vreemdgegaan met meisje

19-01-2010 17:53 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
,
anoniem_99336 wijzigde dit bericht op 19-01-2010 22:08
Reden: nevermind
% gewijzigd
Het zou geen vreemdgaan zijn als je vriend het oke vond. Maar jullie hadden het er nog nooit over gehad begrijp ik. Hoe lang hebben jullie een relatie dan? Want het lijkt me dat je op een bepaald moment het toch hebt over wat je onder vreemdgaan zou verstaan en wat je van elkaar verwacht ('the talk' zeg maar).

Veel mensen vallen nu over je heen en dat heb je misschien ook wel verdiend maar je hebt er niks aan. Rot voel je je toch al. Heb je al met je vriend gepraat inmiddels?
quote:Donna schreef op 19 januari 2010 @ 19:00:

[...]

Ja, een tussen avatar tot ik iets leuks vind.

En jij, gewoon lekker avatarloos?Ik ben een nitwit wat plaatjes plakken betreft. Geen idee dus hoe ik een avatar kan maken. You wanna help?
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom, als je zegt niet geïnteresseerd te zijn in vrouwen op die manier, je wel met een vrouw naar bed gaat. Nota bene terwijl je een relatie hebt.

Maar goed, het is tegenwoordig nogal hip om part-time bi zijn...

Anyway, logisch dat je vriend tijd en ruimte wilt om dit te verwerken. Geef hem dat ook. Jij bent tenslotte wel degelijk vreemd gegaan.
quote:azerbeidzjan schreef op 19 januari 2010 @ 18:06:

dronken, ergens wel spannend. Geen goeie excuses, I know.

Je was dronken? Dan kan het ook nog eens zo zijn dat je vriend niet eens boos is omdat je dit wilde proberen, maar omdat jij je zo laat vollopen dat je niet meer goed nadenkt en zomaar dingen doet. Er had ook een jongen voor handen kunnen zijn, dat had ook spannend kunnen worden.

Lekker dom van je, als je het echt had willen proberen had je hier beter eerst over kunnen praten met je vriend. Wat heeft hij nou aan sorry?
quote:azerbeidzjan schreef op 19 januari 2010 @ 18:21:

Daar heb ik niet echt de kans voor gekregen, hij kwam er al eerder achter...Onzin, je hebt het dus gewoon uitgesteld. Hij had het moeten weten op het moment dat jij het in je hoofd haalde om je broek/rok/jurk uit te trekken. En dan nog een paar uur eerder als we dan heel concreet gaan zijn.
quote:Madhe schreef op 19 januari 2010 @ 20:18:

[...]

Je was dronken? Dan kan het ook nog eens zo zijn dat je vriend niet eens boos is omdat je dit wilde proberen, maar omdat jij je zo laat vollopen dat je niet meer goed nadenkt en zomaar dingen doet. Er had ook een jongen voor handen kunnen zijn, dat had ook spannend kunnen worden.

Lekker dom van je, als je het echt had willen proberen had je hier beter eerst over kunnen praten met je vriend. Wat heeft hij nou aan sorry?Eens!
quote:Het klinkt misschien allemaal heel kinderachtig maar ik zit er echt heel erg mee.Niet alleen heel kinderachtig (en onbetrouwbaar en achterbaks) om seks met een ander dan je vaste partner te hebben zonder dat die daar van af weet en dan niet te snappen dat het wel degelijk vreemdgaan is, maar nog veel kinderachtiger om al je berichten te verwijderen.quote:Ik ben vreemdgegaan met een meisje en mijn vriend is nu heel boos en wil me even niet zien. Ik had het van tevoren nooit met hem erover gehad, en ik weet dat het verkeerd is maar ik vind dat eigenlijk geen vreemdgaanJe bent vreemdgegaan máár vindt dat eigenlijk geen vreemdgaan? Vind je dat nu alleen om je eigen geweten te sussen, of heb je daar nog een goede reden voor ook?quote:Ik ben wel degelijk hetero en hou ontzettend veel van mijn vriend, en zou nooit vreemdgaan met een man. Geen excuus, maar het kwam er gewoon van. Hij is echt heel kwaad geworden en dat had ik helemaal niet verwacht.Je had het niet verwacht? Oh, dus jij zou het ook oké vinden als hij seks met mannen heeft "omdat het er gewoon van kwam"?quote:Weet even niet wat ik moet doen.Ik denk dat je op de blaren moet zitten en blij mag zijn dat hij überhaupt nog een relatie met je wil!
quote:driewieler schreef op 19 januari 2010 @ 20:01:

[...]

Ik ben een nitwit wat plaatjes plakken betreft. Geen idee dus hoe ik een avatar kan maken. You wanna help?

Offcourse.

Is mij ook na veel knippen en plakken gelukt.

Voeg je wel toe als vriendin, want anders zijn we schuldig aan topic vervuiling.
Allemaal komma's.....
quote:minny schreef op 19 januari 2010 @ 18:09:

[...]

Klopt. Ik was 15 toen ik het uitprobeerde met een meisje van 17. Was leuk, maar ook meteen de laatste keer. Niet mijn ding.Ik ook...ook niet mijn ding. Ik was 15 en het was mijn nicht...zij heeft daardoor ontdekt bi te zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven