FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Gaat ie goed Wind? Ik probeer nu te bedenken waar je om moest lachen.. Ben wel blij dat we je opgevrolijkt hebben trouwens, al heb ik geen flauw idee hoe
Ah, ok. Muts!
Dat is een ander topic.
Heb al twee uur die ik mag factureren . En volgende week donderdag gaan we echt kennismaken en kijken wat ik voor ze kan betekenen. Van andere mogelijkheid nog niets gehoord, maar zijn vrouw stond op punt te bevallen, dus wellicht heeft hij het gewoon te druk. Verder nog een uurtje iets voor iemand uitgezocht en op papier gezet. Kortom, heel zoetjes aan begint er iets te lopen, moet nog wel vertwintigvoudigen om rendabel te zijn, maar het begin is er .
Zij wel

Fijn dat de eerste dingen lopen, Lien!

En de eerste twee uren die je kunt facturen, goed!!
Lekker toch, dat het begin er in elk geval is. Wind wou dat ze hetzelfde kon zeggen
Tsssk. En dan wel hooghoogzwanger nog net even sneller zijn dan ik. Ik moet echt eens een typcursus gaan doen..
Wind staat ook op punt te bevallen toch, ergens de komende drie weken .
Je hebt tegenwoordig ook typcurussen voor kinderen zag ik, kinder LOI, moet niet gekker worden...
Ik ben zó snel... behalve als het om bevallen gaat
Drie weken?!?

Kom op zeg.... maak me gek!

Ik vind Koeka een leuke meid, maar ik dacht echt van de week dat ze gek geworden was toen ze 01-02 en 02-02 als mooie bevaldata opperde, maar klinkt steeds realistischer. En ik pessimistischer
Wacht maar, over 1 of 2 jaar krijgt je dochter vast een brief via school over een typcursus voor kinderen. Want dan kan ze lekker snel werkstukken maken enz.

Ik zou wat nuttigs gaan doen.. SG en dan echt beginnen maar. Ik zit nu de tijd dat Nano zichzelf entertaint te verdoen
Met bevallen was ik ook niet snel Wind. Dus als je typtempo daar iets mee te maken heeft..

Overigens vind ik 01-02-2010 wel de mooiste datum van het rijtje.
Ja, of 20-10-2010
Harrie was niet chagerijnig toen ik hem wakker maakte, ik moest het lichtje omschrijven en het was de koelvloeistof dacht hij (en ik). Vanochtend heeft hij er even naar gekeken en toen de garagemeneer gebeld, waar ik zojuist mijn auto heb achtergelaten want nadat de garagemeneer de koelvloeistof had bijgevuld en ik alweer op weg naar huis was, zag ik dat het aan de bijrijders kant op de vloer drupte cq stroomde. Slang dus lek, of lekke koppakking, en ik hoop dat het het eerste is.

Nu rijd ik in een oude fiatje zonder stuurbekrachtiging en dat is best gevaarlijk want ik neem steeds bijna lantaarnpalen mee als ik een bocht neem .

Ik was van plan vandaag mijn ondernemingsplan af te maken, maar de dag verloopt tot nu toe anders dan gepland. Gelukkig laat ik Schorrie overblijven, ik heb dus nog tot 15 uur. Ga nog even de laatste pagina lezen van hier (ik reageer per pagina ) en dan aan de slag.
Succes met je ondernemingsplan!

En het is wat met al die nieuwe auto's die mankementen vertonen.

Vreemd toch? Of gewoon toeval?

Buurvrouw kwam op de koffie en is uiteindelijk best lang geweest.

Wilde weten hoe het met me ging Nu tafel dekken want GW is KW halen en dan daarna douchen want zit nog steeds in mijn badjas. Juist ja.
Zo, ik heb net 4 tosti's gegeten, en nu moet ik over mijn zwakke eigenschappen gaan schrijven. Misschien dat ik 'Geen maat kunnen houden' kan opschrijven .

Lekker Wind, even afleiding van de buurvrouw. Zo lekker eten met KW en GW, en dan is de dag alweer een heel eind om .
Tosti's.. mmh, lekker!

Moet je in je ondernemingsplan ook je minder goede kanten noemen?

Wij hadden van dat gele brood van de AH.

Lekker met pindakaas

Nu douchen!
Maisbrood?

Ja, je moet je sterke punten noemen, en je zwakke punten cq missende vaardigheden. En dan wat je denkt daaraan te gaan doen.

Of het moet weet ik trouwens niet, maar het voorbeeld dat ik heb daar staat het in dus ik doe het ook. Is ook wel goed om te weten wat je valkuilen zijn en wat je daarmee gaat doen.
Ja, maïsbrood! En die Pain de Huppeldepup van AH heeft dan zo'n lekker krakant korstje. Maar heb me in weten te houden en 3 boterhammen gegeten.

Inderdaad goed om even bij stil te staan.

Misschien heb je nog wat aan die coachoefening van mij? Dat je een aantal mensen vraagt om 3 positieve eigenschappen en 1 verbeterpunt van jezelf. Geeft ook veel inzicht.

Kat zit weer op mijn schouders!

Oh, en Hepi is dood. De goudvis...

En Hepi leeft nog. Nu moeten we een nieuwe Hepi kopen.
Dat heb ik al een keer gedaan toen ik bij heldin was, dat is inderdaad nuttig geweest want die eigenschappen heb ik ook bij mijn sollicitatiegesprek opgenoemd!

En nu inderdaad ook in het plan, althans, een deel van de goede eigenschappen en een klein deel van de slechte eigenschappen.

Een van mijn vriendinnen had namelijk als slechte eigenschap van mij: Ik kan er geen verzinnen en wil ook niet zomaar wat roepen, je bent goed zoals je bent. Het enige is misschien dat ik onze stapavondjes mis en we dat dus misschien vaker moeten gaan doen .

Ik dacht dat de echte Hepi dood was. Of is ze dat al? Wie weet het?

Pain de Campagne.

En ik vond het zwemverhaal op dat topic heel zielig.
Het zwemverhaal wat ik heb geschreven?
Ja. Vind het sneu voor KW dat hij zichzelf dan zo in de weg zit, terwijl hij daar geen reden toe heeft.

Hebben jullie gestort of gaan jullie storen op 555?

Ik niet.

Pebbles, druk aan het werk? Hoe gaat het met je?
Kreeg van mijn vader een mailtje dat hij namens ons geld had overgemaakt. Sja en dan zou ik natuurlijk ook zelf nog geld kunnen overmaken, maar dat doe ik dan niet. Als we weer wat ruimer in ons jasje zitten prima, maar de komende maanden vind ik net iets te spannend om nu geld over te maken. Voel me daar altijd wel een beetje lullig over, want we hebben het hier zo goed, maar goed, mijn naastenliefde uit zich in andere dingen: Leen bijvoorbeeld, maar ook Amnesty lidmaatschap en Aidsfonds standaard bijdrage.

En verder geloof ik niets, hoewel... we wonen in een buurt waar heel veel gecollecteerd wordt en als het echte collecte is mik ik paar euro in de bus, als het maandelijks betalen is dan doe ik niet mee, vind het vervelend dat ze daarvoor ook aan de deur komen).
Ik heb ook niks overgemaakt, inderdaad even uitkijken want met nieuwe inkomsten Sjaak moet het uitgavenpatroon nog even worden aangepast. Heb alle maandelijkse donaties ook stopgezet, doe nu alleen nog mee aan email en smsacties van Amnesty. De rest komt wel weer als er weer wat meer financiele rust is.

Verder ook weinig rust, want zowel thuis als op werk retedruk. Vanavond eindelijk weer eens een lekker avondje alleen thuis, kan ik me echt vreselijk op verheugen. Maar moet ook nog een vriendin bellen en daar gaat de halve avond waarschijnlijk aan op.

Wind, ik heb een collega met een kind dat net zo is als KW als het over grote dingen als afzwemmen gaat. Hij had dus ook al wel vier keer afzwemmen overgeslagen wegens ziek of anderssoortig ontwijkend gedrag, en kwam toen op een gegeven moment thuis na zwemles en vertelde tussen neus en lippen door dat hij zijn a-diploma had. Bleek dat een van de badjuffen hem heeft laten afzwemmen in zijn eentje, ook zonder tegen hem te zeggen dat het afzwemmen was. Dus gewoon alles wat ze moeten kunnen laten doen en beoordeeld. Vond ik echt zó lief en meedenkend van zwembad. Misschien kun je eens met een van de badmeesters overleggen?

Verder dus drukdrukdruk dus later meer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven