verliefd op mijn buurman
maandag 18 januari 2010 om 21:40
Ik ben hopeloos verliefd op mijn vrijgezelle buurman! Hij is zo lief en laat me weer merken dat ik een vrouw ben! Het probleem is dat ik getrouwd ben en 3 kinderen heb. Mijn man is wel lief voor me, maar we hebben een soort broer-zus relatie. Hij ziet me sexueel totaal niet staan, en gaat virtueel vreemd met andere vrouwen. Ik heb dit jarenlang weggedrukt en moedwillig geaccepteerd. We hebben het verder samen heel goed en hij is goed voor de kinderen. Maar nu is de bom bij mij gebarsten, ik ga dus vreemd met mijn buurman. Hij is geweldig! Hij laat me weer een vrouw voelen......Hij wil mijn relatie niet stuk maken, maar zijn gevoel heeft het ook gewonnen van zijn verstand! We hebben het nog geprobeerd om het tegen te houden, maar het is niet gelukt. Zijn er meer vrouwen die dit hebben meegemaakt?
maandag 18 januari 2010 om 21:52
ik ga niet vreemd omdat ik daar nu geen reden voor heb. Maar jij vind duidelijk wel dat je er een reden voor hebt. Ga je het je man vertellen? Zo niet kan ik je al vertellen dat geheimen altijd uitkomen en seks hebben met je buurman kan nooit goed gaan. Als je man het niet merkt, merkten andere buren of vrienden of familie dit wel.
maandag 18 januari 2010 om 21:54
ja ik wel drie jaar geleden.Ook met een buurman.....zelfde verhaal. Ik ben ondertussen gescheiden en het is een lang en moeilijk verhaal geworden. Heb ook 3 kinderen. Weet waar je aan begint! Er zijn weing winnaars in dit soort situaties.Maar als je niet gelukkig bent durf dan te kiezen.
Ik zit ondertussen weer goed in mn vel en heb geen spijt. Maar makkelijk was het allemaal niet. Met die buurman is het trouwens niks geworden. Maar heb nu wel een lieve vriend.
Succes !
Ik zit ondertussen weer goed in mn vel en heb geen spijt. Maar makkelijk was het allemaal niet. Met die buurman is het trouwens niks geworden. Maar heb nu wel een lieve vriend.
Succes !
maandag 18 januari 2010 om 22:00
quote:hopeloos71 schreef op 18 januari 2010 @ 21:40:
Hij ziet me sexueel totaal niet staan, en gaat virtueel vreemd met andere vrouwen.
We hebben het verder samen heel goed en hij is goed voor de kinderen.Waarom ga je in hemelsnaam vreemd in plaats van samen aan jullie seksleven te werken? Je vrijgezelle buurman is lief totdat hij klaar met je is en dan is het wellicht te laat en kun je thuis scherven gaan ruimen.
Hij ziet me sexueel totaal niet staan, en gaat virtueel vreemd met andere vrouwen.
We hebben het verder samen heel goed en hij is goed voor de kinderen.Waarom ga je in hemelsnaam vreemd in plaats van samen aan jullie seksleven te werken? Je vrijgezelle buurman is lief totdat hij klaar met je is en dan is het wellicht te laat en kun je thuis scherven gaan ruimen.
maandag 18 januari 2010 om 22:01
Het probleem is dat ik getrouwd ben en 3 kinderen heb. quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 januari 2010 @ 21:53:
[...]
Volgens mij vindt ze die drie kinderen het probleem?Ah dát zal het zijn. Dat van dat getrouwd zijn níet natuurlijk
Het probleem is dat ik getrouwd ben en 3 kinderen heb. quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 januari 2010 @ 21:53:
[...]
Volgens mij vindt ze die drie kinderen het probleem?Ah dát zal het zijn. Dat van dat getrouwd zijn níet natuurlijk
Peas on earth!
maandag 18 januari 2010 om 22:06
maandag 18 januari 2010 om 22:07
Hij wil mijn relatie niet stuk maken, maar zijn gevoel heeft het ook gewonnen van zijn verstand! We hebben het nog geprobeerd om het tegen te houden, maar het is niet gelukt.O, jullie hebben zelfs nog geprobeerd het tegen te houden! Maar het lukte niet. Nou, dan kunnen jullie er in elk geval niks aan doen.
Hij wil mijn relatie niet stuk maken, maar zijn gevoel heeft het ook gewonnen van zijn verstand! We hebben het nog geprobeerd om het tegen te houden, maar het is niet gelukt.O, jullie hebben zelfs nog geprobeerd het tegen te houden! Maar het lukte niet. Nou, dan kunnen jullie er in elk geval niks aan doen.
maandag 18 januari 2010 om 22:08
Ik ben hopeloos verliefd op mijn vrijgezelle buurman! Hij is zo lief en laat me weer merken dat ik een vrouw ben! Het probleem is dat ik getrouwd ben en 3 kinderen heb. Mijn man is wel lief voor me, maar we hebben een soort broer-zus relatie. Hij ziet me sexueel totaal niet staan, en gaat virtueel vreemd met andere vrouwen. Ik heb dit jarenlang weggedrukt en moedwillig geaccepteerd. We hebben het verder samen heel goed en hij is goed voor de kinderen. Maar nu is de bom bij mij gebarsten, ik ga dus vreemd met mijn buurman. Hij is geweldig! Hij laat me weer een vrouw voelen......Hij wil mijn relatie niet stuk maken, maar zijn gevoel heeft het ook gewonnen van zijn verstand! We hebben het nog geprobeerd om het tegen te houden, maar het is niet gelukt. Zijn er meer vrouwen die dit hebben meegemaakt?Oh dus dit is eigenlijk oog om oog tand om tand?
Ik ben hopeloos verliefd op mijn vrijgezelle buurman! Hij is zo lief en laat me weer merken dat ik een vrouw ben! Het probleem is dat ik getrouwd ben en 3 kinderen heb. Mijn man is wel lief voor me, maar we hebben een soort broer-zus relatie. Hij ziet me sexueel totaal niet staan, en gaat virtueel vreemd met andere vrouwen. Ik heb dit jarenlang weggedrukt en moedwillig geaccepteerd. We hebben het verder samen heel goed en hij is goed voor de kinderen. Maar nu is de bom bij mij gebarsten, ik ga dus vreemd met mijn buurman. Hij is geweldig! Hij laat me weer een vrouw voelen......Hij wil mijn relatie niet stuk maken, maar zijn gevoel heeft het ook gewonnen van zijn verstand! We hebben het nog geprobeerd om het tegen te houden, maar het is niet gelukt. Zijn er meer vrouwen die dit hebben meegemaakt?Oh dus dit is eigenlijk oog om oog tand om tand?
maandag 18 januari 2010 om 22:09
Hij wil mijn relatie niet stuk maken, maar zijn gevoel heeft het ook gewonnen van zijn verstand! We hebben het nog geprobeerd om het tegen te houden, maar het is niet gelukt. Zijn er meer vrouwen die dit hebben meegemaakt?
Punt 1: hij kán jouw relatie ook niet stukmaken. De enige die dat kan, ben jíj. Het is tenslotte jóuw relatie.
Punt 2: nogal slap om te zeggen dat je het geprobeerd hebt, maar dat het niet gelukt is. Dan heb je het dus gewoon niet hard genoeg geprobeerd. Je hebt toch verstand in je hoofd?
*Zó, moralistische modus uit*
Hij wil mijn relatie niet stuk maken, maar zijn gevoel heeft het ook gewonnen van zijn verstand! We hebben het nog geprobeerd om het tegen te houden, maar het is niet gelukt. Zijn er meer vrouwen die dit hebben meegemaakt?
Punt 1: hij kán jouw relatie ook niet stukmaken. De enige die dat kan, ben jíj. Het is tenslotte jóuw relatie.
Punt 2: nogal slap om te zeggen dat je het geprobeerd hebt, maar dat het niet gelukt is. Dan heb je het dus gewoon niet hard genoeg geprobeerd. Je hebt toch verstand in je hoofd?
*Zó, moralistische modus uit*
Peas on earth!
maandag 18 januari 2010 om 22:11
Hè leuk, weer een buurmannen topic dacht ik net nog.
Maar je bent getrouwd, en dan heb je ook nog 3 kinderen
Hè lastig meid!
Kan me je dilemma goed voorstellen hoor.
Waarom investeren in een man die je ooit trouw beloofd hebt, de vader is van je kinderen.
Rotzooien tussen de lakens van de buurman is natuurlijk veel voor de hand liggender
Kost niet zo veel energie....
Wat je natuurlijk gewoon zou kunnen doen is het aan je man vertellen
Ik denk namelijk dat dan al je problemen in 1x opgelost zijn
Misschien wil je man je nog wel helpen verhuizen
(en nou maar hopen dat je buurman dat ook wil, wamt voor hetzelfde geld wil ie gewoon een lekker in de buurt neukstertje
vrouw zonder normen en waarden
Maar je bent getrouwd, en dan heb je ook nog 3 kinderen
Hè lastig meid!
Kan me je dilemma goed voorstellen hoor.
Waarom investeren in een man die je ooit trouw beloofd hebt, de vader is van je kinderen.
Rotzooien tussen de lakens van de buurman is natuurlijk veel voor de hand liggender
Kost niet zo veel energie....
Wat je natuurlijk gewoon zou kunnen doen is het aan je man vertellen
Ik denk namelijk dat dan al je problemen in 1x opgelost zijn
Misschien wil je man je nog wel helpen verhuizen
(en nou maar hopen dat je buurman dat ook wil, wamt voor hetzelfde geld wil ie gewoon een lekker in de buurt neukstertje
vrouw zonder normen en waarden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 18 januari 2010 om 22:15
Even een paar vragen (wie weet helpt het):
Hoe lang speelt dit al?
Hoe lang denk je het nog vol te gaan houden?
Wil je de verhouding voor 'erbij' of ben je uiteindelijk van plan om met de buurman verder te gaan en je huwelijk te beëindigen?
Wat is precies de reden waarom je dit topic geopend hebt?
Hoe lang speelt dit al?
Hoe lang denk je het nog vol te gaan houden?
Wil je de verhouding voor 'erbij' of ben je uiteindelijk van plan om met de buurman verder te gaan en je huwelijk te beëindigen?
Wat is precies de reden waarom je dit topic geopend hebt?
Only dead fish go with the flow