vreemdgegaan met meisje

19-01-2010 17:53 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
,
anoniem_99336 wijzigde dit bericht op 19-01-2010 22:08
Reden: nevermind
% gewijzigd
Ik heb er nu zo'n beeld bij dat je het giechelend verteld hebt aan je vriend, in de overtuiging dat hij het wel spannend zou vinden.
quote:minny schreef op 19 januari 2010 @ 18:09:

[...]

Klopt. Ik was 15 toen ik het uitprobeerde met een meisje van 17. Was leuk, maar ook meteen de laatste keer. Niet mijn ding.Op mijn 15e speelde ik nog met poppen denk ik...
quote:minny schreef op 19 januari 2010 @ 18:10:

Ow, geldt de postbode ook als vreemdgaan? postbode wel, pizzabezorger niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:driewieler schreef op 19 januari 2010 @ 18:12:

[...]

Op mijn 15e speelde ik nog met poppen denk ik... Ik ook, alleen was ze 17, levend en meer dan een kop groter.
quote:rosanna08 schreef op 19 januari 2010 @ 18:13:

[...]

postbode wel, pizzabezorger niet Ooooow, dus het mag wel als ze je voedsel bezorgen? Nee dan is het goed.

*noteert: onthoudt voedselbrengclausule*
TO, ben je all the way gegaan of niet? Die indruk wek je met je laatste post.
Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat je dacht dat het niet zo erg is. Ik heb namelijk echt totaal niet de behoefte om met een meisje te zoenen, en als ik het zou doen zou het puur voor de grap zijn, of om het een keer uit te proberen. Ik heb er wel eens over nagedacht en ik kan me zo voorstellen dat een vriendje het ook niet zo zwaar op zou vatten.

Hoewel ik me ook kan voorstellen dat hij het niet leuk vindt, en om eerlijk te zijn zou ik ook not amused zijn als hij met een man zou zoenen. Al was het voor de grap, dan zou ik niet jaloers zijn maar het wel ranzig vinden, om eerlijk te zijn.
Oh, ik lees nu dat je alles hebt gedaan. Dat vind ik persoonlijk dus wel te ver gaan.
Ranzig vond ik het niet hoor. Best lekker eigenlijk. Miste alleen die stoppels op de kin.
,
't zou mij ook niet uitmaken of het gaat om de postbode/man/vrouw/bejaarde, als mijn vriend met een ander seks heeft gehad, is dat vreemdgaan. Ook als mijn vriend het zelf niet als vreemdgaan ziet. (hoe kun je nou all the way seks met een ander hebben en dat niet als vreemdgaan zien??).

Hoe is hij hier trouwens achter gekomen? Heb je het hem zelf verteld?
,
Zeg, TO,

Zou je misshien het hele verhaal kunnen vertellen, zonder dat het uit je getrokken wordt?

Wat heb je precies gedaan en waar zit je nu eigenlijk mee?
*ff vraagje...waarom is je naam Azerbeidzjan?? In Nagorno Karabach is ongeveer 20 jaar geleden een hele vieze oorlog geweest, deportaties, volkerenmoord, brrrr krijg daar hele rare gedachtes bij. Kom je daar vandaan?*
,
,
,
Gewoon ff nieuwsgierig....
En wat ben je nu van plan te doen dan?

Lijkt me erg logisch dat jouw vriend pissed is, ook dat hij even afstand van je wil. Lijkt me dat je hem die ruimte geeft en hem duidelijk maken dat je er spijt van hebt en dat het niet op die manier iets voor je betekend heeft. Het is aan hem wat hij er vervolgens mee doet. Als hij besluit de relatie te beindigen, dan heb jij dit te accepteren.

Jij hebt dan een les geleerd; niet vreemdgaan in een relatie. Ook erg waardevol natuurlijk.
quote:Nammma schreef op 19 januari 2010 @ 18:07:

En waaróm nu dan wél??? Meestal proberen meisjes dit soort dingen uit als ze 14 of 15 zijn...Niet iedereen hoor. Ik wil het ook heel graag, maar het is er gewoon nog niet van gekomen. En tsja ben toch al 25.
Dus jouw vriend was in huis terwijl jij seks met dr had? Damn...kan me voorstellen dat hij hier niet blij mee is.
Ik vind het ook niet ranzig en zeker wél vreemdgaan. Het is misschien een soort van als vanzelf gegaan en misschien heb je de situatie verkeerd ingeschat, maar ik snap goed dat je vriendje pissed is. Ik ben benieuwd wanneer hij weer tot rede komt...
Rest je niets anders dan op de blaren zitten.

Geef je vriend de tijd om dit te laten bezinken.

Het vertrouwen is tenslotte geschaad en het zou teveel gevraagd zijn om van hem te verwachten dat hij binnen korte tijd weet hoe hiermee om te gaan.

Jouw actie zal heel veel vragen en twijfels bij hem oproepen.

Jij zegt stellig hetero te zijn, maar voor hem is dat misschien maar de vraag.

Anyway, hopelijk komen jullie eruit.
Nieuwe avatar, Donna?
quote:driewieler schreef op 19 januari 2010 @ 18:57:

Nieuwe avatar, Donna?

Ja, een tussen avatar tot ik iets leuks vind.

En jij, gewoon lekker avatarloos?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven