Ik blijk zijn minnares te zijn....!

20-01-2010 12:59 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet dit shokking nieuws even delen. Weet geen eens, wat ik nu voel. Verbijstering komt het dichtstbij denk ik.

Enkele uren gelden kreeg ik een telefoontje van een vrouw, met de vraag of ik een relatie had met 'die en die'. Vreemd, wie was zij?

Zij blijkt dus al 3 jaar met hem samen te wonen!

Ik ga al bijna een jaar met hem, dus mijn mond viel open.

Hij slaapt hier regelmatig, we doen samen leuke dingen, zijn op vakantie geweest. En ze wonen notabene in dezelfde stad!

We bellen veel met elkaar, niks wees erop dat hij een vriendin had.

Na een lang gesprek met haar, hoorde ik, dat hun al heel lang langs elkaar heen leven, en bij elkaar blijven om de financiën.

En dat ze vermoedens had, dat hij met anderen seks had, maar ze had nooit verwacht, dat hij er een relatie op na hield.

Dit is echt wel het laatste, wat ik een andere vrouw aan wil doen. Was blij dat ze dat begreep, en ze gaf ook aan, dat hij fout zat.

We zijn nu een paar uur verder, hij heeft ons beiden telefonisch gesproken. En weet dat we elkaar hebben gesproken.

Hij wil vanavond met mij praten, maar heeft dat zin? Waarom zou ik mijn tijd steken in een aardsleugenaar! Wat vinden jullie?
In het vorige verhaal is de vriend onlangs weggegaan bij zijn vriendin. Nu weet ik niet precies hoelang onlangs is, maar dat lijkt me niet ruim een jaar geleden.

In dit topic komt ze erachter dat haar vriend nog niet weg is bij zijn ex. Nog onlangser dus.

Dat maakt het misschien net iets minder krom. Maar ja, krom is krom en krom is niet recht.
Het blijft vooralsnog in ieder geval heel stil.
.
Ik denk dat Noa in de eerste instantie het vooral over de financiële kant van het verhaal wilde hebben, zonder dat ze zichzelf hier helemaal bloot moest geven. Meestal wil iedereen in zo'n situatie toch graag het hele verhaal horen als het om TO zelf gaat. Lijkt mij dus een leugentje om bestwil, waarna Noa vergeten is dat men inzage heeft in haar reacties en vorige topics. Best begrijpelijk. Je hoeft er niet om te liegen hoor Noa!
quote:vlammetje schreef op 20 januari 2010 @ 21:57:

Ik lees in dat andere topic niet dat 'de vriend' ook drie kinderen heeft, of lees ik daar dan overheen? En zowel geregistreerd partnerschap als 3 kinderen komen veel voor, dus het kan best beide waar zijn. En zelfs als het wel haar eigen vriend was, hoeft dit topic nog niet nep te zijn. Ja, ook ik ga liever uit van de oprechtheid van mensen, zeker als ze de moeite hebben genomen zo veel te reageren... Ik ga er dus van uit dat TO druk is met mensen bellen, voorbereiden op een gesprek, en het daadwerkelijk voeren van het gesprek.

Oh, en dat je schrijffouten maakt als je over je toeren bent, vind ik ook niet vreemd. Even afwachten dus...Eens met Vlammetje. Ik las ook niet dat er 6 kinderen bij betrokken waren.. En eens dat het wellicht even handig is om Noa haar verhaal aan te horen...
DTEEZ!
quote:Pear schreef op 21 januari 2010 @ 00:22:

Ik denk dat Noa in de eerste instantie het vooral over de financiële kant van het verhaal wilde hebben, zonder dat ze zichzelf hier helemaal bloot moest geven. Dat is allemaal heel begrijpelijk. Maar... waarom doet ze nu dan net of ze helemaal niets af wist van het bestaan van die andere vrouw?
.
Ok, bubbles, heb het zien staan nu. Ok, lijkt verdacht veel op deze situatie. Maar dan nog kan ik me voorstellen dat je vragen hebt. Ik zou dan alleen niet ontkennen. Kan toch zijn dat de situatie je dwars zit, en dat je als klap op de vuurpijl ook nog een vrouw aan de telefoon krijgt. Naja, ik wacht wel af wat hier nog gepost gaat worden...
...
Het zou denk ik voor Noa ook plezierig zijn dit "misverstand" uit de weg te helpen. Noa, je zit ergens mee, en hoe het ook gelopen is, ik neem aan dat je hiervoor een verklaring hebt. Waarom post je dat hier niet en dan ben je van al het gegis af.

Hoe is het afgelopen verder de afgelopen dagen? En het gesprek?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Zal ik dan maar eens uppen...?
Ja, dat vind ik echt.
He.. ik dacht al dat er nieuws was van TO!
Die zien we nooit meer . .te-rug.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
:( vals alarm. En ik was zo benieuwd!
Ik denk dat to zich aardig heeft laten afgeschrikken door al het gespeculeer.

Ze heeft al een verklaring gegeven. Het vorige verhaal ging over een collega. Is het nu zo moeilijk om het daar bij te laten en gewoon te reageren op wat ze hier schrijft? Het gaat ons toch niet persoonlijk aan?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Eens met Poezewoes.. Laten we gewoon bij dit verhaal blijven en afwachten tot Noa verslag komt uitbrengen over HET gesprek.
Noa, zou heel graag willen weten hoe het is afgelopen...

Als je hier niet meer post, mag je me ook mailen op djoels.darling@yahoo.com

Ik hoop dat het goed afloopt voor je..
DTEEZ!
quote:Capibara schreef op 21 januari 2010 @ 07:14:

[...]

Dat is allemaal heel begrijpelijk. Maar... waarom doet ze nu dan net of ze helemaal niets af wist van het bestaan van die andere vrouw?

Omdat ze het zo wil brengen en niet de link naar haar andere topic wil leggen? Wat het ook moge zijn, laten we er inderdaad gewoon van uitgaan dat Noa zo haar redenen heeft om haar verhaal op een bepaalde manier te vertellen. Kunnen we nu weer back on topic gaan alsjullieblieft?

Noa, heb je hem nog gesproken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven