serieus, hier moet je nog over nadenken?
Als mijn vriend IN onze relatie mij zou verbieden om op vakantie te gaan, dan is dat voor mij al een reden om de relatie te verbreken. Gaan dus!
Je hebt hem toch zeker recht in zijn gezicht uitgelachen en gevraagd hoe het kan dat hij de laatste 5 emancipatiegolven heeft gemist??

Hij neukt lekker in de rondte. Meent tussen het neuken van anderen vrouwen door dat hij best, heus nog wel van je houdt.

Hij wil dat jij geen eigen leven hebt ondanks dat je geen relatie met hem hebt.

Hij wil dat je niet op vakantie gaat omdat hij (tussen neuken van andere vrouwen door) heel misschien wel een relatie met je wil. Misschien, als het hem uitkomt. Maar misschien ook niet, als hij genoeg te neuken heeft.

*droogt tranen van het lachen af... *

Ach, wie niet waagt, wie niet wint denkt Saban B. je vriendjewaarschijnlijk..

Halloooooo....wakker worden!!!!!
Ik geloof niet dat ik nog iets kan zeggen wat hier nog niet gezegd is....
Gewoon boeken.

Tenzij het is uitgegaan omdat jij op vakantie bent vreemdgegaan. Dan kan ik me voorstellen dat hij als "eis"stelt dat je voorlopig maar even niet zonder hem op vakantie moet gaan.

Ook acceptabel: Hij wil graag met jou op vakantie en kan alleen in de periode dat jij wilt boeken of hij is bang dat je geen vrije dagen genoeg hebt voor twee vakanties.

Alle andere redenen komen neer op emotionen chantage en proberen te beperken van je partner. iets wat je juist nooit moet willen of toestaan in je relatie. Als hij echt wil dat het goedkomt, dan moet hij voldoende vertrouwen in je hebben dat je alleen op vakantie hem ook trouw zal zijn, of hij zou zijn mond moeten houden en hopen dat jij zelf de vakantie annuleert tzt omdat je liever bij hem bent dan in Italië.

Dus voor nu zeggen dat het goed moet komen omdat ie van je houdt en niet omdat ie probeert je vakantie bij voorbaat al te vergallen met emotionele chantage.
Nou ja!!!!! Hij is jaloers, bang dat je er met een Italiaan vandoor gaat. Maar hij mag wel scharrelen tussendoor?!?!?!?!
quote:Viva_ schreef op 18 januari 2010 @ 16:21:

Italie gaan.(waarschijnlijk). Vandaag sprak ik hem, en hij zei dat als het misschien goed kwam tussen ons, dat hij mij niet naar Italie wil laten gaan.

Sinds wanneer moet je toestemming van je ex dan wel vriend hebben om met iemand op vakantie te 'mogen' ???
quote:mips schreef op 18 januari 2010 @ 16:36:

Je hebt hem toch zeker recht in zijn gezicht uitgelachen en gevraagd hoe het kan dat hij de laatste 5 emancipatiegolven heeft gemist??

Hij neukt lekker in de rondte. Meent tussen het neuken van anderen vrouwen door dat hij best, heus nog wel van je houdt.

Hij wil dat jij geen eigen leven hebt ondanks dat je geen relatie met hem hebt.

Hij wil dat je niet op vakantie gaat omdat hij (tussen neuken van andere vrouwen door) heel misschien wel een relatie met je wil. Misschien, als het hem uitkomt. Maar misschien ook niet, als hij genoeg te neuken heeft.

*droogt tranen van het lachen af... *

Ach, wie niet waagt, wie niet wint denkt Saban B. je vriendjewaarschijnlijk..

Halloooooo....wakker worden!!!!!

Goed verwoord, Mips!

Wat een idioot.
quote:return_of_kreng schreef op 18 januari 2010 @ 16:39:

Gewoon boeken.

Tenzij het is uitgegaan omdat jij op vakantie bent vreemdgegaan. Dan kan ik me voorstellen dat hij als "eis"stelt dat je voorlopig maar even niet zonder hem op vakantie moet gaan.

Dan heeft hij nog niets te eisen en zeker niet te chanteren. Daarbij is het nu uit. Ze hebben geen relatie dus hij heeft geen enkele grond om te "eisen" dat ze doet wat hij zegt. Als hadden ze een relatie dan vraag je of de ander rekening met je wil houden. Hij heeft niets te eisen of te verbieden.

Ook acceptabel: Hij wil graag met jou op vakantie en kan alleen in de periode dat jij wilt boeken of hij is bang dat je geen vrije dagen genoeg hebt voor twee vakanties.

Zker NIET acceptabel! Ze hebben geen relatie, het is uit! Ze zouden dus als "vrienden" op vakantie gaan. Heb jij vrienden die jou verbieden om op vakantie te gaan als ze zelf niet weten of ze überhaupt wel met je op vakantie willen??? Nee toch zeker!

Alle andere redenen komen neer op emotionen chantage en proberen te beperken van je partner.

Alle genoemde opmerkingen van ex-loser zijn emotionele chantage. En dit komt niet goed, dat jochie is toe aan een hond, niet aan een vriendin.

iets wat je juist nooit moet willen of toestaan in je relatie. Als hij echt wil dat het goedkomt, dan moet hij voldoende vertrouwen in je hebben dat je alleen op vakantie hem ook trouw zal zijn, of hij zou zijn mond moeten houden en hopen dat jij zelf de vakantie annuleert tzt omdat je liever bij hem bent dan in Italië.

Dus voor nu zeggen dat het goed moet komen omdat ie van je houdt en niet omdat ie probeert je vakantie bij voorbaat al te vergallen met emotionele chantage.
Hij laat je niet gaan?? Gaat ie je paspoort afpakken en je opsluiten?

Lekker die vakantie boeken! Of hij moet nu zeggen dat ie je terug wil en dan kan je er nog eens over nadenken of je moet je eigen gang gaan.

Dit is een typisch geval van 'aan het lijntje houden'!
Viva_: ga lekker die vakantie boeken! Alvast veel plezier met de voorpret.

Hij 'sluit niet uit' dat het goedkomt? En laat je niet naar Italië vertrekken als het wel goed komt? En ondertussen mag hij scharrelen?

Laat me raden: jullie belanden ook nog regelmatig saampjes in bed....Die ex van je heeft het allemaal goed voor zichzelf geregeld zo te horen.

Je meent toch niet echt serieus dat je hierop gaat zitten wachten?! Weg met die vent.
Ik heb alleen de openingspost gelezen, maar de haren rijzen me ten berge. Meid, dit is je reinste chantage! Geloof, met zo'n sukkel zul je nooit ofte nimmer gelukkig worden. Wat een arrogante eikel!

Wees blij dat hij je ex is en houd het alsjeblieft zo!!!
Eens met Mips.

Wat een loser. Laat hem lekker je ex blijven zou ik zeggen.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
ik zou weg gaan bij iemand als die persoon mij wel eens ff ging vertellen of ik wel of niet op vakantie mocht. laat staan als die gene op dat moment niet eens mijn partner is...
Ik reageer even zonder maar 1 reactie gelezen te hebben, dat ga ik zo doen. Dus misschien wel mosterd. Maar na het lezen van jouw OP denk ik meteen: DAT JE HIER UBERHAUPT OP INGAAT, LAAT STAAN OVER NADENKT!!!!!!!

Gadverdegadver! Wat een eikel van een vent en jij bent al helemaal niet goed bij je hoofd als je na deze opmerking nog bij hem terug wil.

Mijn advies: Ga lekker op vakantie en stuur em een kaartje dat hij lekker de boom in kan!

Zo, nu ga ik de rest lezen.
Iemand die je tegenhoudt op vakantie te gaan is geen relatiemateriaal. Laat 'm lekker in z'n sop gaarkoken en ga maar vooral veel op vakantie.
Heel erg gaan rondn**ken met lekkere Italianen! Je bent toch immers single??!

Even serieus: als je je OP nu terug leest, vindt je dan zelf ook niet dat hij je nogal onnodig voor het blok zet. het slaat werkelijk geen kant noch wal. Gewoon gaan met je vriendin en als je terug komt nooit meer naar die gozer terug.

Als hij echt van je zou houden, zou hij dit niet van je vragen.
Only dead fish go with the flow
quote:driewieler schreef op 18 januari 2010 @ 16:51:

Mijn advies: Ga lekker op vakantie en stuur em een kaartje dat hij lekker de boom in kan!

.Goeie tip!!! Viva, dit is echt waar het beste wat je kunt doen. Je zult er jaren later nog met plezier aan terugdenken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven