FRSSWND
maandag 18 januari 2010 om 21:09
Leuke foto's LLL! Het ziet er heel gezellig uit, leuk ook met al die kindjes enzo bij elkaar.
Ik heb al een aantal keer met Schorrie pompoensoep gemaakt.
Die vond het ook heel leuk om te doen, zeker een aanrader!
Ik ken mensen die de man van een overleden stel adoptie ouders weer kennen. Zelf ken ik hem (gelukkig?) niet, maar hij komt hier uit de buurt en mijn moeder 'kent' zijn moeder. Komt dan toch weer een beetje dichtbij vooral omdat het op het schoolplein en bij de supermarkt nergens anders overgaat terwijl ik het eigenlijk niet wil weten omdat ik er een brok van in mijn keel krijg.
Net een tijd met Knorrie gezeten, hij huilde ontroostbaar, zelfs na een flesje melk. Dus even bij me genomen en toen viel hij zo in slaap. Moest nog aan Pebb denken die nu misschien ook wel met een baby'tje op schoot zat.
Pebbles, is morgen de dag dat je moeder overleed? Ik denk het wel. Heftig hoor. Doe je gewoon als alle dagen, of ga je nog iets speciaals doen?
Ik heb al een aantal keer met Schorrie pompoensoep gemaakt.
Die vond het ook heel leuk om te doen, zeker een aanrader!
Ik ken mensen die de man van een overleden stel adoptie ouders weer kennen. Zelf ken ik hem (gelukkig?) niet, maar hij komt hier uit de buurt en mijn moeder 'kent' zijn moeder. Komt dan toch weer een beetje dichtbij vooral omdat het op het schoolplein en bij de supermarkt nergens anders overgaat terwijl ik het eigenlijk niet wil weten omdat ik er een brok van in mijn keel krijg.
Net een tijd met Knorrie gezeten, hij huilde ontroostbaar, zelfs na een flesje melk. Dus even bij me genomen en toen viel hij zo in slaap. Moest nog aan Pebb denken die nu misschien ook wel met een baby'tje op schoot zat.
Pebbles, is morgen de dag dat je moeder overleed? Ik denk het wel. Heftig hoor. Doe je gewoon als alle dagen, of ga je nog iets speciaals doen?
maandag 18 januari 2010 om 22:42
dinsdag 19 januari 2010 om 10:47
Ik was ook verbaasd toen ik me realiseerde dat het alweer 2 jaar geleden is. Zou eerder zeggen 1 jaar geleden, het lijkt nog zo kort geleden. Terwjjl er al zoveel gebeurd is in de tussentijd (zwangerschap van Pebb, Moshje geboren).
Ben belastingaangifte dingen aan het doen. 2008 en 2009. Doe maar in 1 keer allebei nu ik toch echt aan 2008 moest (we kunnen de teruggave inkomstenbelasting erg goed gebruiken dus ik zag ineens de noodzaak ). 4e kwartaal voor Harrie ook gelijk klaar gemaakt voor de boekhouder.
Ben belastingaangifte dingen aan het doen. 2008 en 2009. Doe maar in 1 keer allebei nu ik toch echt aan 2008 moest (we kunnen de teruggave inkomstenbelasting erg goed gebruiken dus ik zag ineens de noodzaak ). 4e kwartaal voor Harrie ook gelijk klaar gemaakt voor de boekhouder.
dinsdag 19 januari 2010 om 12:55
Sterkte vandaag Pebbles! Ik vind het toch altijd een rare dag omdat je altijd weer even terugdenkt aan hoe het overlijden ging. En waar je normaal de persoon zelf gewoon heel erg mist word je dan ook weer even herinnerd aan de pijn van dat moment ofzo.
Ik heb net de dokter gebeld voor Sums uitslag en kreeg te horen dat 'zijn suiker aan de hoge kant is'. Maar dat was de assistente en die kon er verder geen uitspraken over doen, dus ik word vanmiddag teruggebeld door de huisarts zelf.
Ik heb net de dokter gebeld voor Sums uitslag en kreeg te horen dat 'zijn suiker aan de hoge kant is'. Maar dat was de assistente en die kon er verder geen uitspraken over doen, dus ik word vanmiddag teruggebeld door de huisarts zelf.
dinsdag 19 januari 2010 om 13:12
Hmm, nog niet te druk over maken dan maar LLL. Ik heb dat bij Maxi ook wel eens gehad, dat het zelfs dramatisch hoog was en er al over diabetes werd gepraat, ook door de huisarts zelf, en dat bleek een rare eenmalige uitschieter te zijn.
En bij Mini heeft de assistente me ook wel eens op tilt gejaagd door te zeggen dat een bepaald stofje in het bloedonderzoek 'rood was terwijl dat echt niet zo hoort' en dat de huisarts me nog wel terug zou bellen, en toen bleek dat de waarde goed was maar het getalletje op het scherm rood.
Pebbles, sterkte vandaag
Het was het eerste waar ik vanmorgen aan moest denken, dat het voor jou twee jaar geleden is en dat Wind vandaag uitgerekend is.
(Wind, waar ben je?)
En bij Mini heeft de assistente me ook wel eens op tilt gejaagd door te zeggen dat een bepaald stofje in het bloedonderzoek 'rood was terwijl dat echt niet zo hoort' en dat de huisarts me nog wel terug zou bellen, en toen bleek dat de waarde goed was maar het getalletje op het scherm rood.
Pebbles, sterkte vandaag
Het was het eerste waar ik vanmorgen aan moest denken, dat het voor jou twee jaar geleden is en dat Wind vandaag uitgerekend is.
(Wind, waar ben je?)
dinsdag 19 januari 2010 om 13:15
Ik was nog niet klaar
Nathje, ik zal pompoensoep'recept' zo even op SG zetten.
Ben onverwacht een middagje thuis, want Nano is ziek. Vannacht flink koorts, en zijn ademhaling was al ietwat aan de pieperige kant af en toe de laatste twee dagen, maar hij was nu ook echt benauwd. Dus weer aan de flixotide (ik dacht een weekje terug ofzo net dat hij daar nu wel echt overheen gegroeid was). Millenium was vanmorgen met hem thuis en naar de ha maar die had vanmiddag nog wat belangrijke afspraken, dus we hebben elkaar afgewisseld.
Nathje, ik zal pompoensoep'recept' zo even op SG zetten.
Ben onverwacht een middagje thuis, want Nano is ziek. Vannacht flink koorts, en zijn ademhaling was al ietwat aan de pieperige kant af en toe de laatste twee dagen, maar hij was nu ook echt benauwd. Dus weer aan de flixotide (ik dacht een weekje terug ofzo net dat hij daar nu wel echt overheen gegroeid was). Millenium was vanmorgen met hem thuis en naar de ha maar die had vanmiddag nog wat belangrijke afspraken, dus we hebben elkaar afgewisseld.
dinsdag 19 januari 2010 om 13:46
Daarom schreef ik het ook, want dat ga je dan inderdaad zitten doen
De laatste keer met Mini was het ook nog eens een stofje wat bij googelen bleek aan te geven dat er iets mis is met je nieren, en toen was ze net wel/net niet over die blaas-nierreflux heen. Dan loop je idd. flink te stressen.
Nahtje, pompoensoep staat erop!
Nu nog even een stom werktelefoontje plegen terwijl Nano rustig tv kijkt..
De laatste keer met Mini was het ook nog eens een stofje wat bij googelen bleek aan te geven dat er iets mis is met je nieren, en toen was ze net wel/net niet over die blaas-nierreflux heen. Dan loop je idd. flink te stressen.
Nahtje, pompoensoep staat erop!
Nu nog even een stom werktelefoontje plegen terwijl Nano rustig tv kijkt..
dinsdag 19 januari 2010 om 14:19
Nee, is ook niet makkelijk te regelen. Maar wij hebben het middelbare schoolsysteem van elk uur een ander vak/andere leraar. En ik was er tot de grote pauze en had daarna alleen nog het 5e en 6e uur een klas, en voor allebei die klassen was ik de laatste les die ze hadden vandaag. Dus allebei de klassen hebben het laatste uur vrij gekregen.
Maar dat is toeval hoor, dat het net op dinsdagmiddag goed te doen is.
Wind, meld je eens joh. Als je morgen pas gaat bevallen kan je nu best nog even wat posten
Maar dat is toeval hoor, dat het net op dinsdagmiddag goed te doen is.
Wind, meld je eens joh. Als je morgen pas gaat bevallen kan je nu best nog even wat posten
dinsdag 19 januari 2010 om 14:23
En ik werk meer uren dan waar ik voor betaald krijg, vergat ik er nog bij te zeggen. Heb dit jaar heel veel extra taken, lange cursus enz. Dat ik er een keer twee uurtjes minder ben overleven ze dus wel.
Maxi moest toen trouwens de dag daarna weer haar suikergehalte laten meten, herinner ik me nu. Direct na het eten van een heel klef zoet ontbijt met veel appelstroop enz., om te kijken hoe ze daarop reageerde (is alweer jaren geleden hoor).
Maxi moest toen trouwens de dag daarna weer haar suikergehalte laten meten, herinner ik me nu. Direct na het eten van een heel klef zoet ontbijt met veel appelstroop enz., om te kijken hoe ze daarop reageerde (is alweer jaren geleden hoor).
dinsdag 19 januari 2010 om 15:33
quote:Mille schreef op 19 januari 2010 @ 13:15:
Mille, Flixotide heeft toch helemaal geen nut tegen benauwdheid, dan moet je Ventolin hebben. Nu Flixotide gaan puffen terwijl hij dat al een tijd niet gebruikt heeft weinig zin, het duurt 3 tot 6 weken voor je weer een 'niveau' hebt opgebouwd.
(bemoeial ben ik hé )
Mille, Flixotide heeft toch helemaal geen nut tegen benauwdheid, dan moet je Ventolin hebben. Nu Flixotide gaan puffen terwijl hij dat al een tijd niet gebruikt heeft weinig zin, het duurt 3 tot 6 weken voor je weer een 'niveau' hebt opgebouwd.
(bemoeial ben ik hé )
dinsdag 19 januari 2010 om 15:48
Is Wind nou aan het keutelen met GW of is ze er een baby aan het uitkeutelen?
Vanochtend heeft ze wel een bod van MP verwijderd, dus ze is wel achter de pc geweest. Ze doet dit vast expres omdat ze het irritant vindt dat wij op haar bevalling zitten te wachten .
Maar het lijkt mij wel relaxed als die baby er is, ik moet nu steeds overal (hier, SG, mobiele telefoon) kijken of ik nieuws gemist heb.
Vanochtend heeft ze wel een bod van MP verwijderd, dus ze is wel achter de pc geweest. Ze doet dit vast expres omdat ze het irritant vindt dat wij op haar bevalling zitten te wachten .
Maar het lijkt mij wel relaxed als die baby er is, ik moet nu steeds overal (hier, SG, mobiele telefoon) kijken of ik nieuws gemist heb.
dinsdag 19 januari 2010 om 16:00
dinsdag 19 januari 2010 om 16:22
Nou pff stomme assistente. Het zag er allemaal prima uit volgens de huisarts. Bloedsuiker was iets aan de hoge kant maar niet extreem. Ze ging nog even overleggen met de kinderarts of die vond dat we daar nog iets mee moesten maar verwachtte daar niet veel van.
Hele middag voor niks zorgen gemaakt dus, nou ja, gelukkig maar .
Hele middag voor niks zorgen gemaakt dus, nou ja, gelukkig maar .