Ik blijk zijn minnares te zijn....!

20-01-2010 12:59 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet dit shokking nieuws even delen. Weet geen eens, wat ik nu voel. Verbijstering komt het dichtstbij denk ik.

Enkele uren gelden kreeg ik een telefoontje van een vrouw, met de vraag of ik een relatie had met 'die en die'. Vreemd, wie was zij?

Zij blijkt dus al 3 jaar met hem samen te wonen!

Ik ga al bijna een jaar met hem, dus mijn mond viel open.

Hij slaapt hier regelmatig, we doen samen leuke dingen, zijn op vakantie geweest. En ze wonen notabene in dezelfde stad!

We bellen veel met elkaar, niks wees erop dat hij een vriendin had.

Na een lang gesprek met haar, hoorde ik, dat hun al heel lang langs elkaar heen leven, en bij elkaar blijven om de financiën.

En dat ze vermoedens had, dat hij met anderen seks had, maar ze had nooit verwacht, dat hij er een relatie op na hield.

Dit is echt wel het laatste, wat ik een andere vrouw aan wil doen. Was blij dat ze dat begreep, en ze gaf ook aan, dat hij fout zat.

We zijn nu een paar uur verder, hij heeft ons beiden telefonisch gesproken. En weet dat we elkaar hebben gesproken.

Hij wil vanavond met mij praten, maar heeft dat zin? Waarom zou ik mijn tijd steken in een aardsleugenaar! Wat vinden jullie?
Toppie Noa...haal de bodem even uit die doos, dan heeft ie wat te doen vanavond.
quote:Djoels schreef op 20 januari 2010 @ 13:02:

Jezus te paard Noa...... kan me voorstellen dat je compleet in shock bent!

Ik zou hem zeker onder ogen willen komen....Niet om te huilen of om te smeken dat hij voor jou moet kiezen. Maar om hem gewoon recht in zijn gezicht te zeggen dat hij een enorme hufter is en dat hij de tyfus kan krijgen.

Heel veel sterkte!Mee eens. En daar wil ik nog aan toevoegen dat het in sommige gevallen geheel en al gedoogd is om iemand een ongelofelijke ros voor z'n harses te geven.

Wat erg zeg, dit..... Heel veel sterkte meid!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Jemig Noa.... en zijn ouders / vrienden heb je die ooit ontmoet???
DTEEZ!
"Na een lang gesprek met haar, hoorde ik, dat hun al heel lang langs elkaar heen leven, en bij elkaar blijven om de financiën."

Dat snap ik niet. Hebben ze kinderen dan?
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
Wat een hufter zeg! Snel eruit flikkeren en nooit meer binnenlaten.

Zoooooo! Ik zou die gast zo hard in zijn zaakje trappen, dat zijn ballen zijn strot uitkomen! Wat een ******************
Gatver getver en gatver!!!

Wat zul jij je belazerd voelen!! Ongelooflijk, dat iemand zóiets kan doen, echt, ik snap er niks van.

Laat m lekker stikken. Ik zou zeker niet vanavond met 'm gaan praten, misschien over een paar weken, als je lekker alles weer op de rit hebt voor jezelf. Maar híj wil nu graag uitleg geven, zijn verhaal kwijt, komt ongetwijfeld met excuses, en daar zit jij helemaal niet op te wachten. Laat hem maar lekker in zijn sop gaar koken. En meer, wat mij betreft!\

Sterkte meid!
quote:misschicken schreef op 20 januari 2010 @ 13:10:

Toppie Noa...haal de bodem even uit die doos, dan heeft ie wat te doen vanavond.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
En weet je zeker dat alles wat die vrouw vertelt 100% waar is?

Kijk als dat zo is ben je gauw klaar met hem. Maar ik vind het ook wat merkwaardig klinken dat je wel regelmatig in hun/zijn huis bent geweest en dat daar geen spoortje van haar aanwezig was.
Ik voel me zo dom! Hoe heb ik dit kunnen missen? Ben bij zijn fam geweest en bij zijn vrienden. Ik heb veel voor me vrienden over, maar zou een leugen als deze, nooit mee kunnen spelen.

Ik heb net via mail een paar vriendinnen het laten weten, die vinden dat ik met hem moet gaan praten. (lees: dat ik hem moet gaan uitschelden)

Ik wil hier boven staan, maar kan ik dat?
quote:Snormel schreef op 20 januari 2010 @ 13:16:

Kijk als dat zo is ben je gauw klaar met hem. Maar ik vind het ook wat merkwaardig klinken dat je wel regelmatig in hun/zijn huis bent geweest en dat daar geen spoortje van haar aanwezig was.

Ja, daar zit nog wel wat in natuurlijk. Ik liep ook meteen van stapel, maar goed, misschien zijn ze wél echt gescheiden en is zijn ex een gestoorde stalker.

Aan de andere kant, TO geeft aan dat hij beide vrouwen vandaag gesproken heeft. Volgens mij heeft hij niet gelijk geroepen 'wat zij zegt is onzin en ik kan het bewijzen', dus ik vrees toch met grote vreze...

Kijk als dat zo is ben je gauw klaar met hem. Maar ik vind het ook wat merkwaardig klinken dat je wel regelmatig in hun/zijn huis bent geweest en dat daar geen spoortje van haar aanwezig was.Eens met Snormel. Wat stelde die relatie eigenlijk nog voor?
quote:Dejavu schreef op 20 januari 2010 @ 13:13:

"Na een lang gesprek met haar, hoorde ik, dat hun al heel lang langs elkaar heen leven, en bij elkaar blijven om de financiën."

Ze kunnen getrouwd zijn onder huwelijkse voorwaarden...

Wat nu gruwelijkse voorwaarden kunnen zijn....

@Noa:

Quel eikel.....!!!!!

Kijk als dat zo is ben je gauw klaar met hem. Maar ik vind het ook wat merkwaardig klinken dat je wel regelmatig in hun/zijn huis bent geweest en dat daar geen spoortje van haar aanwezig was.Eens met Snormel. Wat stelde die relatie eigenlijk nog voor?

Kijk als dat zo is ben je gauw klaar met hem. Maar ik vind het ook wat merkwaardig klinken dat je wel regelmatig in hun/zijn huis bent geweest en dat daar geen spoortje van haar aanwezig was.Ze kwam oprecht op me over. En spullen van vrouwen lagen er genoeg! Hij heeft 3 tienerdochters (van een eerder huwelijk) dus daar keek ik niet van op. En die heb ik ook ontmoet.....
quote:noa75 schreef op 20 januari 2010 @ 13:17:

Ik voel me zo dom! Hoe heb ik dit kunnen missen? Ben bij zijn fam geweest en bij zijn vrienden. Ik heb veel voor me vrienden over, maar zou een leugen als deze, nooit mee kunnen spelen.

Ik heb net via mail een paar vriendinnen het laten weten, die vinden dat ik met hem moet gaan praten. (lees: dat ik hem moet gaan uitschelden) Ik wil hier boven staan, maar kan ik dat?

Je bent niet dom, dear!

Ga hem niet uitschelden.... Stel hem alleen de enige hamvraag:

WAAROM???

Niets meer en niets minder...

Kijk als dat zo is ben je gauw klaar met hem. Maar ik vind het ook wat merkwaardig klinken dat je wel regelmatig in hun/zijn huis bent geweest en dat daar geen spoortje van haar aanwezig was.Vind ik ook wel wat in zitten. Het is toch vreemd dat je zijn familie spreekt en dat die doen alsof er niets aan de hand is. edit: zijn tienerdochters zelfs
Misschien ben ik paranoia, maar is het misschien verstandig om iemand 'op stand by' te hebben (voor het geval dat) als je met dit sujet gaat praten?
Dat maakt op zich niet zo veel uit, als hij haar na een jaar nog niet verteld heeft dat hij nog getrouwd is, beide huizen van hem èn zijn vrouw zijn, etc, dan is het gewoon een onbetrouwbaar stuk vreten dat zo snel mogelijk uit haar leven moet verdwijnen..

Ik heb net via mail een paar vriendinnen het laten weten, die vinden dat ik met hem moet gaan praten. (lees: dat ik hem moet gaan uitschelden)

Ik wil hier boven staan, maar kan ik dat?elk woord dat je no met hem wilt gaan wisselen is verspilde tijd, moeite en energie. Niet doen dus.
Ik vind het gevoel dat je nu zijn minnares zou zijn geweest wel overdreven als ik eerlijk ben. Hij is eigenlijk gescheiden (woont niet meer bij haar) dus heeft ie aan haar geen verantwoording af te leggen.

Ik ben het wel met je eens dat ie het had moeten vertellen.
Raar hoor, dat niet de dochters, de vrienden noch de rest van de familie ooit heeft opgemerkt dat hij nog getrouwd is!
Maar je hebt zijn kinderen ook ontmoet...

en die wisten dat jij zijn partner was?

Vind het wel gek worden....
DTEEZ!

Niet zo hard zijn voor jezelf hoor. Hoe had je het kunnen weten? Je bent bij hem thuis geweest, bent aan vrienden en familie voorgesteld, kon hem altijd bereiken etc etc. Deze leugenaar was heel goed in het dubbelleven.quote:

Ik wil hier boven staan, maar kan ik dat?Ik kan me voorstellen dat je dat wilt. Ik kan me ook voorstellen dat je antwoorden wilt van hem. De vraag is echter of je ook maar iets van de antwoorden zult geloven. Vertrouwen is moeilijk terug te vinden als het eenmaal weg is toch?
Zijn het ook haar tienerdochters, of is zij weer iemand anders dan dan hun moeder?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven