vreemdgegaan met meisje

19-01-2010 17:53 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
,
anoniem_99336 wijzigde dit bericht op 19-01-2010 22:08
Reden: nevermind
% gewijzigd
Is dit echt?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Was het wel legaal? (mbt leeftijd)
Waarom is zoenen met een meisje geen vreemdgaan?

Je zoent dan toch met een ander persoon dan je vriend. Logisch dat hij kwaad is.
Je moet ook niet vreemdgaan TO.

Logisch dat jouw vriend nu even boos is. Heb je je vriend ook uitgelegd hoe het is gekomen dat je vreemd bent gegaan?
Als hij zich in zijn k*nt had laten nemen had jij het ook niet erg gevonden, toch? Hij is immers echt hetero.
Vreemdgaan is vreemdgaan. Of het met een meisje of een jongen is.

Zou ook wel raar staan te kijken als mijn man thuiskwam met de boodschap: Ik ben hetero, maar ik heb het net gedaan met een man, geen probleem toch, is er nog bier?
quote:misspoez schreef op 19 januari 2010 @ 17:58:

Als hij zich in zijn k*nt had laten nemen had jij het ook niet erg gevonden, toch? Hij is immers echt hetero.

Misschien was het gewoon een dronkemansactie van TO, dat ze even de tongen hebben gestreeld. Lijkt me niet zo'n probleem, als het voor de fun was en het niet meer gaat gebeuren nu vriendlief dit niet zo op prijs stelt.

Of is er nu een wereld voor je opengegaan TO?
quote:Sidhe schreef op 19 januari 2010 @ 17:57:

Waarom is zoenen met een meisje geen vreemdgaan?

Je zoent dan toch met een ander persoon dan je vriend. Logisch dat hij kwaad is.Zoenen met een meisje is wel vreemd gaan, maar misschien heeft ze niet gezoend maar alleen seks gehad. Dat is dan toch eigenlijk een soort van masturberen vind je niet?
,
anoniem_99336 wijzigde dit bericht op 19-01-2010 22:09
Reden: nvm
% gewijzigd
M/v...maakt niet uit. Je bent vreemd gegaan dus heeft hij alle recht om kwaad te zijn. En ja, je bent dom.
Waarom is dit geen vreemdgaan?

En hoe oud ben je?
En nee, er is bepaald geen wereld voor me opengegaan en ben niet van plan het vaker te doen, maar ben bang dat dit niet voor me spreekt: dat maakt het juist nog stommer.
Waarom heb je het gedaan? Het is trouwens wel degelijk vreemdgaan, of het nou een man of een vrouw is.
Ik was er misschien, heel dom, vanuit gegaan dat de meeste mannen zoiets niet zo erg vinden. Ik had beter moeten weten. En ik ben 26 en niet achterlijk, doe dit soort dingen niet vaker.
dronken, ergens wel spannend. Geen goeie excuses, I know.
Dan zul je je vriendje duidelijk moeten maken dat je er heel erg spijt van hebt. En hem even laten. Hij is boos en dat is begrijpelijk.
En waaróm nu dan wél??? Meestal proberen meisjes dit soort dingen uit als ze 14 of 15 zijn...
quote:azerbeidzjan schreef op 19 januari 2010 @ 18:06:

Ik was er misschien, heel dom, vanuit gegaan dat de meeste mannen zoiets niet zo erg vinden. Ik had beter moeten weten. En ik ben 26 en niet achterlijk, doe dit soort dingen niet vaker.Dan ben je oud genoeg om beter te weten. Als je het hier nog nooit met hem over hebt gehad, dan ben je wel een tikkie naief om er vanuit te gaan dat hij het wel oke zou vinden. Hoe ben je van plan dit goed te maken?
quote:Nammma schreef op 19 januari 2010 @ 18:07:

En waaróm nu dan wél??? Meestal proberen meisjes dit soort dingen uit als ze 14 of 15 zijn...Klopt. Ik was 15 toen ik het uitprobeerde met een meisje van 17. Was leuk, maar ook meteen de laatste keer. Niet mijn ding.
Het is altijd vreemdgaan als je iets intiems deelt met een ander, wat je normaal met je partner doet, en als die er niks van weet.

Maakt dus niet uit of het een man/vrouw/bejaarde/de postbode whatever is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ow, geldt de postbode ook als vreemdgaan?
Trouwens,

ik heb ook wel eens met een meisje gezoend, ook dronken. Vriendje was ook not amused. Uitgelegd dat ik het ook deed om dat we in een melige bui waren. Ook geen excuus uiteraard, maar het betekende niet het einde van de wereld.

Niet meer doen dus als je nog een lange en gelukkige relatie met je vriendje wil.
het ging niet om zoenen maar eigenlijk alles, dat had ik nooit uitgeprobeerd op mijn 14e.
quote:azerbeidzjan schreef op 19 januari 2010 @ 17:53:

Het klinkt misschien allemaal heel kinderachtig maar ik zit er echt heel erg mee. Ik ben vreemdgegaan met een meisje en mijn vriend is nu heel boos en wil me even niet zien. Ik had het van tevoren nooit met hem erover gehad, en ik weet dat het verkeerd is maar ik vind dat eigenlijk geen vreemdgaan. Ik ben wel degelijk hetero en hou ontzettend veel van mijn vriend, en zou nooit vreemdgaan met een man. Geen excuus, maar het kwam er gewoon van. Hij is echt heel kwaad geworden en dat had ik helemaal niet verwacht. Weet even niet wat ik moet doen.

Wat zou er dan verkeerd aan zijn, hè?

Natuurlijk is dit wel vreemd gaan! Ik kan me heel goed voorstellen dat je vriend zich belazerd voelt. Hoe zou jij het vinden als hij met een jongen gaat liggen vozen dan? Vind je dat dan ook geen vreemdgaan, omdat hij normaliter hetero is?

Ik zou hand in eigen boezem steken als je hem echt terug wilt en hem nu even met rust laten. En er niet vanuit gaan dat hij het je gaat vergeven.
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven