3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 20 januari 2010 om 13:53
woensdag 20 januari 2010 om 14:04
Pffff, ik krijg net een mail van een vriendin uit Curacao. Haar man is een paar dagen geleden naar Haïti gestuurd (marinier). Het schijnt er allemaal nog veel heftiger te zijn dan we hier op TV zien.
Er schijnen in Port-au-Prince 4.000 zware criminelen rond te lopen omdat de gevangenis ook is ingestort. Veel hulpverleners zitten zelf stuk... Pffff... Dan hebben wij he toch eigenlijk maar heel erg goed...
Er schijnen in Port-au-Prince 4.000 zware criminelen rond te lopen omdat de gevangenis ook is ingestort. Veel hulpverleners zitten zelf stuk... Pffff... Dan hebben wij he toch eigenlijk maar heel erg goed...
woensdag 20 januari 2010 om 14:05
woensdag 20 januari 2010 om 14:28
Hi Bankje! Wij kennen elkaar eigenlijk nog helemaal niet he? Ik ben Piba!
Ieb: ook de gamma/praxis etc hebben boekendozen. Ze zijn gelijk aan gewone verhuisdozen, maar een maatje kleiner. Dus idd gewone dozen voor de helft vullen, werkt ook prima!
LeukerT: ik vind een krentenbol met kaas al een vies idee, dus laat staan met appelstroop erbij!
Heftig hoor, wat je hoorde over Haiti! Nu ik zwanger ben, kan ik kinderleed al helemaal niet meer zien, en elke dag bij het journaal lopen de tranen over mijn wangen als er weer een weeshuis in beeld komt. Ja zelfs, nu ik eraan denk word ik alweer verdrietig! Heel, heel triest allemaal. En het lullige is, ik heb al geld overgemaakt, en er is niet zo erg veel dat ik meer kan doen, terwijl daar acute hulp nodig is!
Ieb: ook de gamma/praxis etc hebben boekendozen. Ze zijn gelijk aan gewone verhuisdozen, maar een maatje kleiner. Dus idd gewone dozen voor de helft vullen, werkt ook prima!
LeukerT: ik vind een krentenbol met kaas al een vies idee, dus laat staan met appelstroop erbij!
Heftig hoor, wat je hoorde over Haiti! Nu ik zwanger ben, kan ik kinderleed al helemaal niet meer zien, en elke dag bij het journaal lopen de tranen over mijn wangen als er weer een weeshuis in beeld komt. Ja zelfs, nu ik eraan denk word ik alweer verdrietig! Heel, heel triest allemaal. En het lullige is, ik heb al geld overgemaakt, en er is niet zo erg veel dat ik meer kan doen, terwijl daar acute hulp nodig is!