3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 20 januari 2010 om 11:04
woensdag 20 januari 2010 om 11:19
woensdag 20 januari 2010 om 11:47
Sorry.... Ik neem nog even wat ruimte in en dan houd ik er echt voor eeuwig over op.
Ik ga echt even afstand nemen van hier. Verdwijnen wil ik niet, daarvoor is iedereen me te lief inmiddels en ik wil de lol niet missen.
Wat Bam zegt ervaar ik ook. Hoogste tijd om weer intensief te investeren in mijn RL. Ik ben thuis en op mijn werk hard nodig op het moment en daar heb ik me eigen nuchtere, stoere zelf bij nodig.
Vannacht zat ik om nog 2:30 uur brullend aan de telefoon, met een werkdag van 16 uur in het vooruitzicht en vanochtend werd ik echt k*t wakker. Ik schiet al tegen het plafond bij het lezen van een naam en daar kan het meisje of wie dan ook niks aan doen. Dit zit echt helemaal in mezelf.
Dit is niet normaal! Ik lijk wel een debiel.
Floor gaat weer normaal doen! En daar kan ik jullie ff niet bij gebruiken!
Ik ga echt even afstand nemen van hier. Verdwijnen wil ik niet, daarvoor is iedereen me te lief inmiddels en ik wil de lol niet missen.
Wat Bam zegt ervaar ik ook. Hoogste tijd om weer intensief te investeren in mijn RL. Ik ben thuis en op mijn werk hard nodig op het moment en daar heb ik me eigen nuchtere, stoere zelf bij nodig.
Vannacht zat ik om nog 2:30 uur brullend aan de telefoon, met een werkdag van 16 uur in het vooruitzicht en vanochtend werd ik echt k*t wakker. Ik schiet al tegen het plafond bij het lezen van een naam en daar kan het meisje of wie dan ook niks aan doen. Dit zit echt helemaal in mezelf.
Dit is niet normaal! Ik lijk wel een debiel.
Floor gaat weer normaal doen! En daar kan ik jullie ff niet bij gebruiken!
woensdag 20 januari 2010 om 12:12
quote:LeukerT schreef op 20 januari 2010 @ 11:35:
vriezer schoonmaken doe ik als volgt:
stekker eruit
inhoud in koelbox
ontdooien
lap erdoor
inhoud terug
stekker er weer inDaar had ik helaas geen tijd voor, aangezien mijn eten echt bevroren moest blijven. Dus dat werd hakken en zow, om de boel een tikkie op te laten schieten.
vriezer schoonmaken doe ik als volgt:
stekker eruit
inhoud in koelbox
ontdooien
lap erdoor
inhoud terug
stekker er weer inDaar had ik helaas geen tijd voor, aangezien mijn eten echt bevroren moest blijven. Dus dat werd hakken en zow, om de boel een tikkie op te laten schieten.
woensdag 20 januari 2010 om 12:31
woensdag 20 januari 2010 om 12:32