3000 + Deel 23

18-01-2010 12:52 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

Wel 4 regels:

Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.

Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Oh, dat is goed nieuws!

Enne *doet even egoïstisch* wil je ook even vertellen misschien waarom je wel voor de ene koos en niet voor de ander? Dat is ivm mijn studie namelijk best wel interessant om te weten
He wat fijn voor je Freak.
Men, hier is de electricity weer uitgevallen, en was juist lekker aan het poetsen, dus nu gedwongen peukenpauze.
En er ligt sneeuw op de bergen, dus nu winter.
Dan maar vier op een remi.
Ik ben klaar, op weg naar bad. Vandaag ging goed, goed opgewekt gevoel dus fijn. Zelfs tussen de 'enge' mensen geluncht
He Fijn Choco

Balen Lunaan.. verplicht peuken pauze

En Minny ik hou jou op de hoogte van mijn bevindingen en conclusies
Heb even sms naar Floor gestuurd dat ze de tandarts echt niet mag afbellen maar dat ze een bikkel is en dus gaat!!!
Freak, sms-jes verstuurd.

Rest, sorry voor 'inbreken'. Had Freak net aan de lijn want had ff advies nodig ivm 1e ruzie met mijn LL (lieve Lief).
Ok lieve Thee
en nu ga ik echt die brief tikken en versturen.. goffer zeg wat een werkontwijkend gedrag vertoon ik bah...

Nu klaar ... hup!
Zow, de eerste deadlines voor vandaag zijn de deur alweer uit.

Even een krentebol met oude kaas en appelstroop en een lekkere dubbele espresso.

Zometeen mijn bureau even schoonmaken en dan kan ik er weer helemaal tegenaan.

Vriendin van lange kookmail heeft afgebeld, hoofdpijn, tsssss
Hallo iedereen

Heb een goede therapiedag gehad. Heb besproken dat ik me niet kan vinden in pedagogisch en affectief verwaarloosd zijn en dat ik daar graag uitleg over wilde he hebben. Kon ze zich voorstellen. Ze gaat navraag doen en me erover op bellen.

Daarnaast heb ik besproken dat ik juist zo'n trek heb als ik ontbijt en dan juist de hele dag bezig ben met eten omdat ik heel de tijd kijk of ik alweer mag. Bleek dat ik te weinig eet en mag dus meer gaan eten

Voel me goed vandaag. Heb al medicatie opgehaald en heb lunch gekocht. Ga zo echt boeken inpakken straks.
Freak, sms-jes terug. LL komt 'gewoon' straks. Wel fijn.

Mocht je nog kort oppas kunnen regelen, be my guest, kun je LL zien maar vergeet niet, ik snap het als het niet kan.

Ben moe, ga ff slapen.
IBI, dat klinkt goed en fijn en positief! Mooi dat je dingen bespreekbaar hebt gemaakt! wat voor boeken ga je vandaag inpakken?

Ik heb net gezellig geluncht met mijn oude collega's (andere afdeling) en bijgekletst over mijn vervangster(s) daar (die gaan als een trein en pakken veel dingen op waar ik niet aan toe kwam).

Nu weer verder met veel werk dat hier voor mij klaar ligt!
Succes met werken Piba!

Ik ga mijn boekenkasten nu toch echt leeg ruimen. Dat roep ik al een paar dagen maar voel me telkens niet goed genoeg. Nu dus wel dus dan ga ik daar gebruik van maken. Hou wel een paar boeken apart voor de tijd voor de verhuizing te lezen.
LeukerT: goed gedaan van je deadlines! Jammer dat de vriendin heeft afgebeld! Krentenbol met kaas en appelstroop lijkt me niet bijzonder lekker, maar goed, ieder z'n heug!
Ow, wist niet dat je ging verhuizen, IBI! Voor wanneer staat het gepland?

Pak vooral niet teveel boeken in één doos: dan kan de bodem eruit vallen door teveel gewicht! (eigen ervaring, hehehe)
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ik kon net niet posten hier, kreeg een raar roze scherm
is iedereen nou een RL aan het hebben?
OH NO. The pink screen of death!
@piba: Oude kaas met appelstroop is echt een lekkere combi! Ik gebruik zelfs soms appelstroop om saladedressing mee te maken.
haaaiii!!!

Ik kom even melden dat ik de was ga ophangen
Nee zonnetje... kijk je wel uit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven