3000 + Deel 23

18-01-2010 12:52 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

Wel 4 regels:

Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.

Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
De spierpijn wordt minder, gelukkig, want dan kan ik er zondag en maandag weer tegenaan
Spannend Piba!! Ben benieuwd!
In precies een maand kom ik naar nederland, ga brideflight dan zeker kijken.

Leuk Piba.

Nou peukie is op, nu aan de slag, later allemaal.
Trouwens....dat ik nu aan het puinruimen ben in huis komt door de verhalen van Bi over de zooi verzameling van haar moeder, das dan wel weer een positief resultaat van het forum
wat is bride flight?
Goedemorgen!

Weet iemand een ergere rotklus dan de vriezer schoonhakkenmaken? Dan hoor ik het graag, want ik vond dit al erg genoeg!
- de wc 'uitdoen',

- Autostoeltje schoonmaken vanwege babybraak (echt met borsteltje, want het slotje gaat ook volzitten

- badkamer dweilen vanwege verstopt putje

- haren uit doucheputje trekken? (woonde in studententijd in meidenhuis: elke maand kwam daar een hele pruik uit, bleugh!)
Yegh....nee dan ben ik blij dat ik vandaag voor de vriezer koos. Naast het gangbare huishoudelijke werk dan. Ook vervelend trouwens.
Ieuuw Piba

De dingen die Piba zegt dus.

En wat dacht je van:

Korstige egel afschrobben.

Kokers schoonmaken (= piemel van paard)

Parvo diarree van hond opruimen.

Nu ben ik echt weg.
Ieuw, moet je dat schoonmaken dan, zo'n eh...koker?
met een staalborstel
Oke...ik heb weer andere hobbies. En als die op zijn ga ik wel de vriezer schoonmaken.
Goedemorgen

Laat ik na lange tijd weer eens iets van mij horen, lijkt iedereen druk bezig te zijn met het huishouden.Nou ja, op de laatste pagina dan, de rest heb ik niet bij gelezen. En ga ik oook niet doen.. Ook voor mij staat het huishouden op het programma vandaag. Nu even pauze met 'n kop thee
quote:mamalief schreef op 20 januari 2010 @ 10:53:

Trouwens....dat ik nu aan het puinruimen ben in huis komt door de verhalen van Bi over de zooi verzameling van haar moeder, das dan wel weer een positief resultaat van het forum You go girl!!
Haaai AnneRoos!!

Ik ga nu (weer) aan de administratie beginnen!!

Beginnende met: belasting overboeken.. blegghhhh zonde zonde zonde!!
Zo, de thee is op. Dat betekent dat ik weer aan de slag moet...

Tot later.
vriezer schoonmaken doe ik als volgt:

stekker eruit

inhoud in koelbox

ontdooien

lap erdoor

inhoud terug

stekker er weer in
Sorry.... Ik neem nog even wat ruimte in en dan houd ik er echt voor eeuwig over op.

Ik ga echt even afstand nemen van hier. Verdwijnen wil ik niet, daarvoor is iedereen me te lief inmiddels en ik wil de lol niet missen.

Wat Bam zegt ervaar ik ook. Hoogste tijd om weer intensief te investeren in mijn RL. Ik ben thuis en op mijn werk hard nodig op het moment en daar heb ik me eigen nuchtere, stoere zelf bij nodig.

Vannacht zat ik om nog 2:30 uur brullend aan de telefoon, met een werkdag van 16 uur in het vooruitzicht en vanochtend werd ik echt k*t wakker. Ik schiet al tegen het plafond bij het lezen van een naam en daar kan het meisje of wie dan ook niks aan doen. Dit zit echt helemaal in mezelf.

Dit is niet normaal! Ik lijk wel een debiel.

Floor gaat weer normaal doen! En daar kan ik jullie ff niet bij gebruiken!

Zo.... en dan ga ik nu de tandarts afbellen!
Tandarts afbellen????? Wrom????
Floor.. je hebt helemaal gelijk. Je eigen leven, je gezin en je werk mogen nooit beinvloed worden door forummen!

Forummen is tijd voor jezelf, maar dan moet je er wel met een gerust hart mee bezig kunnen zijn
quote:LeukerT schreef op 20 januari 2010 @ 11:35:

vriezer schoonmaken doe ik als volgt:

stekker eruit

inhoud in koelbox

ontdooien

lap erdoor

inhoud terug

stekker er weer inDaar had ik helaas geen tijd voor, aangezien mijn eten echt bevroren moest blijven. Dus dat werd hakken en zow, om de boel een tikkie op te laten schieten.
Stiekem doen jullie gewoon wat Bea zegt
Hihi Miny:)

Maar het klopt wel natuurlijk he... het forum mag natuurlijk nooit je echte leven gaan beinvloeden.. moet aanvulling/ontspanning zijn

Hier net al genoeg lekkere spanning gehad dus ga weer even wat doen
O en even goed nieuws.... ik oude school gesproken en ik krijg twee reintergratieburo's toegewezen.. en de coach die het beste voelt/werkt mag ik behouden.. dus ik ben blij

en tien kilo van mijn schouders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven