Ik blijk zijn minnares te zijn....!

20-01-2010 12:59 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet dit shokking nieuws even delen. Weet geen eens, wat ik nu voel. Verbijstering komt het dichtstbij denk ik.

Enkele uren gelden kreeg ik een telefoontje van een vrouw, met de vraag of ik een relatie had met 'die en die'. Vreemd, wie was zij?

Zij blijkt dus al 3 jaar met hem samen te wonen!

Ik ga al bijna een jaar met hem, dus mijn mond viel open.

Hij slaapt hier regelmatig, we doen samen leuke dingen, zijn op vakantie geweest. En ze wonen notabene in dezelfde stad!

We bellen veel met elkaar, niks wees erop dat hij een vriendin had.

Na een lang gesprek met haar, hoorde ik, dat hun al heel lang langs elkaar heen leven, en bij elkaar blijven om de financiën.

En dat ze vermoedens had, dat hij met anderen seks had, maar ze had nooit verwacht, dat hij er een relatie op na hield.

Dit is echt wel het laatste, wat ik een andere vrouw aan wil doen. Was blij dat ze dat begreep, en ze gaf ook aan, dat hij fout zat.

We zijn nu een paar uur verder, hij heeft ons beiden telefonisch gesproken. En weet dat we elkaar hebben gesproken.

Hij wil vanavond met mij praten, maar heeft dat zin? Waarom zou ik mijn tijd steken in een aardsleugenaar! Wat vinden jullie?
zijn spullen op straat flikkeren en verder gaan met je leven.
exit. Dat vind ik. Hij had het respect voor jou moeten hebben om eerlijk te zijn over zijn situatie en JOU de keuze moeten geven hier al dan niet mee verder te gaan.
naja wat kaatje zegt dus lol
Jezus te paard Noa...... kan me voorstellen dat je compleet in shock bent!

Ik zou hem zeker onder ogen willen komen....Niet om te huilen of om te smeken dat hij voor jou moet kiezen. Maar om hem gewoon recht in zijn gezicht te zeggen dat hij een enorme hufter is en dat hij de tyfus kan krijgen.

Heel veel sterkte!
DTEEZ!
Wat kaatje zegt...
Zonde van je tijd, je kan je tijd wel beter besteden.
Wat een eikel. Ik zou inderdaad even nadenken of je nog een gesprek met hem wilt. Je kunt het ook zien als afsluiting. Gooi alles eruit wat je nog wilt zeggen, en sluit het hoofdstuk af. Als je hem nu weigert te spreken, blijf je misschien met vragen zitten. Kan me voorstellen dat deze er wel zijn als de eerste woede is gezakt.
Blijkbaar weet je het zelf al.
Wat een lamzak. Praten heeft naar mijn idee weinig zin, krijg je toch zielige verhalen en nog meer leugens te horen. Spullen buiten de deur en wegwezen.

Sterkte!
...
Wat Kaatje zegt. Geen twijfel over mogelijk.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
Hij had eerlijk moeten zijn, dan had jij een keuze gehad, of je dit wel of niet zou accepteren.

Dus EXIT,
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:Djoels schreef op 20 januari 2010 @ 13:02:

Jezus te paard Noa...... kan me voorstellen dat je compleet in shock bent!

Ik zou hem zeker onder ogen willen komen....Niet om te huilen of om te smeken dat hij voor jou moet kiezen. Maar om hem gewoon recht in zijn gezicht te zeggen dat hij een enorme hufter is en dat hij de tyfus kan krijgen.

Heel veel sterkte!

Dat dus.

En heb je het in het jaar dat je met hem samen was nooit vreemd gevonden dat je nooit bij hem thuis geweest bent?
Exit, weg ermee.

Makkelijker gezegd dan gedaan, dat wel
Jeetje Noa, wat een klerelijer zeg !Kan me voorstellen dat je in shock bent. Hoe kan iemand zo liegen zeg !

Toch, wat hierboven staat, daar ben ik het mee eens. Die man verdiend jullie allebei niet. Laat maar komen met zijn verhaal, zeg wat voor een eikel het is en flikker m buiten.Je hebt al een jaar vergooid aan het leven in een grote leugen.

Sterkte!
Ik zou wel met hem gaan praten. Net zoals Djoels zegt, hem vertellen hoe jij je voelt, tegen hem schreeuwen dat hij een klootzak is. Ik zou persoonlijk het dan beter kunnen afsluiten en het is heerlijk om je frustratie te kunne uit tegen hem door lekker tegen hem te schreeuwen.
Had je trouwens helemaal geen vermoedens? Was je wel eens bij hem thuis geweest in dat jaar dat jullie een relatie hebben?
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
quote:kaatje_85 schreef op 20 januari 2010 @ 13:00:

zijn spullen op straat flikkeren en verder gaan met je leven.Dit dus!
jezus, wat heb je toch een ongelooflijke mensen rondlopen! En daar lach, eet, vrij, praat, huil, leef je mee! Alles 1 grote leugen!

Je komt nu heel sterk over, hou dat gevoel vast! Succes en sterkte.
quote:diaantje1971 schreef op 20 januari 2010 @ 13:04:

Hij had eerlijk moeten zijn, dan had jij een keuze gehad, of je dit wel of niet zou accepteren.

Dus EXIT,

Idem! Liegen over gevoelens is onvergeeflijk en hij is waarschijnlijk onverbetelijk...

Wel heel goed dat die vrouw jou heeft gebeld en dat jullie er samen normaal over gepraat hebben. Zo vaak vechten de vrouwen elkaar de tent uit terwijl de 'dader' in zijn vuistje lacht...
ja Noa, ben je wel eens bij hem thuis geweest? Ben ik ook nieuwsgierig naar nu...
DTEEZ!
Inderdaad Exit.....hoezo gesprek?
Ik ben benieuwd met welk zielig verhaal hij aan komt zetten.
exit exit exit exit!

Misschien ben jij de volgende die rond gaat bellen omdat je vermoedens hebt dat hij er een ander op na houdt. Of... misschien niet.. maar die twijfel zal altijd groot blijven want hij heeft al manifest gehufterd zeg maar.

Doorbijten en exit!
Dat is dus het mooie van het verhaal, ze hebben 2 huizen.

Dus ik ben vaak genoeg bij hem/hun thuis geweest.

En idd, hij heeft een keus voor mij gemaakt, ik had hier niet mee ingestemd. Niet dat ik neerkijk op dames, die wel minnares zijn.

Ik tril gewoon van ongeloof, woede en verdriet.

Heb ondertussen al zijn spullen ingepakt, inclusief de cadeautjes die ik heb gekregen. Echt een hufterrrrrrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven