A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Goeiemorgen.

Hahahhaa aubergines oogsten, 't gaat goed met je boerderij!

Het paarse vestje is van wehkamp klik hier Als je op de zwarte klikt kun je nog wat beter zien hoe ie valt.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Hallo meiden

Beterschap voor Carlien

Dee en Dreamer hebben het leuk gehad van het weekend en zijn nu aan het uitrusten

Hier een zieke mini.. blaft alsof ik ook een hondje in huis hebt..

Hier CWI shit gedaan en vacatures gevonden dus ga maar weer druk aan de schrijf ;)

Oh en rekeningen betalen Blegh...
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Hoi vrijdag volgende uitslag (halverwege middag) Spannend maar weer. Longarts die onderzoek deed gaf aan dat het hem niet zou verbazen als arts van mam een kijkoperatie zou doen... Wat moeten we daar nu weer van denken, is dat goed of juist slecht.. Arghhhh die onzekerheid is killing
Geen idee wat die uitspraak betekent Caylinn, maar sterkte met wachten/de onzekerheid
Caylinn heel veel sterkte; die onzekerheid lijkt me verschrikkelijk.
Jaa, die onzekerheid is écht niet leuk Cay... het is al zoiets onzekers en dan ook steeds weer wachten op uitslagen..

Nee, Dreamer was om 15.44 uur niet aan 't uitrusten, Freak. Maar.. de kinderen zaten aan Farmville (van facebook.. ) en zodoende kon/mocht ik er niet op Daarna gesprek op school over LD en wat ze voor voortgezet onderwijs zou kunnen gaan doen. Hier waren geen problemen, dus nog zo'n 30-45 minuten met de leraar over pasteltekenen gehad

En... kreeg zojuist een email met de vraag of ik nog interesse had in een 'klusje' bij vorige afdeling. Nou..eh.. JAAAAA

dus, morgen gesprek
Later is nu
Lekker toch zo'n gesprek op school Dreamer

Succes morgen met dat gesprek over klusje, ik duim vast voor je!

Hoe meer honden hoe meer vreugd hoor idd jammer (sowieso) dat we zo ver van elkaar af wonen. Volgens mij heb ik het al vaker gezegd, kom gewoon hier in de buurt wonen, en dan heb je nu ook nog een honden oppas

Een kijkoperatie klinkt mij redelijk positief in de oren, voor zover je van positief kunt spreken natuurlijk, ik hoop dat jullie vrijdag echt duidelijkheid krijgen Cay

Beterschap voor Mini en ik duim ook voor jou en Thee natuurlijk!

En ik wil best meer horen over dat leuke jubileum

Je hebt iig het sjaaltje Carlien;-) Jammer dat die schoenen niet in jouw maat waren, ik snap dat je ook verliefd bent:-)

Ik ga voor de zilverkleurige kettingen Jasmine, die oorbellen zijn ook tof, maar die draag ik niet want zie je toch niet bij mij met dat haar wat over m'n oren hangt:-)

En dat vestje is super!

De loge bleef gewoon lekker slapen toen ik naar bed ging, dus geen excuus om haar mee naar bed te nemen, nou ja werd anders toch een beetje vol
.
Succes morgen Dreamer, altijd leuk als ze je terugvragen!

Zenuwslopend dat wachten, Cay, in dit geval hoop ik dat de tijd vliegt.

Verder niks te melden.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Oh succes Dreamer.. spannend!!!

Cay alleen even een sterkte meid

Hier verder ook weinig nieuws... mini is aan de betere hand en ik ga sollies schrijven op de vacatures die ik gevonden heb op internet:)

Later!
Hier een JIPPIEE

Het gesprek was een soort van "dit hebben wij in de aanbieding en voel je daar wat voor"-gesprek en daar hoefde ik dan helemaal niet lang over na te denken Dus.. weer voor 16 uur onder de pannen, wel in combi met andere baan, daar ga ik nog wat mee proberen.

Verhuizen jullie richting op zit er echt niet in Twin. En niet vanwegen jullie, natuurlijk, maar ik/wij zit(ten) hier gewoon ontzettend lekker. Hoewel.. een hondenoppas is natuurlijk niet te versmaden

Toedels
Later is nu
Wow gefeliciteerd Dreamer

quote:tweeling schreef op 19 januari 2010 @ 22:40:

Ik ga voor de zilverkleurige kettingen Jasmine, die oorbellen zijn ook tof, maar die draag ik niet want zie je toch niet bij mij met dat haar wat over m'n oren hangt:-)

En dat vestje is super!

De loge bleef gewoon lekker slapen toen ik naar bed ging, dus geen excuus om haar mee naar bed te nemen, nou ja werd anders toch een beetje vol

Was vanmiddag even bij de H&M in Leeuwarden, was benieuwd hoe de kettingen er in het echt uit zien maar daar hadden ze de kettingen (nog?) niet.

Wel fijn dat de logé lekker bleef slapen, dan voelde ze zich ook vertrouwd bij jullie.

Dreamer, super van de baan! Van harte gefeliciteerd!
Yehhhh gefeliciteerd Dreamer

Was ook niet serieus dat je moet verhuizen, als is het wel serieus dat ik het leuk zou vinden als je hier in de buurt zou wonen, en dat geldt ook voor de andere hier!

Maar wel jammer dat ik niet op Milo kan passen

Ik denk dat niet alles wat online staat ook in de winkel te koop is Jasmine, zelf zit ik nog ff op mijn handen, wil best nog wat bestellen van wat je hier liet zien

Loge is idd vertrouwd hier en met ons, maar is verder sowieso makkelijk, ik hoef teckel echt niet ergens achter te laten:-)
.
meiden

Ik heb vandaag dan eindelijk een gesprek gehad met reintergratieburo.. was goed gesprek en nu maar hopen dat ze snel met leuke vacatures enzo op de proppen gaat komen

Cay...al nieuws????
Het is inderdaad mis, het is longkanker. Vooralsnog lijkt het tamelijk positief te zijn: de kanker zit nog maar in 1 klier. Om dit te bepalen volgt er een kijkoperatie, waarbij er van diverse verdachte klieren, die nu schoon lijken, meer weefsel wordt afgenomen om te bekijken of dit ook echt zo is. Indien ja, dan kan een operatie nog met chemo, anders niet meer.
Ach.. Cay

We kunnen zo weinig voor je doen he. Heel veel sterkte!
Later is nu
Goh, ik wilde net vragen of er al nieuws was Cay. Wat een kut nieuws zeg .
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Wanneer is de kijkoperatie?
Jee Cay Wat een verschrikkelijk bericht. Hoop zo dat de klieren schoon zijn!
Wanneer de operatie is weten we nog niet, er moet nog overleg volgen tussen longarts in ouders woonplaats en longarts in Z-huis waar weefsel is weggenomen..... Ik hoop iig zsm
Dat hoop ik ook voor jullie Cay

En het verlossende bericht dat verder alles schoon is.
.
Ik sluit me bij Twin aan, Cay. We duimen!

Net terug van verjaardag en ik kon achter de strooiwagen aan naar huis rijden.... het heeft lekker doorgesneeuwd hier.

Bedankt van de jarige voor de felicitaties Twin, en de volgende keer moeten jullie (jij en M) maar meekomen, zei hij.
Hier nog geen sneeuw, maar waar LD vanmorgen moest trainen wel. Verraste me, want daar in de buurt had ze gisteren wedstrijd en was er nog niets wit. De witheid begon zich langzaamaan op te bouwen bij de provinciegrens.

Cay, hoe gaat het nu met jou?

Hier raar.. heb laatst m'n CV gestuurd voor een baan van 20 uur, was te laat en kreeg nooit reactie. Nu wel. Dat degenen die wel op tijd waren niet geschikt waren, maar ik wel. Net nu ik dus andere baan geaccepteerd heb, die langer duurt, ook heel leuk is en niet te combineren. pff.. afwijzen voelt raar maar wel goed
Later is nu
Ik kwam trouwens vandaag ergens achter: ik had hier gezegd dat ik op 7 feb in Twincity zou zijn, ivm sport LD. Nu zag ik vandaag dat LD aan 't eind van de middag in Jascity óók een wedstrijd heeft Dit gaan we wel redden, maar afspreken wordt lastiger. Jammer he?
Later is nu
Cay Lieverd..

en weet dat kaarsje hier altijd brand ........pffff

Verder hier geen nieuws ... ja dat Pipimusical fantastisch was Mini en ik hebben genoten vanmiddag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven